Gå til innhold

Er snekkerbukser lov

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Lurer_*
Skrevet

Er snekkerbukser lov, eller blir jeg arrestert av motepolitiet ?

Syntes det var trivelig å tasse rundt i slike på 80 og 90 tallet, særlig hvis de var litt høye i livet og hadde minst tre knapper i hver side.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt er vel lov. Men personlig synes jeg ikke akkurat at det er noe feminint ved det, hvis du er jente altså. Men hvis du jobber som snekker så går det selvsagt helt fint...

Skrevet

Drit nå i motepolitiet! Alle har forskjellig smak. Jeg har sikkert masse klær i skapet mitt som ville fått den barskeste motejournalist til å knekke sammen i krampegråt, men jeg går med dem for det :)

Skrevet

Orker vi å gå rundt å være feminine hele tiden da ?

Snekkerbukser var da søte på 80-tallet og er egentlig forfriskende annerledes nå.

Skrevet

Ja, men det er ganske kontinentalt. I store byer i europa brukes det av damer som tør å stikke seg litt ut.

Om fem år kommer sikkert alle til å gå med det, og da er det ingen som synes det er noe rart. Sånn er bare mote.

Skrevet

Grorud-palmer var sikkert også søte på 80-tallet, det betyr ikke at det er pent nå for det...

Skrevet

Snekkerbukser er ikke pent. Endel gravide bruker det fordi det er komfortabelt men det blir noe annet synes jeg.

Skrevet

Personlig har jeg ikke så mye til overs for snekkerbukser.. ;)

Gjest Gjest_Gulla_*
Skrevet

Må alt være pent, da! Er det det viktigaste med et plagg???

Gjest Gjest_Quirky_*
Skrevet
Er snekkerbukser lov, eller blir jeg arrestert av motepolitiet ?

Syntes det var trivelig å tasse rundt i slike på 80 og 90 tallet, særlig hvis de var litt høye i livet og hadde minst tre knapper i hver side.

Det burde ikke være lov...Noe mindre estetisk tiltalende er vanskelig å finne, for ikke å snakke om noe mindre flatterende.

Hadde det vært opptil meg ville det vært forbudt for alle over 10 å iføre seg plagg av denne typen. :fnise:

Skrevet
Må alt være pent, da! Er det det viktigaste med et plagg???

Det er for meg det viktigste ved et plagg som skal brukes til noe annet enn soving, daffing rundt i leiligheten, en tur på butikken etc. Selvsagt må det oppfylle andre kriterier også, som være varmt nok til anledningen etc, men estetikk er viktig!

Nordmenn setter komfort altfor høyt, og kler seg dermed heller kjedelig. Alt skal være komfortabelt og praktisk, og Kari Nordmann velger bort høye hæler til fordel for Allværsjakke og joggesko.

Skrevet
Om fem år kommer sikkert alle til å gå med det, og da er det ingen som synes det er noe rart. Sånn er bare mote.

Svært så bombastisk du var. Moteslave eller moteoffer?

At noe er mote og in betyr at ikke at det ikke finnes en skare folk som syns det er sært, stygt, teit eller harry.

Skrevet

Tror det er mange jenter som er litt for tjukke til å gå med snekkerbukser.

Skrevet

Nei, det er ikke "lov" lengre. Ikke engang på gravide. Personlig syns jeg ikke det er et fint/pent plagg i det hele tatt og det er så mye annet fint å kle seg i, så hvorfor velge snekkerbukse?

Skrevet
Nei, det er ikke "lov" lengre. Ikke engang på gravide. Personlig syns jeg ikke det er et fint/pent plagg i det hele tatt og det er så mye annet fint å kle seg i, så hvorfor velge snekkerbukse?

Kanskje fordi noen liker det og ikke er så opptatt av hva du synes ?

Skrevet

Jeg synes snekkerbukser er kjempesøtt jeg:jepp:

Skrevet
Kanskje fordi noen liker det og ikke er så opptatt av hva du synes ?

Driter vel jeg i!

Skrevet

Jeg synes det er leit at jenter skal være så konforme og at dere er så redde for å stikke dere ut. Vi menn er mye flinkere til å tillate hverandre å bruke de klærne vi selv ønsker. Jenter derimot virker som om de presser hverandre på ulike vis.

Alt for mange jenter går med omtrent like klær i omtrent like farger. Det er kjedelig. Men når jeg leser tråden her skjønner jeg jo hvorfor.

Håper du tør å gå med snekkerbukser hvis du liker det. Du får i hvert fall respekt hos det annet kjønne selv om du nok får noen sure blikk fra ditt eget.......

Skrevet

Jeg syns noen snekkerbukser kan være fine jeg.. Men ikke disse gamle 90-talls-buksene, de er grusomme.. Jessica Simpson har beige snekkerbukser med fine seler på ryggen.. Ikke sånne som ser ut som en helsetrøye bak liksom, men bare seler.. Vanskelig å forklare egentlig.. Men de må sitte pent og man må ikke se tjukk ut i dem.. Tjukke kan absolutt ikke gå i snekkerbukser, det ser helt jævlig ut..

Ellers er slimfit denim snekkerbukser ganske kult syns jeg.. Med riktig tilbehør riktignok..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...