LilleEkorn Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #521 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg stemmer for alternativ 1 Veldig sommerlig og og fint på en dag som denne!! Men alternativ to hørtes ikke dumt ut det heller.... Enig med du Så får jeg heller finne en nice anledning å bruke jumpsuiten min ..................... :slåss: :slår: Jeg er sinna på jobben!!!!!!! Kjenner at det er på tide med ferie nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. juni 2009 #522 Del Skrevet 26. juni 2009 :slåss: på jobben!! Hva gjør dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #523 Del Skrevet 26. juni 2009 :slåss: på jobben!! Hva gjør dem? :slåss: og Jo, sånn er det: 3 kjempekoselige kollegaer slutter nå, og det skal begynne 2 nye. Greit nok. Jeg jobber med salg. Og nå skal kontoret vårt ha en ny Key Account Manager. Sjefen min ba 3 av oss på kontoret om et møte, for å "løse KAM-kabalen" som han sa.. Dvs; han fortalte oss at en av oss skal bli KAM til høsten, men vi må "konkurere" om stillingen, altså pen måte å si at vi må smiske oss til den... Liker ikke sånne ting jeg, sette kollegaer opp mot hverandre.. Så skal han velge den av oss han vil ha...Vi er 3 jenter og han er en mann..meget singel mann!! Også; driver vi med kundefordeling fra de som slutter, og noen bare rasker til deg alle de gode kundene, og noen av oss andre sitter igjen med bare crap... Bare litt frustrert her!!! Og jeg vil ha ny jobb!!!!! Må søke på den andre i morra!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. juni 2009 #524 Del Skrevet 26. juni 2009 Ojj.. ja det er ufint Du får bare gjør jobben din på den måten du mener den skal gjøres mest mulig proffesionelt, så får du se etterhvert om han setter mest pris på jobbkvaliteter eller pupper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 26. juni 2009 #525 Del Skrevet 26. juni 2009 Ufint Hadde med vakringen til fotografen så han kunne få seg passbilde i dag og der hang det vakre bilde av deg og mannen :rødme: Kjempeflott bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 28. juni 2009 #526 Del Skrevet 28. juni 2009 Huff, så håpløst opplegg av han sjefen da. Lykke til med søking på ny jobb. Deilig med båtturer da. Så lenge man ikke havarerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. juni 2009 #527 Del Skrevet 28. juni 2009 Hei søta kjenner jeg blir rasende provosert av å lese om han fyren på jobben din det er helt utrolig at det i det hele tatt går an å si noe sånt, det er jo diskriminering!! åh.. kjenner jeg blir så sint!!! :slåss: :slåss: :slåss: nei, søk på den andre jobben å kom deg vekk fra det stedet der!! legger igjen masse masse til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #528 Del Skrevet 29. juni 2009 Ojj.. ja det er ufint Du får bare gjør jobben din på den måten du mener den skal gjøres mest mulig proffesionelt, så får du se etterhvert om han setter mest pris på jobbkvaliteter eller pupper... Kjempeufint...blir bare mer lei og sur jeg. Noterer for meg selv at jeg må skrive den søknaden i kveld!! Og ja, jeg fortsetter bare som før, og er han ikke fornøyd med det, så får det bare være!! Ufint Hadde med vakringen til fotografen så han kunne få seg passbilde i dag og der hang det vakre bilde av deg og mannen :rødme: Kjempeflott bilde :rødme: Tusen takk!! Så det henger oppe ennå altså.. hihi, vi lurer på å kjøpe det, når han er ferdig med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #529 Del Skrevet 29. juni 2009 Huff, så håpløst opplegg av han sjefen da. Lykke til med søking på ny jobb. Deilig med båtturer da. Så lenge man ikke havarerer. Ikke noe havari på båtturen med jobben heller hehe..det hadde vært noe!! Tror jeg kunne bodd i en båt nå...nesten så man renner bort i varmen! Ja, jeg håper på ny jobb snart, så takk for lykkeønskninger. Er bare litt skummelt å søke på ny jobb, siden vi prøver å få barn..men det virker jo ikke som skal gå så lett..så da er det jo bare å søke så får man