Gå til innhold

Venninne som onanerer i samme rom/seng?


Gjest JeJe21

Anbefalte innlegg

Har gjort det en gang. Hun hadde sovet en stund og snorket hoyt - jeg var raskt ferdig. Rimelig sikker paa at hun ikke merket det.

Har opplevd en gang at en venninne som sovnet paa sofaen hos meg begynte aa ta paa seg selv i sovne. Jeg satt fortsatt og saa paa filmen (var enda tidlig) men gikk og la meg raskt...

Er ikke noe som skjer ofte og noe man helst unngaar, men nei jeg hadde ikke reagert paa det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har delt seng med venninner flere ganger hvor vi har onanert hver for oss.

Det kan være ganske pirrende synes jeg :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke opplevd det selv jeg ofte har delt rom med venninner eller jeg har ikke merket det i hvert fall. Hadde nok reagert litt, men ikke på en sånn "slutt opp"-måte.

Selv har jeg gjort det når eksen lå ved siden av og sov trodde jeg. Han våknet og så surt på meg bare, og sa ingenting om det. Litt av en reaksjon må jeg si :)

Anonymous poster hash: bba0a...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har delt seng med venninner ganske ofte opp i gjennom årene, men i motsetning til mange andre her hadde jeg syntes det hadde vært veldig ekkelt om de lå og onanerte ved siden av meg. Skikkelig ekkelt, faktisk. Jeg er ganske liberal, virkelig ingen streng person på noe som helst måte, men akkurat det her hadde vært direkte ubehagelig.



Anonymous poster hash: 34727...9e7
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

På jobbreiser har jeg dessverre måtte dele hotellrom med kollega av samme kjønn. Jeg hadde syns det var ubehagelig dersom vedkommende lå og runket. Det samme med snorking forresten... :fnise:

For dere som deler rom/seng med en venninne og er litt "sånn" at dere tenner på det, så er vel det bare en hyggelig overraskelse som blir et pirrende minne? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere som deler rom/seng med en venninne og er litt "sånn" at dere tenner på det, så er vel det bare en hyggelig overraskelse som blir et pirrende minne? :)

Jepp, det er min erfaring i et hvert fall. :rolleyes: Har skjedd meg flere ganger, og er et hyggelig og litt pirrende minne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg tror det. Jeg delte rom med min bestevenn, som tilfeldigvis er en kvinne. (Jeg mann). Vi hadde hver vår seng. Midt på natten lagde hun lyder og bevegelser, og kåtheten hennes spredde seg. Men jeg vet fortsatt ikke om hun faktisk sov, og kroppen responderte på en drøm eller hva nå.



Anonymous poster hash: 1a90b...596
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke opplevd det heldigvis. Hadde synes det vært skikkelig ekkelt.



Anonymous poster hash: b8601...522
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men her fremstilles jo det å ha enerom på tur som mye mer uvanlig og rart enn å begynne å beføle seg selv når vennene ligger ved siden av :ler:

Godt poeng ja,her er det om å gjøre å svare "riktig" :fnise:

Anonymous poster hash: a777c...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, og har ofte delt rom og seng med både kompiser og venninner.

Og skal jeg være ærlig, så tror jeg at det hadde vært en skikkelig turn on for min del om noen av mine venninner hadde begynt og kose litt med seg selv. Om jeg hadde sagt noe, det vet jeg ikke.

Jeg hadde ikke sagt noe om en kompis gjorde det, men hadde ikke syntes det var ekkelt. Med mindre satsen hadde havnet i lakenet eller på dyna eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde syntes det var utrolig kvalmt. Hadde ikke sagt noe, men hadde syntes hun var ekkel..



Anonymous poster hash: f1135...a11
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe av dere som har overnattet i samme rom og samme seng som en venninne, og hun har onanert, men prøvd å gjøre det stille, og innebiller seg at du ikke merket det?

Sa dere noe til henne, der og da, eller morgenen etter?

Jeg opplevde det natt til i går. Det var veldig pinlig men også litt pirrende.

Eller har dere gjort det selv med venninne i samme rom eller seng?

Jeg skulle aldri tørre gjøre det... :sjenert:

Jeg sa ikke noe til henne om morgenen at jeg hadde merket hva hun gjorde, og kanskje like bra det..?

Er du mann?

Anonymous poster hash: cba01...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer kan ikke onanere

nei, selvfølgelig kan vi ikke det...

Anonymous poster hash: 52d73...10c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, det har jeg ikke opplevd heldigvis. Folk får lære seg å holde tilbake sine lyster når andre ikke har bedt om å få høre/se det. Slikt "prakker" man bare ikke på andre, det er for intimt.



Anonymous poster hash: 02e0c...1db
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

hihi,må innrømme her at jeg har ved flere annledninger onanert når venner har ligget i samme rom og seng.

Siste gang jeg onanerte var på lugar på englands båten,hvor kameraten min lå i senga over meg,han snorket så jeg gjør regning med at han sov:))det var et stort speil på veggen motsatt side av sengene,så visst han lurte meg så har han fått et skikkelig show,men men det er jo ikke noe gale med onanering:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...