Spatula Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #381 Del Skrevet 9. februar 2009 Synes det dinedama sa var lurt jeg! Ja, Dinedama er veldig smart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. februar 2009 #382 Del Skrevet 9. februar 2009 Ja jeg er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #383 Del Skrevet 9. februar 2009 Ja jeg er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #384 Del Skrevet 10. februar 2009 Vræææææææææææææææl Jeg vant jo budet på den svarte kjolen på søndag... å da sto det at de hadde den i size 12. Så får jeg beskjed fra selgeren om å sende en mail med hvilken US str jeg skal ha.. Så skriver jeg tilbake at jeg svært gjerne vil ha den i str US 12. Jeg har heldigvis ikke betalt kjolen enda, å får fra selgeren "hi,friend! i am sorry for it it is not possible Thanks Have a nice day" så jeg skriver tilbake for å høre hvorfor, når det sto i annonsen at de hadde denne str. og venter på svar.. Nå ble jeg lei meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. februar 2009 #385 Del Skrevet 10. februar 2009 Så teit!! Lurer på hvorfor det stod det da! :klø: Skal bli spennende å høre hva slags unnskyldning de kommer opp med!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #386 Del Skrevet 10. februar 2009 Så teit!! Lurer på hvorfor det stod det da! :klø: Skal bli spennende å høre hva slags unnskyldning de kommer opp med!! Så skrev jeg: What size do you have? And when i Bought the dress on sunday size 12, was OK. Så fikk jeg tilbake: hi,friend! if you pay it on Sunday maybe you will get it after 7-10 days Thanks Det er jo som om han ikke forstår.. Så skrev jeg: I can pay it today. can you then send it in US size 12? Venter fortsatt på tilbakemelding.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. februar 2009 #387 Del Skrevet 10. februar 2009 :klø: For noen kryptiske meldinger den selgeren skriver!! Og, "friend"? Krysser fingrene for at dere klarer å skjønne hverandre og komme til enighet, og at kjolen kommer i rett størrelse, sitter perfekt, og at dere aldri mer trenger å snakke med hverandre! Puh, mye å krysse for her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #388 Del Skrevet 10. februar 2009 :klø: For noen kryptiske meldinger den selgeren skriver!! Og, "friend"? Krysser fingrene for at dere klarer å skjønne hverandre og komme til enighet, og at kjolen kommer i rett størrelse, sitter perfekt, og at dere aldri mer trenger å snakke med hverandre! Puh, mye å krysse for her! Jeg tror jeg har ordnet det. Han hadde visst bare misforstått, så nå er kjolen betalt og han sender den i US size 12. Heldigvis så har vi Paypal, kjolen eller pengene tilbake Hehe, nei han virker meg litt rar ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. februar 2009 #389 Del Skrevet 10. februar 2009 Så bra! Da får vi bare håpe det går i boks da! litt for Paypal forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #390 Del Skrevet 10. februar 2009 Så bra! Da får vi bare håpe det går i boks da! litt for Paypal forresten! :duskedame: For Paypal:) Huff, jeg må finne meg en hobby, blir litt sprø av å gå hjemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. februar 2009 #391 Del Skrevet 10. februar 2009 De skriver "friend" til meg også hele tiden jeg har bestilt to kjoler til i ettertid til to venninner Tror de er fra kina eller japan eler noe sånt, så engelsken er ikke så stødig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. februar 2009 #392 Del Skrevet 10. februar 2009 Ja, det kan jo være pga språkforskjeller at de skriver friend... Ikke vet jeg, men det kan jo være det er vanlig tiltalemåte på kinesisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #393 Del Skrevet 10. februar 2009 De skriver "friend" til meg også hele tiden jeg har bestilt to kjoler til i ettertid til to venninner Tror de er fra kina eller japan eler noe sånt, så engelsken er ikke så stødig Hehe, håper kjolen kommer i rett str i allefall... Nå venter jeg bare på tilbakemelding på en kjole jeg bestilte for min søster på fredag.. har fremdeles ikke hørt noe i dag, og sendte en ny mail... Å de må jo være seriøse 100% på feedback.. Håper jeg hører noe i løpet av dagen, slik at den også er ute av verden Fikk forresten litt noia i sted da jeg sporet opp den ene pakken min... via posten.no 06.02.09 23.38 SENDT FRA AVSENDERLANDET 9999 INGEN NY POSTADRESSE idag er det 10.02.09 ingen oppdatering siden den ble sendt fra avsenderlandet... Men det er den adressegreia som skremmer meg mest 9999 ingen ny postadresse... Håper bare den kommer frem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #394 Del Skrevet 10. februar 2009 Ja, det kan jo være pga språkforskjeller at de skriver friend... Ikke vet jeg, men det kan jo være det er vanlig tiltalemåte på kinesisk! Huff.. den skrivemåten der, minner meg om de tiggerene som er her nede i bartebyen. Hello friend, please give money... Huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. februar 2009 #395 Del Skrevet 10. februar 2009 Uff, de er skikkelig irriterende... Helloooooo... Pleeeeeease... Med påtatt bedende øyne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #396 Del Skrevet 10. februar 2009 Uff, de er skikkelig irriterende... Helloooooo... Pleeeeeease... Med påtatt bedende øyne.. Har du sett hun stooooore, som går rundt med en sånn hårtopp? ser ut som at hun har på seg et telt, med den digre kåpen? Hun er virkelig pågående Jeg går store omveier når jeg er nede i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 10. februar 2009 #397 Del Skrevet 10. februar 2009 Så merkelige de skal være på ebay avogtil :klø: håper du får kjoler og alt annet du har bestilt Cruise til karibien ser kjempespennende ut Hadde vært noe å reist på det ja.. Forresten så kjenner jeg igjen "kranglingen" med familien ang bryllupet. Min onkel er samboer med ei dame som har 3 voksne barn.. Disse har jeg møtt 4 ganger på ca 4-5 år og regner de ikke som venner eller nær familie, derfor blir ikke hennes barn invitert i vårt bryllup, noe som resulterte i at min onkel ble fornærmet, fordi jeg på min side hadde jo så liten familie, så hva gjorde 3 (6 med følge) i tillegg? Jeg forklarte han rett og slett at vi ikke har råd til å måtte ut med så mye ekstra, og at det ikke er plass i lokalet. Han ble ganske mutt og stum da jeg sa det, men tror at han har innfunnet seg med at det kun er han + samboer som er invitert... Skal ikke være lett å forstå seg på familie som forventer både det ene og det andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #398 Del Skrevet 10. februar 2009 Så merkelige de skal være på ebay avogtil :klø: håper du får kjoler og alt annet du har bestilt Cruise til karibien ser kjempespennende ut Hadde vært noe å reist på det ja.. Forresten så kjenner jeg igjen "kranglingen" med familien ang bryllupet. Min onkel er samboer med ei dame som har 3 voksne barn.. Disse har jeg møtt 4 ganger på ca 4-5 år og regner de ikke som venner eller nær familie, derfor blir ikke hennes barn invitert i vårt bryllup, noe som resulterte i at min onkel ble fornærmet, fordi jeg på min side hadde jo så liten familie, så hva gjorde 3 (6 med følge) i tillegg? Jeg forklarte han rett og slett at vi ikke har råd til å måtte ut med så mye ekstra, og at det ikke er plass i lokalet. Han ble ganske mutt og stum da jeg sa det, men tror at han har innfunnet seg med at det kun er han + samboer som er invitert... Skal ikke være lett å forstå seg på familie som forventer både det ene og det andre... Å forstå seg på familie som forventer både det ene og det andre er neimen meg ikke lett nei, men de kan ikke forvente at de skal bli bedt heller. Får bare håpe at det ikke kommer flere slike "overraskelser" For man klarer ikke å gjøre alle til lags, når man har et budsjett å gå etter. Å det er flere i familien som har blitt fornærmet, med dem om det.. Jeg tror det ordnet seg med ebay Krysser fingrene for at jeg får alt det jeg har bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 10. februar 2009 #399 Del Skrevet 10. februar 2009 Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. februar 2009 #400 Del Skrevet 10. februar 2009 Har du sett hun stooooore, som går rundt med en sånn hårtopp? ser ut som at hun har på seg et telt, med den digre kåpen? Hun er virkelig pågående Jeg går store omveier når jeg er nede i byen. Uff ja, vet hvem du mener! Vil myyyye heller kjøpe Sorgenfri enn å gi penger til de tiggerne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg