Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #241 Del Skrevet 17. april 2009 Uff, så lite hyggelig hun nye damen er. I episoden med alenemoren synes jeg bare hun var belærende og kald. Ikke noe empati i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2009 #242 Del Skrevet 18. april 2009 I neste episode er Hallgeir tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta88 Skrevet 18. april 2009 #243 Del Skrevet 18. april 2009 Hallgeir!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 22. april 2009 #244 Del Skrevet 22. april 2009 Endelig Hallgeir tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KinderMaxi Skrevet 22. april 2009 #245 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg savner Magne! Han nye er så wannebe-Magne. Virker som han prøver å ligne mest mulig på ham. Høres ut som han tilogmed prøver å prate som M. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta88 Skrevet 23. april 2009 #246 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg savner Magne jeg også, men synes Christian gjør en god figur da! Han er jo seg selv også synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hmmm_* Skrevet 23. april 2009 #247 Del Skrevet 23. april 2009 Kun kommentarer om programlederne (økonomene) men ingen som har noe å si om de det egentlig handler om? Positivt at han i går ikke hadde inkassokrav men har klart å betale selv om det har gått litt stokk over stein, uten at jeg forstår hvordan folk klarer å sette seg selv i den situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 23. april 2009 #248 Del Skrevet 23. april 2009 I forrige episode (han med sex-sjappa) var programlederdama løssloppen, gitt Jeje, får se Hallgeir på web i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 24. april 2009 #249 Del Skrevet 24. april 2009 I forrige episode (han med sex-sjappa) var programlederdama løssloppen, gitt Jeje, får se Hallgeir på web i kveld Det må da ha vært en parykk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flub Skrevet 24. april 2009 #250 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg reagerte på en ting i går. Alt styret med barnehageplassen. Dama jobbet jo ikke, så da kunne vel gutten vært hjemme?? Økonomisk kunne det vært en idè for den familien ja. Bare for å ha sagt det ville jeg også hatt barnet mitt i barnehage selvom jeg mot formodning var hjemme. I hvertfall noen dager. Barn trenger sosial trening i samhandling med andre barn. Jeg tror de fleste folka som er med på luksusfellen for seg en grådig stor vekker, og forstår at de MÅ endre vanene sine. Synes ikke det er urettferdig sånn sett. I forhold til det pengesynet de HAR hatt kommer økonomien, årene etter de 5 åra med gjeldsordningen, til å være nøkternt for dem uansett, tror jeg. De kommer fortsatt til å ha gjeld, og kan ikke fortsette med det forbruket de hadde før LF kom inn i bildet. Men må spare til ferier, osv. som alle oss vanlige folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chakoya Skrevet 24. april 2009 #251 Del Skrevet 24. april 2009 Hehe, jeg savner Magne jeg og Er det noen som vet hvor han har tatt veien egentlig? Ble på en måte litt annerledes med dem nye i programmet, men jeg venner meg nok til det etterhvert. Magne leser du: KOM TILBAKE PÅ SKJERMEN I LUKSUSFELLEN! hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #252 Del Skrevet 25. april 2009 I forrige episode (han med sex-sjappa) var programlederdama løssloppen, gitt Hehe, hun hadde vel håpet på at han skulle gi henne en billig dildo eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #253 Del Skrevet 25. april 2009 Det må da ha vært en parykk? En skikkelig stygg tupe! Han så helt fæl ut med det døde dyret på hodet ihvertfall:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KinderMaxi Skrevet 25. april 2009 #254 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Hehe, jeg savner Magne jeg og Er det noen som vet hvor han har tatt veien egentlig? Det stod i avisen for en stund tilbake at han sluttet i Luxusfellen for å satse 100 % på jobbben han har i SpareBank1. Gundersen jobber til vanlig som forbrukerøkonom i SpareBank 1, og sier at han ønsker å satse mer på dette. – Det har vært et utrolig givende år med store utfordringer. Responsen fra utallige seere viser at dette er et svært aktuelt program som favner vidt. Nå vil jeg bruke mer tid på rollen min som forbrukerøkonom, sier Magne Gundersen i en pressemelding fra banken. Det står i denne linken. Endret 25. april 2009 av Wolkri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #255 Del Skrevet 25. april 2009 En skikkelig stygg tupe! Han så helt fæl ut med det døde dyret på hodet ihvertfall:P Hvem?? Han med den lugubre sjappa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2009 #256 Del Skrevet 25. april 2009 Hvem?? Han med den lugubre sjappa? Ja! Huff:S hehehe:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chakoya Skrevet 28. april 2009 #257 Del Skrevet 28. april 2009 Det stod i avisen for en stund tilbake at han sluttet i Luxusfellen for å satse 100 % på jobbben han har i SpareBank1. Gundersen jobber til vanlig som forbrukerøkonom i SpareBank 1, og sier at han ønsker å satse mer på dette. – Det har vært et utrolig givende år med store utfordringer. Responsen fra utallige seere viser at dette er et svært aktuelt program som favner vidt. Nå vil jeg bruke mer tid på rollen min som forbrukerøkonom, sier Magne Gundersen i en pressemelding fra banken. Det står i denne linken. Takk for svar hehe.. uff nå sank hjertet litt lenger ned. Men jeg klarer fortsatt ikke å la være og se på Luksusfellen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. april 2009 #258 Del Skrevet 28. april 2009 Er det noen som vet noe om hvordan de i LF har klart seg etterpå? Har de stramma seg opp eller har det sklidd helt ut igjen 6 mnd etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedFox81 Skrevet 7. mai 2009 #259 Del Skrevet 7. mai 2009 Hmm, om gårsdagens episode, har de hjulpet ham noe særlig, egentlig? Han har jo fortsatt akkurat like mye lån, og beholdt både leilighet og bil og hund (dvs, utgiftene hans har ikke endret seg). De hjalp jo ham med motivasjon og forståelse av situasjonen da. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 7. mai 2009 #260 Del Skrevet 7. mai 2009 De laget visst nedbetalingsavtaler med kreditorene, så de ikke skulle bombardere ham med krav han ikke hadde sjans til å betale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå