Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten

LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Vet du ikke at man ikke skal lese sånt når man er gravid? :kose:

Vel, akkurat denne stiller seg nok litt annerledes for meg.. Kjenner henne nemlig sånn halvveis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kose::hug::kose:

håper formen din bedrer seg vennen, sender all *godbedringsklemmer* som det går an å sende!!!!

Ja, den blir nok bedre...men et lite tilbakefall idag. Kjedelig :snurt:

:hjerte: 15 uker i dag :hjerte:

JA, tenk på det 15 uker allerede :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå... sorry :flau:

Det viste jeg ikke.. :sjenert:

Det kunne jo ikke du vite vennen :klemmer: Synes bare hun er utrolig flink til å skrive rundt alt det triste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kunne ikke jeg blitt skikkelig frisk idag :klø: Jeg er sååå lei av å hoste... :kjefte:

...nå har jeg smittet kjære også :fnise: Stakkars mannen min!

Håper alle dere som har vært på treff idag har kost dere masse, og tatt en ekstra pizzabit for meg ;)

Jeg håper formen min blir mye bedre i løpet av natten, for jeg har så lyst til å dra på messe i helgen, barn og baby på Exporama... Redd det kan bli dyrt, men har jo lov til å begynne å shoppe nå :lur:

Edit; Jeg irriterer meg over tickeren min som teller feil!! Det skal være :hjerte: 15 uker idag :hjerte:

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Håper du snart blir helt bra LilleEkorn!! :klemmer:

Hvem endte egentlig på treff i dag? Virker som vi er en del som måtte bukke under av ukontrollerbare faktorer...

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei vennen :klemmer:

håper formen din er bedre og at du får dratt på messe idag :jepp: husk og fortelle hva du kjøper hvis du drar :lur:

vi savnet dere som ikke kom igår, men vi hadde det veldig koselig :jepp:

Neferet; vi ble totalt fire igår, Mazzi, Rekaaa, Minttu og meg :jepp: ..håper formen til de som er dårlig er bedre :klemmer:

ha en god lørdag ekornet mitt, og bli frisk!!! :hug:

:rødme: 15 uker :rødme:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei :vinke:

Jeg var den eneste som spiste pizza igår, så vi kan si jeg tok en bit for deg ;) Og litt peppis for den lille i magen :fnise:

Håper det går bra med deg, og at vi kanskje treffes senere, det hadde vært hyggelig :)

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my - 15 uker allerede??? Dette har gått fort :) Jeg ville bare si at jeg var innom den bloggen du la ut link til, og gråt meg gjennom hele greia :trist: Det må være den verste opplevelsen...Tøft for de som er rundt også, jeg tenker også på deg som kjenner denne familien og er gravid selv...Men med deg skal alt gå brillefint :klemmer:

:kose:

Håper du snart blir frisk vennen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du snart blir helt bra LilleEkorn!! :klemmer:

Hvem endte egentlig på treff i dag? Virker som vi er en del som måtte bukke under av ukontrollerbare faktorer...

God helg! :klemmer:

Ja, det håper jeg også... Men tror pencilinen kicker inn snart, virker sånn.. Orker mer og mer for hver dag. Men blir fortsatt fort sliten.

Kjedelig at vi ikke fikk vært med på treff Neferet, men vi kommer sterkere tilbake, gjør vi ikke?? :nigo:

:klemmer:

hei vennen :klemmer:

håper formen din er bedre og at du får dratt på messe idag :jepp: husk og fortelle hva du kjøper hvis du drar :lur:

vi savnet dere som ikke kom igår, men vi hadde det veldig koselig :jepp:

Neferet; vi ble totalt fire igår, Mazzi, Rekaaa, Minttu og meg :jepp: ..håper formen til de som er dårlig er bedre :klemmer:

ha en god lørdag ekornet mitt, og bli frisk!!! :hug:

:rødme: 15 uker :rødme:

Vennen min :hug:

Ja, formen er stigende, og etter en kjedelig fredag på sofaen, og en god natts søvn, så orket vi å dra på messe idag !!!! Og jammen fikk vi ikke kjøpt endel også :jepp:

Barnevogn er bestilt, det ble Emmaljunga Mondial Duo Combi i sort. Den er very nice!!!

Bilstol er kjøpt inn, det ble BeSafe IZI sleep, også i sort. Den er markedets tryggeste barnestol, i europa. Da kan vårt lille ekorn være trygg i bilen også :)

Så kjøpte vi vippestol fra Baby Bjørn, i brunt og beige (for det matcher stua vår :fnise: ) Med ekstra koseteppe og sånn lekedings/rangle-ting til å feste på den.

Og en emmaljunga stellevske som matcher vogna.

Så det ble en bra dag!! Nå er jeg sliten.....så skal snart krype under dyna og sove leeeeenge i morra!!

Masse :klemmer: til deg snuppa mi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei :vinke:

Jeg var den eneste som spiste pizza igår, så vi kan si jeg tok en bit for deg ;) Og litt peppis for den lille i magen :fnise:

Håper det går bra med deg, og at vi kanskje treffes senere, det hadde vært hyggelig :)

God helg :klem:

Hallo Mintuu :klemmer:

Jeg ville ha joinet deg på pizzaen :jepp: Etter at jeg ble gravid så har pizza vært en stoooor hit her hjemme! Så utolig enkelt og greit å spise :fnise:

Jeg er helt klart med på senere treff :Nikke:

:klem:

Oh my - 15 uker allerede??? Dette har gått fort :) Jeg ville bare si at jeg var innom den bloggen du la ut link til, og gråt meg gjennom hele greia :trist: Det må være den verste opplevelsen...Tøft for de som er rundt også, jeg tenker også på deg som kjenner denne familien og er gravid selv...Men med deg skal alt gå brillefint :klemmer:

:kose:

Håper du snart blir frisk vennen!!!!

Ja, tenk 15 uker allerede, det er helt vilt å tenke på! Og om bare 5 uker er jeg halvvies :dåne:

Ja, den bloggen er bare utrolig trist, og rørende. Hun er en utrolig sterk person... Men; man kan ikke gå og tenke sånn for sin egen del, og jeg kan ikke tro noe annet enn at vår lille nøtteliten er en ehlt perfekt og fantastisk liten skapning som jeg gleder emg helt vilt til å treffe i april :rødme:

Masse :klemmer: til deg Diddles!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan ikke tro noe annet enn at vår lille nøtteliten er en ehlt perfekt og fantastisk liten skapning som jeg gleder emg helt vilt til å treffe i april :rødme:

:rødme:

Og det kommer til å gå fort til april. :jepp:

Så mye fint dere har kjøpt til lille Nøtteliten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Skikkelig shoppetåke med andre ord! :nigo: Det må ha vært utrolig koselig å gå rundt og handle med Nøtteliten i tankene! :rødme:

Godt å høre formen din er bedre, vi stiller nok helt klart sterkere på neste treff begge to! :jepp:

Håper du har en bra søndagskveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni
jeg kan ikke tro noe annet enn at vår lille nøtteliten er en ehlt perfekt og fantastisk liten skapning som jeg gleder emg helt vilt til å treffe i april :rødme:

:hjerte: Det tror ikke jeg heller :)

Så koselig å gå rundt og kjøpe masse ting til den lille, og så bra det matcher stua :fnise:

Håper du har blitt litt bedre nå! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme:

Og det kommer til å gå fort til april. :jepp:

Så mye fint dere har kjøpt til lille Nøtteliten. :)

Ja, tiden går utolig fort, nesten litt skummelt... Så det er jo like greit å fordele alle utgiftene over tid, sånn at vi ikke må shoppe i siste liten liksom..

Skikkelig shoppetåke med andre ord! :nigo: Det må ha vært utrolig koselig å gå rundt og handle med Nøtteliten i tankene! :rødme:

Godt å høre formen din er bedre, vi stiller nok helt klart sterkere på neste treff begge to! :jepp:

Håper du har en bra søndagskveld! :klemmer:

Shoppetåke er gøy :hoppe:

Formen min er bedre, og takk for det!! lei av å være syk...

:klem:

:hjerte: Det tror ikke jeg heller :)

Så koselig å gå rundt og kjøpe masse ting til den lille, og så bra det matcher stua :fnise:

Håper du har blitt litt bedre nå! :kose:

Herlig å være igang med shoppingen :jepp: Og såklart det må matche stua, det skulle jo bare mangle :fnise: ..kjære passet jo også på at bilsete passet til bilinteriøret!

:klemmer:

..........................

Jeg fått en ny "venn" : HALSBRANN..... :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...