Gå til innhold

Venninne som onanerer i samme rom/seng?


Gjest JeJe21

Anbefalte innlegg

Noe av dere som har overnattet i samme rom og samme seng som en venninne, og hun har onanert, men prøvd å gjøre det stille, og innebiller seg at du ikke merket det?

Sa dere noe til henne, der og da, eller morgenen etter?

Jeg opplevde det natt til i går. Det var veldig pinlig men også litt pirrende.

Eller har dere gjort det selv med venninne i samme rom eller seng?

Jeg skulle aldri tørre gjøre det... :sjenert:

Jeg sa ikke noe til henne om morgenen at jeg hadde merket hva hun gjorde, og kanskje like bra det..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har opplevd det ja, no big deal da alle kan føle et behov for å tilfredsstille seg.

Synes ikke det er noe å ta på vei for.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det ja, no big deal da alle kan føle et behov for å tilfredsstille seg.

Synes ikke det er noe å ta på vei for.

Hadde du sakt det samme om det hadde vært en mannlig venn som hadde onanert ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. jeg ville ikke synes det var noe galt.

Siden du syntes det var pirrende. Slo ikke tanken deg at du også ville da.

Kunne vært en deilig opplevelse for begge. Trenger ikke være lesbisk eller bi for å gjøre det.

Samme ville det vært om det hadde vært en mann.

:)

Hilsen. Lena

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det sammen med ei anna venninne da vi var ca 13 og jeg overnattet hos henne, men det var vel mer "barnestreker" enn å gjøre det sammen med en venninne nå i voksen alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke fisk
Deler ikke seng med venninner.

Litt merkelig hvis du ikke noensinne har vært i den situasjon at du har delt seng med en venninne? Eller har ligget i hver deres seng i samme rom?

Da tenker jeg at du har hatt sparsomt med venninner...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt merkelig hvis du ikke noensinne har vært i den situasjon at du har delt seng med en venninne? Eller har ligget i hver deres seng i samme rom?

Da tenker jeg at du har hatt sparsomt med venninner...?

Har flest mannlige venner, ja. Men deler ikke rom, og slett ikke seng, med venner, uansett kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men deler ikke rom, og slett ikke seng, med venner, uansett kjønn.

:overrasket: Merkelig holdning. Har du sldri vært på turer med venninner, der man gjerne deler rom for å spare noen kroner? Jeg tenker på jente-turer til storbyer, eller til syden? Det er faktisk helt vanlig, og det er vel ytterst få som dermed plager andre med sine sex-drifter! Er det lås på bade-døra så er det faktisk fullt mulig å onanere i stillhet på badet uten å la andre ta del av det man gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke hva som er i veien med å dele rom med venninner. Seng kan jeg forstå, selv om jeg har delt seng med venninner opptil flere ganger.

Har opplevd at venninner onanerer i sengen ved siden av, og reagerte ikke særlig på det. Det er da en helt naturlig ting å gjøre, og ellers er vi jo venninner som snakker om absolutt alt, fra onanering til kakeoppskrifter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Merkelig holdning. Har du sldri vært på turer med venninner, der man gjerne deler rom for å spare noen kroner? Jeg tenker på jente-turer til storbyer, eller til syden? Det er faktisk helt vanlig, og det er vel ytterst få som dermed plager andre med sine sex-drifter! Er det lås på bade-døra så er det faktisk fullt mulig å onanere i stillhet på badet uten å la andre ta del av det man gjør.

Har alltid eget rom, ja. Må presisere at det ikke er fordi jeg tror de ville begynt med slike aktiviteter som beskrives i denne tråden. Såpass tillit har jeg til mine venner. Men her fremstilles jo det å ha enerom på tur som mye mer uvanlig og rart enn å begynne å beføle seg selv når vennene ligger ved siden av :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men her fremstilles jo det å ha enerom på tur som mye mer uvanlig og rart enn å begynne å beføle seg selv når vennene ligger ved siden av :ler:

Blant min vennekrets er det uvanlig ja.

Uansett hvis noen har enerom samles alltid alle på et rom og mange i en seng.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I løpet av mine 40 år kan jeg telle på én hånd de gangene jeg har delt rom med venner eller venninner. Jeg har heller aldri skjønt greia med jenter som skal følge hverandre på do, slik mange drev med i ungdommen.

Så jo, vi er flere som ikke deler seng eller rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I løpet av mine 40 år kan jeg telle på én hånd de gangene jeg har delt rom med venner eller venninner. Jeg har heller aldri skjønt greia med jenter som skal følge hverandre på do, slik mange drev med i ungdommen.

Så jo, vi er flere som ikke deler seng eller rom.

Når man vil reise på tur flere jenter sammen, så er det vel mer vanlig enn uvanlig at man deler rom med noen. Fordi det er ganske mye billigere enn at alle skal ha eget rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I løpet av mine 40 år kan jeg telle på én hånd de gangene jeg har delt rom med venner eller venninner. Jeg har heller aldri skjønt greia med jenter som skal følge hverandre på do, slik mange drev med i ungdommen.

Så jo, vi er flere som ikke deler seng eller rom.

Jeg er mann og vi kompisene har da delt både rom og seng mange ganger. Det blir mye billigere.

Har også ved flere ganger delt seng med kvinnelige kompiser.

Men på do går hver for seg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men her fremstilles jo det å ha enerom på tur som mye mer uvanlig og rart enn å begynne å beføle seg selv når vennene ligger ved siden av :ler:

:ler: Godt poeng!

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...