LilleEkorn Skrevet 3. september 2009 Forfatter #761 Del Skrevet 3. september 2009 Miso : Jeg har hatt en helt nydelig dag Sov ganske lenge, spiste god frokost med mannen i mitt liv og har jobbet litt, fått vasket endel klær, lagt på nytt sengetøy og nå har jeg vært og trent!! Deilig!!! 1,5 time aerobic Ta vare på deg selv du også snuppa!!! Hilser så mye tilbake til deg og din kjære fra oss 3 :rødme: Muffin: Kjempekoslig å ha en hjemmekontor sammen Selvom jeg har sittet ved min pc på kjøkkenet og han på kontoret ........................................... Nå er jeg svett, og har god samvittighet etter å ha klart å komme med på trening!!!! En tur i dusjen, også lage meg litt mat og benke meg foran TV`n litt før jeg hopper til sengs dagens positiv liste: Vi har bestilt bord på vår favoritt restaurant i morgen, og skal ha kjærestekveld. Jeg kom meg på trening! Jeg har vært i super form idag! Jeg gleder meg til å sove i nytt sengetøy :rødme: Kjære betalte treningskortet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 4. september 2009 Forfatter #762 Del Skrevet 4. september 2009 :rødme: 9 uker :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 4. september 2009 #763 Del Skrevet 4. september 2009 Gratulerer med 9 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. september 2009 #764 Del Skrevet 5. september 2009 Det nærmer seg 12 med stormskritt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 5. september 2009 #765 Del Skrevet 5. september 2009 Innom og oppdaterer meg litt! litt for 9 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. september 2009 #766 Del Skrevet 6. september 2009 for mer enn 9 uker!! Håper du har en bra helg LilleEkorn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 6. september 2009 #767 Del Skrevet 6. september 2009 Oj oj!! her går det fremover ja Har du vært på UL enda? :klø: Sleng ut bilde i såfall... vet man ikke ser så mye... MEN!!!!! Det er en nøtteliten spire vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 6. september 2009 Forfatter #768 Del Skrevet 6. september 2009 Veslejenta: Tusen takk Viste forresten slideshow fra bryllupet deres til et vennepar igår, de leter etter fotograf Dere er såååå fiiine :rødme: Mazilla: Ja, måtte de neste ukene fyke avgårde!!!!! Neferet: Ja, faktisk MER ENN 9 uker, er jo faktisk snaaaart midt i uke 10 Devilina: ja, her tusler dagene seg fremover... Jeg har ikke vært på UL ennå, men kommer til å bestille i uke 12 eller 13 Har klart å bli litt mer avslappet nå....prøver iallefall Lover dere bilde når jeg har vært der Noen som vet om en god tålmodighetskrem Det kunne jeg trengt!!!! Symptomnews: Idag har jeg kastet opp for første gang.....helt plustelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 6. september 2009 #769 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg kasta opp helt plutselig i dag jeg også Snart ti uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. september 2009 #770 Del Skrevet 7. september 2009 Hei søta mi :rødme: for snaaart 10 uker :rødme: nå nærmer det seg den magiske 12 ukers grensa med stormskritt ikke lenge til du er over i 2 trimester ha en strålende dag snuppa mi hilse nøtteliten fra "tante" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 7. september 2009 Forfatter #771 Del Skrevet 7. september 2009 Ansjoni : Jasså hihi... Tante-Miso: Tuuusen takk Ja, dagene rusler og går, og jeg får stadig nye symtomer, så spiren er nok fortsatt på plass Ha en strålende dag du også Tante-Miso ............................... Symptomnews: nattetissing, 4 ganger i natt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. september 2009 #772 Del Skrevet 7. september 2009 Spennende med nye symptomer som dukker opp. Små overraskelser i hverdagen. En kollega som er i permisjon nå var innom med den 1 måned gamle gutten sin i dag. Så skjønn! Ikke lenge til du har et sånt lite nurk. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 8. september 2009 Forfatter #773 Del Skrevet 8. september 2009 Muffin: Ja, plutselig er det nye symptomer på plass, det er helt merkelig.. Gleder meg masse masse masse til lille nurket kommer :rødme: ....kunne det ikke bare blitt uke 12 da.. Idag er jeg ultratrøtt, har små magekramper, småkvalm og uggen,,, Er på jobb, men gleder meg villt til å komme hjem og legge meg på sofaen eller under dyna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. september 2009 #774 Del Skrevet 8. september 2009 Hvor lenge må du være på jobb? Høres ikke bare gøy ut å være på jobb i din tilstand.. Kan man se noen forandring på magen din, eller er det litt tidlig enda? Vet ikke helt når sånne ting begynner å bli synlige jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 8. september 2009 Forfatter #775 Del Skrevet 8. september 2009 Hvor lenge må du være på jobb? Høres ikke bare gøy ut å være på jobb i din tilstand.. Kan man se noen forandring på magen din, eller er det litt tidlig enda? Vet ikke helt når sånne ting begynner å bli synlige jeg.. Egentlig må jeg være på jobb til kl 15.30.... men det orker jeg ikke, så jeg sniker meg hjem en time før og da sitter jeg på med kjære hjem.. Nei, er ikke alle dager som er like lette, får håpe det går lettere når jeg går over i trimester 2. Jeg er jo ikke så dårlig som mange andre, men er så trøtt, det er det verste nå om dagen. Også har jeg en jobb hvor man liksom skal være gira og på topp hele dagen...det orker jeg rett og slett ikke nå. Akurat nå så ser magen min kjempestor ut, for den er så oppblåst Det er jo også et symptom Men ennå er livmoren på størrelse med en stor grapefrukt og den er gjemt godt ennå. noen synes det veldig tidlig på, som ei venninne av meg, hun har en søt liten kul på magen og er i uke 12 :rødme: Gleder meg til jeg ser en liten kul og ikke bare fett og luft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. september 2009 #776 Del Skrevet 8. september 2009 Du blir sikkert helt nyyydelig når du blir synlig gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 8. september 2009 #777 Del Skrevet 8. september 2009 Veslejenta: Tusen takk Viste forresten slideshow fra bryllupet deres til et vennepar igår, de leter etter fotograf Dere er såååå fiiine :rødme: Tusen takk! Prisene til fotografen har steget ganske kraftig siden vi brukte ham da. 4-5 ganger'n faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 8. september 2009 #778 Del Skrevet 8. september 2009 Nå har jeg trålet meg gjennom dagboken din for å lese om spotting og allikevel være gravid men du har ikke skrevet så mye om det. Så fantastisk at du endelig ble gravid Det er lett å tenke at det er over når man spotter, men det trenger jo ikke være slik Ubehagelig med symptomer men sikkert litt greit å føle seg litt gravid også, når det er så etterlengtet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 9. september 2009 #779 Del Skrevet 9. september 2009 Synes nesten det er litt gøy å høre om symptomene din jeg Da kan du kan med trygghet vite at det er en liten en der inne Hvordan er formen i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. september 2009 #780 Del Skrevet 10. september 2009 Hei nøtteliten tanteMiso her som sniker innom med en liten hilsen til deg og mamma :rødme: pass på mammaen din, hun er den beste i verden tante sender masse som du skal få når du kommer ut å hilser på oss om ikke såååå mange mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå