Mazilla Skrevet 2. oktober 2009 #861 Del Skrevet 2. oktober 2009 13 uker! Når er termin igjen egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #862 Del Skrevet 2. oktober 2009 Rundt 10.04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. oktober 2009 #863 Del Skrevet 2. oktober 2009 det er ikke lenge til egentlig, når man tenker på det etter jul er det ikke lenge i det hele tatt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. oktober 2009 #864 Del Skrevet 2. oktober 2009 etter jul er det ikke lenge i det hele tatt!!! Faktisk bare ei ukes tid, for jula varer helt til påske, og 1.påskedag er 4.april! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. oktober 2009 #865 Del Skrevet 2. oktober 2009 Det er sant Mazzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 2. oktober 2009 #866 Del Skrevet 2. oktober 2009 Takk for koselig hilsen søta! Det varmer! Og for 13 uker! Så herlig! Og hver gang du har en ukefeiring, så er det faktisk fredag!! Dobbelt Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 3. oktober 2009 #867 Del Skrevet 3. oktober 2009 Rundt 10.04 April er en veldig fin måned å ha bursdag i. Noen ganger har man fri på bursdagen sin, andre ganger får man bursdagssangen på skolen. Genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #868 Del Skrevet 3. oktober 2009 Så utrolig koselig med feiring av 13 uker her inne!!!! til dere alle!!! Mazzi :NEEEEEEiiii, ikke klar for at det bare er en uke igjen Ansjoni: Det er helt perfekt å feire litt ekstra hver fredag Håper det går bedre med deg Store My: Jeg vet, april er en fantastisk måned Hledige lille babyen vår :rødme: ...jeg har såååå lyst på smågodt...også har vi ikke noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. oktober 2009 #869 Del Skrevet 4. oktober 2009 13 uker!!!! Har det blitt synlig kul enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 4. oktober 2009 #870 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hei søta mi fikk ikke vært her i helga, skulle det men ble ikke sånn.. men det første jeg gjorde når jeg kom hjem var rett på KG som vanlig håper du har hatt en fin helg, gleder meg til å se deg igjen ha en fin søndag søta mi, hils masse til Ekornmannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #871 Del Skrevet 6. oktober 2009 13 uker!!!! Har det blitt synlig kul enda? Nja... Er vel mest luft ennå Men ja, kjenner jo at det ikke bare er luft Hei søta mi fikk ikke vært her i helga, skulle det men ble ikke sånn.. men det første jeg gjorde når jeg kom hjem var rett på KG som vanlig håper du har hatt en fin helg, gleder meg til å se deg igjen ha en fin søndag søta mi, hils masse til Ekornmannen Hei vennen min Jeg hadde en stille og rolig helg, det var deilig Fikk vært ute og shoppet litt behagelige klær på lørdag, det trenges nemlig nå om dagen. Idag har jeg på meg mamma-thigths for første gang, og det føles deilig å ikke ha noe som strammer over magen min Idag skal vi på ny ultralyd :rødme: Synes vi så så lite sist, så vi tar en til vi.. Og idag kan vi kanskje se hva det blir, er spent på det Noen som vil gjette? Kan jo sette opp en liten gjetteliste Selv har jeg ingen konkret følelse, men sier ofte han til lille nurket, men vet ikke om det bare er fordi 3 venninner venter gutter :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. oktober 2009 #872 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hmm, skulle gjerne vært med på tippeliste, men har ingen utpreget magefølelse på det hele... Er spent på om dere får vite noe da!! Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. oktober 2009 #873 Del Skrevet 6. oktober 2009 Så koselig med ny ultralyd Håper dere får sett mer i dag! Når det gjelder spørsmålet om det er Nøtteliten eller Nøttelita inni der, tja.. :klø: Jeg tipper Nøttelita! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. oktober 2009 #874 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg tipper jente!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 6. oktober 2009 #875 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg tipper også jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. oktober 2009 #876 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jente- kommer 4. april!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. oktober 2009 #877 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei jenta mi!! Ville bare snike innom deg og legge igjen masse har tenkt masse på dere og håper dere fikk sett mer av Nøtteliten denne gangen. Selv om jeg helt tydelig kunne se at h*n er nydeligste Nøtteliten som noen gang kommer til å finnes Vet jeg har sagt til deg før at jeg tror det blir gutt, men har faktisk blitt litt usikker :klø: kanskje det er en av hver Masse til deg søte snuppa mi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #878 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei alle snuppene mine ja, igår fikk vi sett på lille søtingen vår :rødme: Alle kroppsdeler er på plass, så tydelig fin rett ryggrad, fingre og tær Og ikke minst en søt liten nesetipp :rødme: Men; lille nøtteliten ville ikke vise seg så veldig frem, så vi venter ennå i spenning og drøyer litt med rosa/blått-shopping Tenkte jeg kunne legge ut noen bilder på FB-gruppa vår, for de som vil ta en titt Skal prøve å få gjort det i kveld Nå skal jeg lage en fin liten tippeliste, med kjønn og dato Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. oktober 2009 #879 Del Skrevet 7. oktober 2009 gleder meg til å se Nøtteliten :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #880 Del Skrevet 7. oktober 2009 Tippeliste Mazilla: Cypress: Store My: Dinedama: 4.april Miso: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå