Gjest Miso Skrevet 12. august 2009 #661 Del Skrevet 12. august 2009 igår tittet jeg innom butikk med babyklær :lur: lille Nøtteliten kommer til å bli skjemt bort av "tante" legger igjen en kjempestor til deg snuppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. august 2009 #662 Del Skrevet 12. august 2009 Var inne og kikket litt på facebook nå, og skvatt litt av at vi faktisk har et par felles kjente som ikke er KG-jenter! Det har jeg ikke lagt merke til før! Ingen av de er egentlig noen jeg omgås (lav terskel for å bli venner på face vet du..) Nei, dette får vi snakke om neste uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 12. august 2009 #663 Del Skrevet 12. august 2009 Så søt ticker du har fått deg. Er vel bare glede i Ekornhuset nå om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 12. august 2009 Forfatter #664 Del Skrevet 12. august 2009 igår tittet jeg innom butikk med babyklær :lur: lille Nøtteliten kommer til å bli skjemt bort av "tante" legger igjen en kjempestor til deg snuppa!! Hihi Koselig Du blir jo super-tante du!!!!! Også slenger jeg en stoooooor tilbake til deg!!! Var inne og kikket litt på facebook nå, og skvatt litt av at vi faktisk har et par felles kjente som ikke er KG-jenter! Det har jeg ikke lagt merke til før! Ingen av de er egentlig noen jeg omgås (lav terskel for å bli venner på face vet du..) Nei, dette får vi snakke om neste uke! *løper inn på FB for å sjekke* Jasså ja, vi har felles kjente, kan si så mye soma t ingen av de er veldig nære venner av meg..så ja, den lave terskelen på fb er utroooolig lav.. hehe, gleder meg til å skravle med deg neste uke Så søt ticker du har fått deg. Er vel bare glede i Ekornhuset nå om dagen. Ja, den er kjempefin Ja, det er bra med glede og smil her om dagen!! Kjære er jo bare så påpassselig, jeg må bare slappe av når jeg vil, og han skal kjøpe dittt og datt.. Herlige mannen min :rødme: Kjenner at jeg enda er litt nervøs for at dette ikke skal gå bra,men det er vel bare normale tanker. Grunnen er at jeg blødde litt da jeg skulle ha mensen, for 12 dager siden. Jeg trodde jo at det var mensen som kom jeg, så jeg testet jo ikke da..Men en drøy uke senere så var tempen rar, fromen rar og EL testene slo ut så veldig, så da brente jeg av 3 tester, og alle var jo positive.. Har jo tatt 4 etter det også, og alle er positive, så jeg burde jo slappe av. Klarer det ikke helt. Men: jeg skal få tildlig UL for å sjekke at alt er bra, snakket emd legën idag, og han skulle sende henvisning. Da får vi forhåpentligvis få se et bankende lite hjerte :rødme: Ellers; symptomer idag: trøtt, antydning til halsbrann, tørst, små kramper og strekk i livmoren. Sulten, men ikke lyst på mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 12. august 2009 #665 Del Skrevet 12. august 2009 Gratulerer så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 13. august 2009 Forfatter #666 Del Skrevet 13. august 2009 Gratulerer så mye!! Tuuusen takk Lenge siden sist!! Alt bra med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. august 2009 #667 Del Skrevet 13. august 2009 Oj oj OJ!!!!!!!!!!! Så moro! Så tickeren og falt nesten av stolen her jeg sitter. Gratulerer!! Så artig :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 13. august 2009 #668 Del Skrevet 13. august 2009 Her er jeg borte noen dager også bare *POFF* der var du gravid!! GRATULERER SÅ MYE Gleder meg til å følge deg videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 13. august 2009 #669 Del Skrevet 13. august 2009 Tuuusen takk Lenge siden sist!! Alt bra med deg? Lenge siden ja! Går bra med meg, men har i perioder mye å gjøre på jobb. Er på jobb nå og surfer litt på kg mens jeg venter på at noe skal installere seg ferdig så jeg får testet. Går det bra med dere? Regner med at mannen din er overlykkelig han også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 13. august 2009 #670 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg tror det er riktig det du sier om at du slappet litt mer av og dermed ble gravid. Jeg som leste hele dagboka på en dag merka i alle fall det. Du lengtet og lengtet og drømte om hvordan du skulle innrede barnerommet. Så var det som du kapitulerte og begynte å innrede barnerommet som kontor i stedet. og VIPS var du gravid. Det er veldig rart at det er sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 13. august 2009 #671 Del Skrevet 13. august 2009 bare innom med en til deg vennen min!! og så må jeg bare si at du er best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 14. august 2009 #672 Del Skrevet 14. august 2009 helg helg helg helg heeeeeeeeeeeeelg Kose seg i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 14. august 2009 Forfatter #673 Del Skrevet 14. august 2009 Oj oj OJ!!!!!!!!!!! Så moro! Så tickeren og falt nesten av stolen her jeg sitter. Gratulerer!! Så artig :hoppe: Oioi, skal ikke ha noen småulykker pga min mageboer Tusen takk Devilina Håper det snart det er deres tur også, krysser fingre og tær for dere!! Her er jeg borte noen dager også bare *POFF* der var du gravid!! GRATULERER SÅ MYE Gleder meg til å følge deg videre!! Ja Mjau-mjau, her har det virkelig skjedd saker og ting Endelig har det skjedd!!! Kjempekoselig at du vil følge med videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 14. august 2009 Forfatter #674 Del Skrevet 14. august 2009 Lenge siden ja! Går bra med meg, men har i perioder mye å gjøre på jobb. Er på jobb nå og surfer litt på kg mens jeg venter på at noe skal installere seg ferdig så jeg får testet. Går det bra med dere? Regner med at mannen din er overlykkelig han også? Alt bra med oss, og ja, mannen er overlykkelig og passer veeeeeldig godt på meg Nå er det bare om å gjøre å ikke rope det ut til alle og enhver, har jo bare så lyst til å si det til alle, men må vente til iallfall uke 10 Håper du stikker innom her innimellom og legger igjen et spor til deg!! pssst; er ikke noen mini-planlegging hos dere eller? Jeg tror det er riktig det du sier om at du slappet litt mer av og dermed ble gravid. Jeg som leste hele dagboka på en dag merka i alle fall det. Du lengtet og lengtet og drømte om hvordan du skulle innrede barnerommet. Så var det som du kapitulerte og begynte å innrede barnerommet som kontor i stedet. og VIPS var du gravid. Det er veldig rart at det er sånn. Ja, det tror jeg også.. det er helt merkelig. Første mnd man prøver så er man nesten redd for at det skal klaffe..også når man har prøvd over noen mnd begynner man å lure og etter 9-10 mnd så gir man nesten opp. Og kanskje det bare var det som skulle til. Nå er iallefall spiren der inne og må bare klamre seg godt fast. 6 uker på vei dag :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 14. august 2009 Forfatter #675 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) bare innom med en til deg vennen min!! og så må jeg bare si at du er best Nåååååå, du er jo bare så søt snuppa mi Ønsker deg en superduper helg!!! Og når ejg er over supertrøtt stadiet; da må vi ha en date igjen helg helg helg helg heeeeeeeeeeeeelg Kose seg i helga JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, helg er bare såååå velkommen nå!!!! Idag skal vi feire lille nøtteliten sammen med et vennepar som skal ha i november og i morgen skal vi til et annet vennepar, og da må jeg klare å ikke si noe som helst om lille nøtteliten...GUUUUUUUUUUd det blir ikke lett Kose deg masse i helg herlige Diddles Endret 14. august 2009 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. august 2009 #676 Del Skrevet 14. august 2009 Ny tittel :strix: Åååå det er så koselig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 14. august 2009 #677 Del Skrevet 14. august 2009 Så koselig ny tittel!!! Kjenner et lite stikk av misunnelse her nå, men feier det bort og ruller meg heller i litt babystøv her inne God helg LilleEkorn - kos deg med magen og den vordende far! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 14. august 2009 #678 Del Skrevet 14. august 2009 Hei vennen!! håper du og din kjære får en flott helg kose dere masse med vennepar, både med å kunne nevne nøtteliten og uten!! kan tenke meg at det ikke blir så lett, men bare vent til uke 10 da kan du juble det ut grattis med nytt navn på dagboka også er så utrolig glad for dere åh ja, vi må snart ha en date du får si fra når du orker besøk så kan vi komme en tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. august 2009 #679 Del Skrevet 15. august 2009 Så på Mine innlegg at boka di hadde fått ny tittel, og da måtte jeg selvfølgelig pile innom for å se om antakelsene mine stemte..! Gratulerer så mye!!! Endelig!! Vet at jeg er litt sent ute med gratulasjonene her, men jeg har på en måte vært bortreist, så jeg håper jeg er tilgitt.. Gratulerer igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. august 2009 #680 Del Skrevet 15. august 2009 Naw, ny dagboktittel Deilig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå