Gå til innhold

Kihns Retail Therapy

Kihn

Anbefalte innlegg

Jeg er litt enig i at Essie har litt tregere farger i sitt sortiment, mye nudes og rødtoner, men det er noen godbiter innemellom :)

Essie pleier også å gi ut pakninger fra de nye kolleksjonene med mindre størrelser - disse er litt større enn OPI sine og akkurat passe! Det er jo bare noen dråper man bruker hver gang så det er mer enn nok i disse flaskene. OPI sine er jo gigantiske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde håpet at jeg skulle få brev om tollklarering idag, men nei :sukk: Men, kanskje den skled rett gjennom tollen istedet, det er jo lov å håpe :fnise:

Idag har jeg

- vært på forelesning x 2 og på jobb

- skrevet ferdig kvalifiseringsoppgave nr. 2 (1 igjen!) :bolledeig:

- tatt min 1. graviditetstest noen gang, den var negativ. Vet ikke helt hva jeg syns om det resultatet :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^

Takk :) Fint med dager hvor man føler seg litt produktiv :ler:

Idag kom pakken min gjennom tollen, men lurer på om jeg har sluppet unna å betale...

15gp6oj.jpg

Trodde jeg skulle få sånn skjema for klarering, verdien er jo på over 1000... Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo "fortollet", så det er nok ikke utenkelig at du må betale... Men man får ikke alltid brev. Som regel får jeg bare hentelapp fra Posten med sånn "varen tollklareres ved henting"-beskjed, og så betaler jeg bare på postkontoret. Eller du kan ha vært heldig. :) Hvor kjøpte du veska fra, igjen? Hvis det er snakk om en utenlandsk butikk som det ikke er så veldig vanlig å handle fra her til lands, tror jeg det er større sjanse for å slippe unna, særlig hvis de ikke skriver ned verdien og pakken ikke er altfor tung. Da hender det at de ikke gidder å åpne for å sjekke, tror jeg...

Krysser fingrene for at du slipper! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, takk skal du ha :) Håper også jeg slipper! Kjøpte den på ebay, så alt kan være tilfelle sånn sett... Vi får forhåpentligvis se imorgen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, jeg er så sint! :frustrert::kjefte: Selgeren har selvsagt klart å sende meg feil størrelse på vesken, og nå er den så liten at jeg ikke kan bruke den til A4-ark engang, og det kommer til å koste så mye å sende den tilbake :cry3: Lurer på hva selgeren kommer til å svare... :sukk:

Endret av Kihn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah! Det er kjipt da. :( Men hvis det var selgeren som gjorde en feil har du jo krav på å få tilsendt en ny/få pengene tilbake? Har vært borti det samme, men da gjaldt det sko i feil størrelse. Jeg skulle få tilsendt nye, men bare hvis jeg sendte de jeg allerede hadde fått tilbake til henne.

Jeg sendte dem, så fikk jeg beskjed om at hun "aldri fikk dem", så hun ville ikke sende nye. Så der satt jeg uten penger og uten sko. Jadda... :blush::klaske:

Er du heldig kommer nok selgeren til å ordne opp. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^

Hun sier at hun skal gi meg refund, men det MÅ hun jo, så det er jo ingen ekstraservice... Har spurt PayPal om hjelp, ettersom varen er 'Significantly Not As Described' så skal jeg visstnok ha litt rettigheter. Håper i alle fall de kan refundere enten tollen eller frakten jeg må betale for å sende veska tilbake. Åh, blir helt kvalm av å tenke på dette :sukk:

Uansett, idag har jeg kjøpt små såpefigurer til julekalender til sambo :ler: Veldig barnslig, men det er nok sånn vi er. Kan jo ikke bare kjøpe godteri eller sokker heller. Har også kjøpt denne, det er en relativt ny serie på Vita, men har eksistert lenge. Har blitt så utrolig irritert i hodebunnen i det siste, så må prøve meg på denne, håper virkelig den fungerer :jepp:

Nå blir det Skal vi Danse, med biff og fløtegratinerte poteter, nammis :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke veldig begeistret for Gina Tricot, men denne var egentlig litt søt, synd det er akryl da... https://www.ginatricot.com/no/#/product/24659889

Edit: Farlig å sitte foran pc'en og skrive oppgave, det er så lett å vandre inn på nettsider med fine ting :sjenert: Nå har jeg bestilt et gratis sett med samples fra Everyday Minerals; 3 foundations, 1 blusher og 1 concealer. Har hørt veldig mye bra om dette merket :jepp: Betaler bare i underkant av 30 kr for frakten!

Endret av Kihn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte prøve meg på nettbutikken til Gina Tricot, så det ble dette: http://i36.tinypic.com/2cp3k7k.jpg

Ikke verst fraktpris heller, syns jeg. Får håpe at det passer fint og at de leverer raskt! :)

Fikk tilbud av hun som solgte meg F+C-vesken om partial refund på $100, også kunne jeg beholde vesken; sa at jeg ville ha $150, så får se hva hun sier. Da har jeg kjøpt vesken til en helt grei pris, også slipper jeg styret med å returnere den og alt det der :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag kom varene fra Gina Tricot! Men jeg må si, den modellen de har brukt på sidene deres må være veldig lang i overkroppen, for på meg ble det en del lengre enn jeg hadde trodd :huh: Genseren med reinsdyr ( :ler: )må jeg prøve å vaske-krympe, for den satt ikke så fint som jeg hadde håpet, men den svarte toppen var kjempefin :rødme:

Var også innom Vero Moda idag og kjøpte et langt sølvsmykke med koksgrå stener, samt lilla, sølv- og koksgrå perler, nydelig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er 34,50 eller noe rundt der. Ja, kjemperask levering, la inn bestillingen ca. kl. 14, og fikk leveringsbekreftelse kl. 15 samme dag! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk endelig svar fra F+C-selgeren; "Can we compromise at $125?". Jeg sa ja, jeg, orker ikke å holde på frem og tilbake mer :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Så kjedelig med den vesken da! Skjønner ikke hvorfor de velger å skrive feil i beskrivelsene av produktet eller selge fake ting, for kjøperne finner jo ut av det og gir i de fleste tilfeller tilbakemelding til selgeren eller f.eks. Ebay/Paypal.

Kjekt at du prøvde ut nettbutiken til GT for oss :fnise: Det gikk jo kjempefort å få varene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^

Kjemperaskt! Har lagt merke til at de oppdaterer sidene sine hver dag for tiden også :)

Idag fikk jeg tak i en jeans-tights på ebay jeg også, forresten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kom Tiny Toybox'en! Flaskene var endel mindre enn jeg hadde trodd, men kjenner jeg meg selv rett blir de ikke tomme med det første :ler: Fargene var derimot finere enn jeg hadde trodd, så nå skal det lakkes! :sminkedokke:

Kjøpte også den nye Clinique Superdefense idag, sverget til den gamle, men den begynner å bli tom. Kjøpte et sett med den og kremen som skal ta over for Continuous Rescue, som jeg allerede bruker som nattkrem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...