Gå til innhold

gaver til de som har alt!


^me^

Anbefalte innlegg

Går utifra at du mener fotbehandling? :ler:

Enig - gav svigermor gavekort på fotpleie et år og hun ble kjempeglad :)

gav det til moren min ett år og da følte hun seg gammel..

men hudpleie derimot blir hun veldig glad for !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lager matkurver med masse godt opp i, oster, syltetøy, te, dressinger, sjokolade osv.

Tenkte kansje å strikke votter eller sokker til besteforeldre.

Mine foreldre får skikkelige håndklær, det trengte de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bestemor er av typen som liker kremer, så hun får alltid en krem, og det blir hun glad for iallefall. Men det er jo ikke alle som bruker dette, så jeg er enig med dere andre- spiselige gaver i en fin kurv er en kjempefin gave :)

Bestefar får hvert år årsrevyen av Trav og Gallopp, og han er også veldig glad for bøker. En gang fikk han forstørrede bilder av seg selv fra da han var liten, pent rammet inn. Disse var kjempefine, og han ble veldig glad. Forøvrig var det eneste han ønsket seg til bursdagen sin i år arbeidshansker, men han fikk ikke et eneste par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaver med mening og veldedige gaver er et alternativ. Ellers liker jeg godt å gi en "pakke", dvs f.eks et pledd, en bok og en eske konfekt. Evt. en film, en pose spesialkaffe/te og konfekt. Alt etter hvem man skal gi til og hva de liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min far fikk en gang polering, bilshampoo og en felgbørste til jul. Han var virkelig fornøyd. En felgbørste får vekk driten uten å stripe, noe du eventuelt gjør ved å gnikke sand og skit rundt med en svamp. du kommer også godt til og får vekk skit og smuss i vanskelige kroker.

Hvor får en tak i sånn felgbørste? Biltema?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...