Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #21 Skrevet 15. oktober 2008 Hva slags jenter bruker snekkerbukser da ?
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #22 Skrevet 16. oktober 2008 Selvsikre damer vil jeg tro. De som ikke på død og liv må utstråle seksualitet til enhver tid. Gutter liker jenter med snekkerbukser fordi de overlater en god del til fantasien. Dessuten er vi lei av at alle jenter mellom 20 og 50 skal forsøke å se ut som om de spiller i en såpeopera.
Gjest Tanita Skrevet 16. oktober 2008 #23 Skrevet 16. oktober 2008 Se ut som om vi spiller i såpeopera? Hva mener du med det da... Hvordan kler de seg de som spiller i såpeopera og hvilken serie da?
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #24 Skrevet 16. oktober 2008 Se ut som om vi spiller i såpeopera? Hva mener du med det da... Hvordan kler de seg de som spiller i såpeopera og hvilken serie da? Hvorfor spør du ? Kan du ikke bare se på en såpeopera selv da ? Hvilken velger du selv.
Gjest Tanita Skrevet 16. oktober 2008 #25 Skrevet 16. oktober 2008 Syns det er så stor forskjell på de, jeg. Og er ikke helt sikker på hva du mener. Mener du hvilke som helst serier? F eks Nip/Tuck? Der går iallefall ingen i snekkerbukse. Og ja, jeg velger å kle meg litt finere enn snekkerbukse. Syns det minner om folk som jobber i fjøs.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #26 Skrevet 16. oktober 2008 Syns det er så stor forskjell på de, jeg. Og er ikke helt sikker på hva du mener. Mener du hvilke som helst serier? F eks Nip/Tuck? Der går iallefall ingen i snekkerbukse. Og ja, jeg velger å kle meg litt finere enn snekkerbukse. Syns det minner om folk som jobber i fjøs. Er det noe galt i å jobbe i fjøs ?
Gjest Tanita Skrevet 16. oktober 2008 #27 Skrevet 16. oktober 2008 Nei, men klærne de bruker der er jo ikke spesielt fine... Det er jo det tråden her handler om.
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 16. oktober 2008 #28 Skrevet 16. oktober 2008 Det er veldig deilig å gi blaffen i hva som er fint og flott i blant. For egentlig teller det veldig lite. Svært få mennesker legger merke til hva du har på deg uansett. De aller fleste er mye mer opptatt av hva de selv har på seg. Jeg bruker snekkerbukser en gang i mellom. Ingen legger merke til det. Hadde de lagt merke til det spiller det uansett ingen rolle. I verste fall får vi noe å snakke om. Klær velger jeg ut ifra hva jeg selv er komfortabel med, ikke hva andre synes.
Gjest Tanita Skrevet 16. oktober 2008 #29 Skrevet 16. oktober 2008 Her var jo spørsmålet om det er "lov", om det er "in"... Nei, det er ikke in. Komfortabelt ja det er det sikkert. Men fint og trendy? Nei.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #30 Skrevet 16. oktober 2008 Det er veldig deilig å gi blaffen i hva som er fint og flott i blant. For egentlig teller det veldig lite. Svært få mennesker legger merke til hva du har på deg uansett. De aller fleste er mye mer opptatt av hva de selv har på seg. Jeg bruker snekkerbukser en gang i mellom. Ingen legger merke til det. Hadde de lagt merke til det spiller det uansett ingen rolle. I verste fall får vi noe å snakke om. Klær velger jeg ut ifra hva jeg selv er komfortabel med, ikke hva andre synes. Selvfølgelig legger noen merke til det. Men som du sier, de synes ikke det spiller en rolle og velger å holde kjeft. Jeg pleier ikke ta opp dårlig klessmak med folk jeg syns har det. Da prøver jeg heller å påvirke i positiv retning ved å snakke om hva jeg liker. Noen fatter interesse, andre går det over hodet på. Smaken er som baken.
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2008 #31 Skrevet 17. oktober 2008 Selvfølgelig legger noen merke til det. Men som du sier, de synes ikke det spiller en rolle og velger å holde kjeft. Jeg pleier ikke ta opp dårlig klessmak med folk jeg syns har det. Da prøver jeg heller å påvirke i positiv retning ved å snakke om hva jeg liker. Noen fatter interesse, andre går det over hodet på. Smaken er som baken. Dersom smaken er som baken, hvem bestemmer da hva som er dårlig klessmak ? Jeg synes mange av innleggene her bekrefter det jeg har trodd, nemlig at man er livredde for at andre skal stikke seg ut fordi da kan de jo finne på å få positiv oppmerksomhet. Er man en grå mus som slavisk følger det moteverden til enhver tid hevder er "in" så er det jo provoserende med folk som tenker litt annerledes.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #32 Skrevet 21. oktober 2008 Snekkerbukser har knepping i sidene og er således reaksjonært og kvinnefiendtlig. Slike bukser er et gufs fra 1940 tallet hvor kvinner bare kunne bruke bukser med lukking i sidene. Seler over skuldrene er miljøfiendtlig og unødig bruk av stoff.
Gjest mannlig gjest Skrevet 21. oktober 2008 #33 Skrevet 21. oktober 2008 Hei og hå, Kanskje farlig av en mann og komme med ytringer i et slikt forum, men jeg bare må. Har noen tenkt på det at her i Norge så skal vi hele tiden tenke på hva andre syns. Reiser vi litt utenfor landets grenser (spesielt storbyene) så er alt lov. Folk liker å være litt annerledes. Er ikke det flott og spennende? Skulle ønske det kunne være slik i Norge også. Morro å kunne se på andre og andres smak. Kunne bedømme selv hva en synes er flott eller grufult. Med eller uten snekkerbukser, tykk eller tynn. Jeg for min del synes det er flott med snekkerbukser. Bruker det ofte selv. Fint plagg, deilig å ha på. Morro å vise seg frem i og selvsagt får en endel blikk. Flott å kunne være seg selv og ikke måtte gjøre som alle andre. Hilsen Snekkerbukse-elsker.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #34 Skrevet 24. oktober 2008 Snekkerbukser brukes blant annet av supermodeller som Caroline Trentini og Agyness Deyn, ikke når de går på Catwalken, men privat. Som all annen trend er dette noe noen forstår mens andre bommer på. De som bommer er gjerne i flertall. Norske damer er generelt utrendy. Det er intet i veien for det, men de finner ofte fryktelig dyre måter å være utrendy på.
Pingting Skrevet 24. oktober 2008 #35 Skrevet 24. oktober 2008 Hei og hå, Kanskje farlig av en mann og komme med ytringer i et slikt forum, men jeg bare må. Har noen tenkt på det at her i Norge så skal vi hele tiden tenke på hva andre syns. Reiser vi litt utenfor landets grenser (spesielt storbyene) så er alt lov. Folk liker å være litt annerledes. Er ikke det flott og spennende? Skulle ønske det kunne være slik i Norge også. Morro å kunne se på andre og andres smak. Kunne bedømme selv hva en synes er flott eller grufult. Med eller uten snekkerbukser, tykk eller tynn. Jeg for min del synes det er flott med snekkerbukser. Bruker det ofte selv. Fint plagg, deilig å ha på. Morro å vise seg frem i og selvsagt får en endel blikk. Flott å kunne være seg selv og ikke måtte gjøre som alle andre. Hilsen Snekkerbukse-elsker. Veldig fint innlegg
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #36 Skrevet 24. oktober 2008 Snekkerbukser passer best for arbeiderklassedamer og feminister og sånt. Tyder ikke på høy årsinntekt.
Gjest Koala Skrevet 7. november 2008 #37 Skrevet 7. november 2008 Jeg kan bare snakke for min egen del: Ser jeg en dame med snekkerbukser tenker jeg alltid på hvordan jeg skal få vedkommende i køya raskest mulig. Man får helt ubegripelig deilig rumpe med sånne bukser, og rumpa er forbasket viktig.
Gjest Tanita Skrevet 7. november 2008 #38 Skrevet 7. november 2008 Rumpa vises jo nesten ikke i snekkerbukser da...
Gjest puppa Skrevet 9. november 2008 #39 Skrevet 9. november 2008 Personlig synes jeg ikke det er noe særlig fint.. Men så lenge du føler deg komfortabel i det, er det det viktigste, synes nå jeg!
Gjest Geir-Anders Skrevet 10. november 2008 #40 Skrevet 10. november 2008 Hei hei.! Noen liker Snekkerbukse,andre liker d ikke,vel vel,er da bare morro at d er forskjellige meninger ang snekkerbuksa,selv bruker jeg snekkerbukse,da den er behahelig å ha på og er et fint plagg,driter vel i hva andre sier,bruker den med go sammvittighet,var opprinnelig laget og ment for menn,ik så rart at menn i mange andre land fremdeles bruker snekkerbuksa,på lik linje som kvinner,og er d da noen som da påstår at snekkerbuksa er jentebukse,vel da kjenner de svært så dårlig til historia om den... Vennlig hilsen Gutt 36
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå