Gjest Miso Skrevet 7. oktober 2009 #881 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) eneste som tror gutt enn så lenge Go team boy!! men er litt usikker altså..!! Endret 7. oktober 2009 av Miso Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 7. oktober 2009 #882 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei hei Lenge siden jeg har vært innpå her nå.. Så utrolig kjekt å lese at det står bra med deg og lille nøtteliten Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. oktober 2009 #883 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hmm, jeg hadde jo også tenkt å tippe jente, men siden det er så mange andre som har gjort det så tipper jeg gutt. :gjeiper: Og tror han kommer 11. april. Bra at alt stod bra til med Nøtteliten. Åh, bilder! Så gøy! Håper du har en fin onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #884 Del Skrevet 7. oktober 2009 Tippeliste Mazilla: Cypress: Store My: Dinedama: 4.april Miso: Muffin: 11.april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #885 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei hei Lenge siden jeg har vært innpå her nå.. Så utrolig kjekt å lese at det står bra med deg og lille nøtteliten Stor klem Hei Ananan Så koselig at du stikker innom! Alt er bra med både mageboeren og meg, det er en god følelse :rødme: Håper alt står bra til med deg? Hmm, jeg hadde jo også tenkt å tippe jente, men siden det er så mange andre som har gjort det så tipper jeg gutt. :gjeiper: Og tror han kommer 11. april. Bra at alt stod bra til med Nøtteliten. Åh, bilder! Så gøy! Håper du har en fin onsdag. Hihi, en liten gutt er notert Masse til deg Muffin Jeg skal gjøre mitt beste for at Nøtteliten-bilder kommer på FB ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 7. oktober 2009 #886 Del Skrevet 7. oktober 2009 Nøtteliten er en liten gutt tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. oktober 2009 #887 Del Skrevet 7. oktober 2009 Gleder meg til bilde av Nøtteliten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. oktober 2009 #888 Del Skrevet 7. oktober 2009 Team boy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. oktober 2009 #889 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har nå begynt å ha tro på at Nøtteliten er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #890 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Tippeliste Mazilla: Cypress: Store My: Dinedama: 4.april Miso: Muffin: 11.april Tusle: Neferet: Diddles: Endret 7. oktober 2009 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #891 Del Skrevet 7. oktober 2009 Gleder meg til bilde av Nøtteliten! psst: det ligger 3 bilder av Nøtteliten på FB nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. oktober 2009 #892 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Jeg tipper jeg altså Nå skal jeg inn på FB og se bilder :rødme: Endret 7. oktober 2009 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. oktober 2009 #893 Del Skrevet 8. oktober 2009 Fine bildene! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. oktober 2009 #894 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) ÅÅh, så stas med slike bilder! :rødme: Jeg tipper jente! Endret 8. oktober 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #895 Del Skrevet 8. oktober 2009 Tippeliste Mazilla: Cypress: Store My: Dinedama: 4.april Miso: Muffin: 11.april Tusle: Neferet: Diddles: Ansjoni: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #896 Del Skrevet 8. oktober 2009 Må le litt av meg selv....tok plumbotesten idag (morgenurin og plumbo...skikkelig heksebrygg..) for å se om den kunne gi meg svar på kjønn...hmmm, den ble gusjegrønn....Grønn skal visst være jente, men gusjebrunt er gutt..så jeg ble ikke så mye klokere :klø: ...igår kjøpte jeg den første tingen til babyen vår; en knøttliten omslgsbody i str 50, og gjett hva det var bilder av på den: Ekorn Måtte jo bare kjøpe den til nøtteliten :rødme: Idag får vi besøk kl 17 av kusina til kjære med familie, det betyr at ejg må rydde, og bake en kake..Tror det blir prinsessekake Burde vel begynne snart...noe fornuftig må man jo gjøre når man har hjemmekontor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. oktober 2009 #897 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jøss, hvor kommer den testen fra?? Har jeg aldri hørt om! Nøtteliten vil nok være litt kostbar en stund til tenker jeg, før dere vet hvem h*n er! Ha en fin dag LilleEkorn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2009 #898 Del Skrevet 8. oktober 2009 hihi Den testen var orginal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. oktober 2009 #899 Del Skrevet 8. oktober 2009 prinsessekake!!!!! DET ER SNADDER!!!! Hvis det er sånn jeg tror da Tror før øvrig jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. oktober 2009 #900 Del Skrevet 8. oktober 2009 Flertallet har talt, jente it is! Ingenting å lure på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå