LilleEkorn Skrevet 10. august 2009 Forfatter #641 Del Skrevet 10. august 2009 Gratulerer så masse!!!!! Åh, nå ble jeg glad! Tusen takk Muffin Ja, endelig satt spiren!!!! Åååh!! Så herlig! Gratulerer masse Tuuuusen takk Ansjoni Har vært i en liten rus i hele dag HVA????????????? Wææææææææææææææææææææææ!!!!!!!Gratulerer så uhorvelig masse!! :klemmer: ÅÅÅÅÅÅ endelig satt den! :bolledeig: Her sitter jeg å griner på dine vegne JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! Jeg har en SPIRE i magen!!!!!! Kom noen tårer hos oss også, både meg og mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 10. august 2009 Forfatter #642 Del Skrevet 10. august 2009 er så glaaaaaaaaaaad har smilt i hele dag og tårene sitter løst her GLLLLLLLLLLLAAAAAAAAADDDDDDDD!!!! Og tusen takk for utrolig mange koselig meldinger fra deg!!! Jeg har smilt i hele dag, selvom det er helt uvirkelig!!! Tenk at spiren endelig skulle sitte i pp11 :rødme: JAAAAAAAAAAAAAA Du skal bli mamma :rødme: Så fantastisk og utrolig magisk :dåne: Jeg må grine litt JAAAAAAAAAAAAAAAA, jeg skal bli mamma!!!! Og det er fantastisk, men også skikkelig skummelt å tenke på Hei.. Jeg har ikke egentlig lest noe her inne, bortsett fra siste siden.. Og det ser ut som at PIKK-masasjen hjalp godt Gratulerer så mye. Edit: nå ser jeg jo at dere ikke har vært på spa enda, men det hjalp tydelig på forskudd. Edit2: sorry dårlig humor fra en fremmed dame. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ koselig med et nytt ansikt!!! Velkommen skal du være OG; så kommer du jo midt inni gledesrusen Og ja; pikk-massasje tror jeg nok hjelper for det meste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 10. august 2009 #643 Del Skrevet 10. august 2009 LilleEkorn, dette var helt fantastisk, jeg får tårer i øynene her jeg sitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowergirl777 Skrevet 10. august 2009 #644 Del Skrevet 10. august 2009 Gratulerer! Så hyggelig Ser ut til at vi er i samme terminklubb her på KG også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 10. august 2009 #645 Del Skrevet 10. august 2009 Å, så fantastisk hyggelig å høre!!! Nå ble jeg glad!!! Gratulerer!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 10. august 2009 Forfatter #646 Del Skrevet 10. august 2009 LilleEkorn, dette var helt fantastisk, jeg får tårer i øynene her jeg sitter Å Tusle , ja dette her helt fantastisk!!! Gratulerer! Så hyggelig Ser ut til at vi er i samme terminklubb her på KG også Tusen takk Og velkommen til boka mi Vi går jammen en spennende tid i møte!!!!! Å, så fantastisk hyggelig å høre!!! Nå ble jeg glad!!! Gratulerer!!!!!! Tuuusen takk Cypress Skjønner det ikke helt selv ennå :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 10. august 2009 #647 Del Skrevet 10. august 2009 SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ koselig med et nytt ansikt!!! Velkommen skal du være OG; så kommer du jo midt inni gledesrusen Ja, jeg snek meg inni boka di for å se hva den gode nyheten miso hinta om i boka si var. Og så var det sannelig den beste nyheten av alle. Det var jo herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. august 2009 #648 Del Skrevet 10. august 2009 Synes det er så herlig at du er gravid :rødme: :hjerte: Fineste 1 årsbryllupsdagspresangen :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. august 2009 #649 Del Skrevet 11. august 2009 Åh, LilleEkorn, for en fantastisk nyhet!!!! :rødme: Gratulerer så masse med den lille spiren!!!! Det tok litt tid og frustrasjon for dere, men det er vel desto bedre nå!!! Igjen, masse gratulerer!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 11. august 2009 Forfatter #650 Del Skrevet 11. august 2009 Ja, jeg snek meg inni boka di for å se hva den gode nyheten miso hinta om i boka si var. Og så var det sannelig den beste nyheten av alle. Det var jo herlig. Ikke sant!!! Og jeg er imponert over at du leste hele boka mi Håper du vil følge med meg videre også Synes det er så herlig at du er gravid :rødme: :hjerte: Fineste 1 årsbryllupsdagspresangen :hjerte: Jaaaaa,bedre bryllupsgave får man ikke til deg Diddles!! Åh, LilleEkorn, for en fantastisk nyhet!!!! :rødme: Gratulerer så masse med den lille spiren!!!! Det tok litt tid og frustrasjon for dere, men det er vel desto bedre nå!!! Igjen, masse gratulerer!!!! Ja, den beste nyheten av alle Tuuusen takk Neferet, og ja, det er virkelig verdt alt "strevet" til gode du!! ................................... dagens symtomer: jeg er trøtt, trøtt, trøtt. Sulten,men har ikke lyst på mat. Vondt i hodet. Småkramper i livmoren. Det er også vanskelig å ikke hyle det glade budskap ut til alle, men vi må klare å vente til den magiske 12 ukers grensen. Håper bare jeg har klart å regne riktig, så det kan stemme med 5 uker ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 11. august 2009 #651 Del Skrevet 11. august 2009 Gratulerer med to blå!!! Du giftet deg en uke før meg og blir gravid før meg, så nå MÅÅÅÅ det være min tur til å få to blå!! GRATULERER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. august 2009 #652 Del Skrevet 11. august 2009 Ikke sant!!! Og jeg er imponert over at du leste hele boka mi Håper du vil følge med meg videre også Jaaaaa,bedre bryllupsgave får man ikke Ja, jeg hadde planer om det, og det er jo veldig hyggelig at du vil ha med meg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. august 2009 #653 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg bare smiler når jeg tenker på at dere endelig fikk det til :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 11. august 2009 Forfatter #654 Del Skrevet 11. august 2009 Gratulerer med to blå!!! Du giftet deg en uke før meg og blir gravid før meg, så nå MÅÅÅÅ det være min tur til å få to blå!! GRATULERER!! Whoohoooo!!! Flere nye fjes!! Så moro!!! Ja, da er det straks din tur synes jeg krysser fingrene for dere!!!! Ja, jeg hadde planer om det, og det er jo veldig hyggelig at du vil ha med meg videre. Jeg bare smiler når jeg tenker på at dere endelig fikk det til :rødme: :nigo: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 11. august 2009 #655 Del Skrevet 11. august 2009 GRATULERER lille ekorn! Tenk at nå er du GRAVID! Jeg er kjempeglad på dine vegne, endelig så satt den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 11. august 2009 #656 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Gratulerer så mye med en bitteliten baby i magen! Tenker dere er lettet over å ha endelig lyktes! Jeg så signaturen din et annet og måtte bare innom å gratulere! Lykke til framover Endret 11. august 2009 av Missiw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. august 2009 #657 Del Skrevet 11. august 2009 må bare innom å takke for koselige meldinger fra deg vennen du er den søteste altså å så må jeg advare deg om at barnet deres kommer til å bli bortskjemt av "tante" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 12. august 2009 #658 Del Skrevet 12. august 2009 Så utrolig kjekt å lese her inne da - GRATULERER :strix: :strix: Endelig var det din tur, du må kose deg masse fremover med voksende mage. Tenk du skal bli mamma :rødme: :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 12. august 2009 Forfatter #659 Del Skrevet 12. august 2009 GRATULERER lille ekorn! Tenk at nå er du GRAVID! Jeg er kjempeglad på dine vegne, endelig så satt den Tusen takk MaiL Tror fortsatt ikke helt på det, så to et par tester igår også Og ja, de var ganske så positive de også Gratulerer så mye med en bitteliten baby i magen! Tenker dere er lettet over å ha endelig lyktes! Jeg så signaturen din et annet og måtte bare innom å gratulere! Lykke til framover Tuuusen takk Missiw Ja, er ganske så lettet, hadde jo egentlig gitt opp på en måte og kanskje var det bare det som skulle til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 12. august 2009 Forfatter #660 Del Skrevet 12. august 2009 må bare innom å takke for koselige meldinger fra deg vennen du er den søteste altså å så må jeg advare deg om at barnet deres kommer til å bli bortskjemt av "tante" Bare hyggelig kjære du Og er det noen som er søt, så er det du!!! hehe, kan tenke meg du blir en fantastisk tante for lille Nøtteliten Tviler ikke for å si det sånn!!! Så utrolig kjekt å lese her inne da - GRATULERER :strix: :strix: Endelig var det din tur, du må kose deg masse fremover med voksende mage. Tenk du skal bli mamma :rødme: :klemmer: Ja, ikke sant!!! Blir helt overveldet av alle de koselige meldingene som kommer!! dere er så utrolig skjønne alle sammen!!! Ja, tenk :rødme: jeg skal faktisk bli mamma :rødme: Nå må bare de neste 7 ukene gå superfort!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå