Gå til innhold

Venninne som onanerer i samme rom/seng?


Gjest JeJe21

Anbefalte innlegg

Jeg sa damer ikke jenter...

Du har litt tungt for det skjønner jeg.

Du vet åpenbart intet om hverken jenter, eller damer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hihi,må innrømme her at jeg har ved flere annledninger onanert når venner har ligget i samme rom og seng.

Siste gang jeg onanerte var på lugar på englands båten,hvor kameraten min lå i senga over meg,han snorket så jeg gjør regning med at han sov:))det var et stort speil på veggen motsatt side av sengene,så visst han lurte meg så har han fått et skikkelig show,men men det er jo ikke noe gale med onanering:))

Er du dame?

Anonymous poster hash: cba01...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi,må innrømme her at jeg har ved flere annledninger onanert når venner har ligget i samme rom og seng.

Siste gang jeg onanerte var på lugar på englands båten,hvor kameraten min lå i senga over meg,han snorket så jeg gjør regning med at han sov:))det var et stort speil på veggen motsatt side av sengene,så visst han lurte meg så har han fått et skikkelig show,men men det er jo ikke noe gale med onanering:))

Nei, det er ikke noe galt med det. Men det er heller ikke noe galt med å sitte på do og drite, for det er også 100% naturlig. Men det betyr ikke at det er noe man gjør så andre kan se og høre og lukte det! Folkeskikk!

Anonymous poster hash: 02e0c...1db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jeg hadde rett:)

så det er bare menn som onanerer, mener du? :laugh:

Hva er det vi jenter/damer gjør for å få orgasme da?

Anonymous poster hash: 52d73...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

så det er bare menn som onanerer, mener du? :laugh:

Hva er det vi jenter/damer gjør for å få orgasme da?

Anonymous poster hash: 52d73...10c

Stikker en dildo i fitta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker en dildo i fitta

så alle damer får orgasme av å stikke en dildo i fitta?

Anonymous poster hash: 52d73...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza

så alle damer får orgasme av å stikke en dildo i fitta?

Anonymous poster hash: 52d73...10c

Det er jo et selvfølge, som alle menn som drar staken får orgasme

Jeg tullet bare altså :)

Endret av Sid Walker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et selvfølge, som alle menn som drar staken får orgasme

:skratte:

Anonymous poster hash: 52d73...10c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det en gang. Hun hadde sovet en stund og snorket hoyt - jeg var raskt ferdig. Rimelig sikker paa at hun ikke merket det.

Har opplevd en gang at en venninne som sovnet paa sofaen hos meg begynte aa ta paa seg selv i sovne. Jeg satt fortsatt og saa paa filmen (var enda tidlig) men gikk og la meg raskt...

Er ikke noe som skjer ofte og noe man helst unngaar, men nei jeg hadde ikke reagert paa det.

Klarer du virkelig ikke å kontrollere deg? Jeg skjønner ikke folk som må onanere i andres nærvær.

Anonymous poster hash: c1af0...7af

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann er det litt upraktisk..ender jo ofte med litt søl:-)

Apropos tema så kom jeg på noe som jeg nesten hadde fortrengt. Var på sydentur med 2 kamerater for maaange år. Da oppdaget vi at vi hadde pay-tv på rommet vi delte. Sånn rent praktisk endte det opp med at vi onanerte på samme rom og til samme tid.

Litt rart og litt kleint, men i nøden spiser fanden fluer etc:-)

Uansett så kunne jeg ikke unngå å legge merke til at en av dem sprutet latterlige mengder sæd..ikke så lett være diskret da.



Anonymous poster hash: e678b...410
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde syns det hadde vært både ubehagelig og kleint. Kunne aldri falt meg inn å gjøre det samme. Selvsagt skal folk få lov til å onanere så mye de vil, det gjør jeg selvsagt selv også, men ikke i samme rom eller i samme seng med noen som ikke har bedt om å være vitne. Jeg ville vært for brydd til å si noe, men hadde nok unngått å havne på samme rom med henne igjen så langt det lar seg gjøre. (Onanering i søvne blir noe litt annet, da).

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på hvilken venninne som hadde gjort det :fnise:

Har ei venninne som står meg veldig nært, så vi hadde sikkert endt opp med å gjøre det sammen :danse:

Hadde det vært ei jeg ikke kjenner så godt sååå.... litt ekkelt :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man vil reise på tur flere jenter sammen, så er det vel mer vanlig enn uvanlig at man deler rom med noen. Fordi det er ganske mye billigere enn at alle skal ha eget rom.

Kommer ann på vennekretsen det vet du. Er man i en krets hvor penger er et mindre problem enn hos andre, går det helt fint å skaffe seg hvert sitt rom.

I min gjeng leier vi gjerne en suit med flere rom, slik at vi kan alle være under samme tak hele kveldedn uten å nødvendigvis sove i samme rom.

Anonymous poster hash: 17529...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Nei, det er ikke noe galt med det. Men det er heller ikke noe galt med å sitte på do og drite, for det er også 100% naturlig. Men det betyr ikke at det er noe man gjør så andre kan se og høre og lukte det! Folkeskikk! Anonymous poster hash: 02e0c...1db

Er vell litt forskjell på å drite og onanere da:))

onanere er jo ikke ekkelt på noen måte,men det kan jo hende noen sammenligner dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vell litt forskjell på å drite og onanere da:))

onanere er jo ikke ekkelt på noen måte,men det kan jo hende noen sammenligner dette

Det kommer da helt an på øyet som ser.

Anonymous poster hash: 35668...9ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lipgloss

Det kommer da helt an på øyet som ser. Anonymous poster hash: 35668...9ee

samma det:)

gidder ikke bruke mer tid på dette emne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det for mange år siden med ei venninne som trodde jeg sov. Hun var veldig forsiktig, men jeg hørte på pusten hennes hva hun holdt på med. Jeg ble kåt selv, men turte ikkke røre meg. Jeg har aldri sagt noe om det til henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevd det selv... Og vi begynte å stryke på hverandre....og mere... var deilig



Anonymous poster hash: 98c34...9a6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...