Gå til innhold

Er snekkerbukser lov

Fremhevede innlegg

Gjest dioxide
Skrevet

Snekkerbukse kan alltids bli kombinert kult, men da må du vite hvordan en setter sammen et antrekk. Et kult alternativ kan dog være chinos og bukseseler!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Maren_*
Skrevet
Snekkerbukse kan alltids bli kombinert kult, men da må du vite hvordan en setter sammen et antrekk. Et kult alternativ kan dog være chinos og bukseseler!

Enig, men hvorfor kan jeg ikke få kjøpt en noen steder ? Finnes jo ikke lenger. Greit at det ikke er nyeste mote, men det finnes da mye rart i klesbutikker, men altså ikke helt alminnelige snekkerbukser.

Skrevet

Så nettopp en snekkerbukse fra Dickies i et blad :) Den var kul! Så det er nok på vei tilbake!

Skrevet

Er 2 butikker i Oslo området som blir å selge Dickies snekkerbukse,har jeg fått opplyst,så da er det vel ikke så lenge til før det er en del flere mennesker i dette landet som blir å bruke snekkerbukse,tiltross for neative personer som ikke har sansen for dette klesplagget,men dem er det muligens få av,til syvende og sist ...

Gjest Gjest
Skrevet
Så nettopp en snekkerbukse fra Dickies i et blad :) Den var kul! Så det er nok på vei tilbake!

Joda men den er vel egentlig for menn, er den ikke ?

Skrevet

Maren: Hva gjør vel det,bruker da ikke jenter/kvinner likevel klesplagg for gutter/menn,dersom de kommer over et og annet klesplagg som virker behagelig og bruke,selvsagt gjør de vel det,noe som mer eller midre har pågått i en mannsalder og som snekkerbukse er et godt eksempel på.

Opprinnelig var jo snekkerbukse et mannsplagg,og som menn/gutter brukte frem til den dagen,da også jenter/kvinner begynte å bruke dette plagget,og som det virker som at jenter/kvinner mer eller mindre har frarøvet gutter/menn rett til å bruke,og blant annet siden dette,har det bare gått en vei for gutter/menn når det gjelder utvalg av klær,og det nedover..

Snekkerbukse er snekkerbukse,og dersom du liker den,så anskaff deg en da,er vel likevel ikke så mange andre alternativ her til lands,for å kunne få virkelighetsgjort sine drømmer om et slikt klesplagg.

Gjest Gjest_Maren_*
Skrevet

Vel og bra, men jeg savner å kunne gå inn i en alminnelig butikk og kjøpe en snekkerbukse som ser helt vanlig ut. Jeg har ikke lyst til å kjøpe klær på postordre eller klær som egentlig er beregnet på menn.

Gjest Cupcakes
Skrevet

vet det var ganske mangealminnelige butikker som solgte masse forskjellige snekkerbukser høsten 08, så du skulle kanskje vært å kjøpt det da..nå er det vel mest vår/sommer tøy som kommer inn til butikkene, men kanskje på høsten igjen :)

Skrevet
Vel og bra, men jeg savner å kunne gå inn i en alminnelig butikk og kjøpe en snekkerbukse som ser helt vanlig ut. Jeg har ikke lyst til å kjøpe klær på postordre eller klær som egentlig er beregnet på menn.

Vel vel,nå er det nå bare slik en gang for alle,at de helt vanlige snekkerbuksene uansett hvordan en vrir og vender på det,i utganspunkten var et mannsplagg,så hva gjør vel det,dersom du likevel anskaffer deg denne buksa,spiller vel ingen rolle det,hva med eventuellt de gutta/menn som har vøre i kvinnebutikker bare for å få anskaffet seg dette klesplagget,og snekkerbukser blir vel likevel før eller senere å finne i alminnelige klesbutikker også bare en smører seg med tolmod,men i mellomtiden får en bare ta til takke med det som er og finne av slike plagg,og det gjelder da vel også for deg. :)

Gjest Gjest_Maren_*
Skrevet
vet det var ganske mangealminnelige butikker som solgte masse forskjellige snekkerbukser høsten 08, så du skulle kanskje vært å kjøpt det da..nå er det vel mest vår/sommer tøy som kommer inn til butikkene, men kanskje på høsten igjen :)

Mye av det var utrolig stygt og rart synes jeg. Ikke mange gikk med det heller. Jeg vil gjerne ha noe som ser normalt ut og som jeg slipper å kjøpe på postordre

Skrevet
Joda men den er vel egentlig for menn, er den ikke ?

Nei, det var en jente-modell som hadde den på :)

Skrevet

Er vel både gutter og jenter som bruker akkurat den buksa,da det på en nettside med akkurat samme snekkerbukse,så står den oppført for menn..

Gjest Gjest
Skrevet
Nei, det var en jente-modell som hadde den på :)

Javel, men Dickies lager vel uansett stort sett arbeidsklær. HVilket magasin var det ?

Skrevet

Her er svaret på hvilket magasin Beuwi så det i,COSMOPOLITAN mars/april 2009.

Dickies lager ikke bare arbeidstøy,men også fritidstøy.!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...