ta det som det kommer. Hei søta kjenner jeg blir rasende provosert av å lese om han fyren på jobben din det er helt utrolig at det i det hele tatt går an å si noe sånt, det er jo diskriminering!! åh.. kjenner jeg blir så sint!!! :slåss: :slåss: :slåss: nei, søk på den andre jobben å kom deg vekk fra det stedet der!! legger igjen masse masse til deg!! Søte mi Ja, det provoserer virkelig!!! Og er han ikke fornøyd med den jobben jeg gjør, så får det heller være!! Ja, søknaden blir sendt i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. juni 2009 #530 Del Skrevet 29. juni 2009 Lykke til med jobbsøking!! Jeg er jo litt der selv, så da er det ekstra spennende å høre om andre! Krysser fingrene for deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 29. juni 2009 #531 Del Skrevet 29. juni 2009 Hei søta mi! for søking av jobb!! best å komme til ett sted hvor de setter pris på deg syns du er kjempeflink jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. juni 2009 #532 Del Skrevet 29. juni 2009 Litt "godt" å høre at det er flere dårlige ledere der ute!! Jeg er også godt i gang med søking!! Lykke til til oss begge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 29. juni 2009 #533 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg signerer absolutt på dette med dårlig ledere!! helt klart! Heldigvis venne, så har du snart FERIE!!!!!!!!!! Det hjelper nok litt med en pause fra dusten!!!! legger igjen masse til søtnosen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #534 Del Skrevet 29. juni 2009 Lykke til med jobbsøking!! Jeg er jo litt der selv, så da er det ekstra spennende å høre om andre! Krysser fingrene for deg!! Tusen takk Twisted Nå er søknaden skrevet og sendt, så da blir det spennede å høre om det blir akuelt med intervju... Krysser fingrene for deg og ny jobb også!!!! Hei søta mi! for søking av jobb!! best å komme til ett sted hvor de setter pris på deg syns du er kjempeflink jeg Søtnosen min Ja, ny jobb er på sin plass nå Skal virkelig legge inn høygiret for å se etter ny jobb fremover!!! Masse til deg også!! Tenker på deg vet du!!! Litt "godt" å høre at det er flere dårlige ledere der ute!! Jeg er også godt i gang med søking!! Lykke til til oss begge!! Dårligere ledere er til å spy av!!! Skjønner ikke hvordan noen av de kan ha klart å bli ledere. Idag presterte han å si at vi bare måtte drite i at det var sol ute, vi må bare jobbe ræva av oss og "redde" juli som han så fint kaller det...GUUUUUD jeg blir bare provosert jeg.. Mannen er jo ikke god.. Jeg signerer absolutt på dette med dårlig ledere!! helt klart! Heldigvis venne, så har du snart FERIE!!!!!!!!!! Det hjelper nok litt med en pause fra dusten!!!! legger igjen masse til søtnosen min på dårligere ledere!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! jeg er såååååååååååååååå klar for ferie nå!!! Først har vi planer om å gå litt på fjellet, hvis været blir bra. Deretter en liten kjøretur i Norge på måfå. SÅ er det til for Agia Marina!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 30. juni 2009 #535 Del Skrevet 30. juni 2009 Hei jenta mi!! bare legger igjen til deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #536 Del Skrevet 30. juni 2009 Hei jenta mi!! bare legger igjen til deg!!! Tusen takk kjære Miso trenger det idag....dumme som kom igjen...Kan hun ikke bare holde seg unna..Jaja, da var vi på vei inn i pp 11... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. juni 2009 #537 Del Skrevet 30. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. juni 2009 #538 Del Skrevet 30. juni 2009 Æsj, så kjipt at tanta kom igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 30. juni 2009 #539 Del Skrevet 30. juni 2009 Legger igjen enda noen til deg!! tenker på deg vet du!! også må jeg bare på dumme tanta som ikke skjønner at hun skal holde seg unna!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 30. juni 2009 #540 Del Skrevet 30. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå