Gå til innhold

Venninne som onanerer i samme rom/seng?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg tipper du ikke trykket på linken engang?

Anonymous poster hash: 52d73...10c

Jeg dro bildet over og trodde det ville bli om til en link, nybegynner feil

Anonymous poster hash: cba01...d48

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dro bildet over og trodde det ville bli om til en link, nybegynner feil

åja, bildet var på linken ja. så det ikke før nå :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Hva var galt med bildet?

Det er en mann uten forhud som onanerer, hvordan er det ikke ekkelt? man runker teknisk sett ikke uten forhud heller så

Fingring er damenes onani

AnonymBruker
Skrevet

åja, bildet var på linken ja. så det ikke før nå :fnise:

Hva den gjorde på siden er et mysterium

Gjest Gjest
Skrevet

Det er en mann uten forhud som onanerer, hvordan er det ikke ekkelt? man runker teknisk sett ikke uten forhud heller så

Vel, men også menn uten forhud runker. Heldigvis ble de ikke frastjålet den evnene også.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jo, man runker da fortsatt selv om man ikke har forhud..

Så nå kan jenter plutselig onanere altså?

AnonymBruker
Skrevet

jo, man runker da fortsatt selv om man ikke har forhud..

Så nå kan jenter plutselig onanere altså?

¨Men runking betyr jo at man trekker tilbake forhuden, skjønner godt legeer vil reservere mot riving av forhud

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, slutt å avspore tråden. Lag deres egen latterlige krangletråd om ronking og onanering.

Anonymous poster hash: 34727...9e7
  • Liker 3
Gjest lipgloss
Skrevet

Jeg har fjernet forhuden,kan annbefales på det sterkeste,runker på samme måte som før:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fjernet forhuden,kan annbefales på det sterkeste,runker på samme måte som før:)

Omskjering er noe man gjør som spedbarn ikke som voksen, kuk hodet er veldig sensitivt, hadde vært skikkelig ubehaleig uten forhud, hvordan hadde du likt hender uten hud?

Herregud, slutt å avspore tråden. Lag deres egen latterlige krangletråd om ronking og onanering.

Er du blind eller? det er jo akkurat det denne tråden handler om...

AnonymBruker
Skrevet

Omskjering er noe man gjør som spedbarn ikke som voksen, kuk hodet er veldig sensitivt, hadde vært skikkelig ubehaleig uten forhud, hvordan hadde du likt hender uten hud?

det blir jo ikke det samme...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

det blir jo ikke det samme...

Jo

AnonymBruker
Skrevet

Jo

:rolleyes:

AnonymBruker
Skrevet

Nei, tråden er om venninner som onanerer i samme seng. Det er IKKE en diskusjon om forskjellen mellom ronking og onanering, og om jenter kan onanere, og om forhud. Idiot.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, tråden er om venninner som onanerer i samme seng. Det er IKKE en diskusjon om forskjellen mellom ronking og onanering, og om jenter kan onanere, og om forhud. Idiot.

Kaller du meg en idiot? din tufs, dette er en tråd om runking og onani, om du ikke liker det så kom deg ut og tilbake til mensen tråden din...

Gjest lipgloss
Skrevet

Omskjering er noe man gjør som spedbarn ikke som voksen, kuk hodet er veldig sensitivt, hadde vært skikkelig ubehaleig uten forhud, hvordan hadde du likt hender uten hud? Er du blind eller? det er jo akkurat det denne tråden handler om... Anonymous poster hash: cba01...d48

Ikke for å være nedlatene mot deg,men du veit ikkje ka du snakka om:))

Jeg omskar meg når jeg var 30 år gammel,huden på penis hode blir raskt tykkere og det er også mye penere samt mye rensligere:)

Jeg onanerer på samma måte som før,ingen forandring,det positve er også at du blir mye mer utholdene i sengen:)så for de som sliter med fortidlig utløsning så vil dette hjelpe på.Jeg fjernet den fordi jeg syns det ser mye mer sexy ut med blottet hode:)

Skrevet

Usj. Nei det hadde vært ordentlig ekkelt.

• Liker 1
Skrevet

Noe av dere som har overnattet i samme rom og samme seng som en venninne, og hun har onanert, men prøvd å gjøre det stille, og innebiller seg at du ikke merket det?

Sa dere noe til henne, der og da, eller morgenen etter?

Jeg opplevde det natt til i går. Det var veldig pinlig men også litt pirrende.

Eller har dere gjort det selv med venninne i samme rom eller seng?

Jeg skulle aldri tørre gjøre det... :sjenert:

Jeg sa ikke noe til henne om morgenen at jeg hadde merket hva hun gjorde, og kanskje like bra det..?

Jeg har opplevd dette. Det var også i samme seng, hadde en sånn "1,5 manns seng", så det var ikke store plassen. var kjempeflaut og pinlig, jeg sa aldri noe. Våknet av det midt på natten.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å være nedlatene mot deg,men du veit ikkje ka du snakka om:))

Jeg omskar meg når jeg var 30 år gammel,huden på penis hode blir raskt tykkere og det er også mye penere samt mye rensligere:)

Jeg onanerer på samma måte som før,ingen forandring,det positve er også at du blir mye mer utholdene i sengen:)så for de som sliter med fortidlig utløsning så vil dette hjelpe på.Jeg fjernet den fordi jeg syns det ser mye mer sexy ut med blottet hode:)

Så du omskar deg i 2002?

Jeg har opplevd dette. Det var også i samme seng, hadde en sånn "1,5 manns seng", så det var ikke store plassen. var kjempeflaut og pinlig, jeg sa aldri noe. Våknet av det midt på natten.

En kompis av meg opplevde noe lignende som 15 åring bare at da våknet han opp til å oppdage at kompisen hans knullet kjæresten sin, og dem var alle bare 15 og 16 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...