Redbird Skrevet 8. oktober 2009 #901 Del Skrevet 8. oktober 2009 Den ble gusjegrønn fordi du skal ha tvillinger, en av hver! Jeg kan ikke tippe jeg, for magefølelsen går begge veier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #902 Del Skrevet 8. oktober 2009 Tippeliste Mazilla: Cypress: Store My: Dinedama: 4.april Miso: Muffin: 11.april Tusle: Neferet: Diddles: Ansjoni: Devilina: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #903 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jøss, hvor kommer den testen fra?? Har jeg aldri hørt om! Nøtteliten vil nok være litt kostbar en stund til tenker jeg, før dere vet hvem h*n er! :jepp : Ha en fin dag LilleEkorn! :klemmer : Hehe, fant den på nettet da jeg googlet litt om myter om å finne ut kjønn, og siden vi hadde Plumbo, så måtte jeg jo prøve Nøtteliten er svært så kostbar Håper du har hatt en super dag du også hihi :fnise : Den testen var orginal Jeg vet prinsessekake!!!!! DET ER SNADDER!!!! Hvis det er sånn jeg tror da Tror før øvrig jeg da Jepp, prinsessekake er skikkelig snadder!!! Gjærbakst, med vanlijekrem, og en blanding av sukker, kanel, sirup og smør....Kaloribombe og sykt godt!!! Ble ikke så mye igjen.... En liten gutt er notert Flertallet har talt, jente it is! Ingenting å lure på! :fnise : Ser sånn ut ja Den ble gusjegrønn fordi du skal ha tvillinger, en av hver! Jeg kan ikke tippe jeg, for magefølelsen går begge veier. Neineinei, her er det bare en og det får holde Bevis på at det bare er en liten en der inne ligger på FB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2009 #904 Del Skrevet 8. oktober 2009 De øver på synkronsvømming Det er derfor det ser ut som bare en inni der nemlig Du skal se du blir mamma til verdens to beste synkronsvømmere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 8. oktober 2009 #905 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jammen da må jeg først gå inn og legge deg til på FB da. Fant deg i KG-gruppa i sted, så løper og legger deg til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #906 Del Skrevet 9. oktober 2009 De øver på synkronsvømming Det er derfor det ser ut som bare en inni der nemlig Du skal se du blir mamma til verdens to beste synkronsvømmere! :hoho: Synes jeg ser det!!!! Burde vel strengt tatt hatt 2 hjerterytmer der inne da...men du har vel et godt svar på det også Jammen da må jeg først gå inn og legge deg til på FB da. Fant deg i KG-gruppa i sted, så løper og legger deg til nå. Vi er venner på fb Ligger 3 bilder på gruppa vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #907 Del Skrevet 9. oktober 2009 :rødme: 14 uker :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. oktober 2009 #908 Del Skrevet 9. oktober 2009 Synkron hjerterytme Kan lure selv den beste doktor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. oktober 2009 #909 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hei snuppa skjønner det at Nøtteliten har planer om å holde oss på pinebenken lengst mulig! h*n vet sikkert at det er maaaange som er utroooolig nysgjerrige på om det er en liten han eller hun der inne!! synkronsvømming og synkronhjerte!! jo, jeg ser at det kan være mulig og at det egentlig er to der inne! håper du får en fin dag og en goood helg snuppa mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 9. oktober 2009 #910 Del Skrevet 9. oktober 2009 Vi er venner på fb Ligger 3 bilder på gruppa vår Jau, nå er vi venner! venner med LilleEkorn! *heldig!* Søte lille Nøtten! :rødme: :rødme: 14 uker :rødme: :rødme: 14 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 9. oktober 2009 #911 Del Skrevet 9. oktober 2009 Herlig å få se bilder av lille Nøtteliten. 14 uker allerede! Den testen var morsom. Synd du ikke fikk noe klart svar, men jentene her har jo en forklaring på alt. Fredags- til deg og mageboeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. oktober 2009 #912 Del Skrevet 9. oktober 2009 14 uker allerede Jeg gjetter God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 11. oktober 2009 #913 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg tipper det er en liten......... i magen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #914 Del Skrevet 11. oktober 2009 Tippeliste Mazilla: Cypress: Store My: Dinedama: 4.april Miso: Muffin: 11.april Tusle: Neferet: Diddles: Ansjoni: Devilina: Pupsi: Faerytale: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #915 Del Skrevet 11. oktober 2009 For en helg.... Er helt slått ut... Fredag: jobbfest, sliten..ikke så gøy siden alle andre etterhvert blir fulle... Lørdag: Kjære måtte jobbe, så jeg dro til mamma og pappa på morgenen og va der hele dagen. Det var koselig! Gikk tur, og var shoppet litt mammabukser og så på barnevogn På kvelden var det bursdagsfest for broren til kjære. Var full fest, og vi hadde tenkt å gå hjem tidlig, sånn ved 22.30 tiden. Men da ble det action i leiligheten over.. Herregud, en kar gikk berserk med balltre inne i leiligheten og der var det flere barn og redde voksne. Så vi låste oss inne i leiligheten til broen og fikk tak i politiet...de kom og brøt seg inn i leiligheten over, men da hadde gærningen stukket av..dt var helt sykt.. Søndag: Jeg våknet med vondt halsen, hostet, hadde feber og syk hodepine... Så har ligget i sofaen i hele dag, men tilslutt ringte jeg legevakta, og fikk time med en gang, siden jeg er gravid og det kunne være svineinfluensa.. Så da bar det til legevakta, på med munnbind og til undersøkelse... Var heldigvis ikke nøffnøff., men en luftveisinfeksjon.. Fikk beskjed om å ta et par paracet, drikke masse og følge med om jeg fikk mer feber, da måtte jeg komme me til legen igjen.. Huff, er ikke noe særlig å bli syk nå med lille nøtteliten i magen.. Håper dette går fort over!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. oktober 2009 #916 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ojj! Det hørtes skikkelig skummelt ut med han gærningen! :slår: Fikk politiet fatt i han senere da? Håper du blir fort frisk igjen Det er vel slitsomt nok å være gravid, så da trenger man ikke noen lumske luftveier itillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 11. oktober 2009 #917 Del Skrevet 11. oktober 2009 Uff da Ikke noe gøy å være syk Det var litt av en helg du har hatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. oktober 2009 #918 Del Skrevet 12. oktober 2009 Masse god bedring LilleEkorn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. oktober 2009 #919 Del Skrevet 12. oktober 2009 Gærninger med balltre gjør for helgen litt mer actionfylt enn ønskelig! Synd politiet ikke fikk tatt han! God bedring søte deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 12. oktober 2009 #920 Del Skrevet 12. oktober 2009 Så dramatisk med balltre-gærningen. God bedring! Håper du blir bedre snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå