Gå til innhold

Er "løpet kjørt" for single jenter over 30?


Gjest Egil

Anbefalte innlegg

Good for you.

Men du tenker ikke tanken om at ikke alle menn på din alder kanskje er ute etter noe annet?

Folk får gjøre som de vil og har mulighet til. De av oss som har mulighet til å få spretne damer pleier å ville det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjelper ikke å trene når puppene deiser ned på navlen. Og silikon er bare ekkelt.

Min nåværende love girl er 21. Akkurat passe. Deilig og spretten. Og alltid glad. Jeg kan jobbe masse, trene, diskutere med gutta og så slappe av med henne.

Menn som har mer til felles med tjueognoen gamle jenter enn kvinner på sin egen alder gir meg krampelatter. Jeg kjenner til et par-tre slike, og de har ingen mulighet til å få lekre, voksne kvinner på kroken. De er for overfladiske og egosentriske, og er ikke interessante for andre enn ungpiker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig vi er "overfladiske og egosentriske". Ser ikke noe galt i det så lenge spillereglene er klare og det ikke går utover noen. Og som sagt synes jeg heller ikke det er spesielt mange "lekre" kvinner på min egen alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke å trene når puppene deiser ned på navlen. Og silikon er bare ekkelt.

Min nåværende love girl er 21. Akkurat passe. Deilig og spretten. Og alltid glad. Jeg kan jobbe masse, trene, diskutere med gutta og så slappe av med henne.

Vel,det sier jo litt om hvilke damer DU tiltrekker deg..pupper som henger?? Det har ikke jeg og jeg er eldre enn deg! Ikke trener jeg heller. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel,det sier jo litt om hvilke damer DU tiltrekker deg..pupper som henger?? Det har ikke jeg og jeg er eldre enn deg! Ikke trener jeg heller. Hehe.

Flatbrysta damer er heller ikke min greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nåværende love girl er 21. Akkurat passe. Deilig og spretten. Og alltid glad. Jeg kan jobbe masse, trene, diskutere med gutta og så slappe av med henne.

Når en 35 år gammel mann omtaler kjæresten sin (Eller hva det nå er...) som "love girl", så vitner vel ikke det akkurat om et modenhetsnivå som virker tiltrekkende på damer som er noe særlig eldre enn 21 år heller :ler: ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelper ikke å trene når puppene deiser ned på navlen. Og silikon er bare ekkelt.

Min nåværende love girl er 21. Akkurat passe. Deilig og spretten. Og alltid glad. Jeg kan jobbe masse, trene, diskutere med gutta og så slappe av med henne.

jeg er på din alder, og puppene mine henger ikke en plass, trent er jeg også og danser sammen med en gjeng jenter som er ca ti år yngre en meg, tro meg, når vi bretter opp singlettene på sommern pga varmen, er jeg mer trent og markert muskelmessig en bertene som er ti år yngre.

Har ikke problemer med å tiltrekke meg menn verken under 30 eller over 30, grunnen til at jeg er singel, er IKKE fordi ingen vil ha meg. Det er stort sett jeg som går, fordi jeg ikke foreløpig har funnet en som jeg føler er rett for meg.

og en mann som hovedsakelig vil fokusere på gutta og trening, også ha ei snelle sittende i sofaen hovedsakelig fordi hun har sprettpupper og foreløpig ikke en smilerynke, ville jeg ikke engang smilt til.

Men en tanke har jeg, dersom du er 35 og ikke takler rynker.... skal du fortsette å finne damer under 30 for resten av livet? og, tror du de vil ha deg, når du mister håret og eldes?

jeg vet da av nok jenter i starten av tyveåra, som synes mannfolk over 30 er noen gamle griser dersom de prøver seg på dem. Det blir vel ikke akkurat bedre etterhvert som du fyller 40, 45 og 50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det florerer av desperate damer i 30-årene som ikke tenker på annet enn å få seg mann og unger. Enhver jevnaldrende mann med en greit betalt jobb kan plukke opp så mange han vil fra nettet eller byen.

Men skjønner jo nå at damene her inne lever i sin egen lille boble der man ikke vil forholde seg til åpenbare sannheter som at.mannlige sexsymboler generelt er langt eldre enn sine kvinnelige motstykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er fordi kvinner ser helhet på en helt annen måte, og er flinkere til å se forbi feil.

Menn foretrekker airbrush og fantasi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en tanke har jeg, dersom du er 35 og ikke takler rynker.... skal du fortsette å finne damer under 30 for resten av livet?

Alderen vil innhente meg også en gang, og da må jeg jo ta konsekvensen av det. Tellefsen var vel godt over 60 da han fikk unger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er fordi kvinner ser helhet på en helt annen måte, og er flinkere til å se forbi feil.

Menn foretrekker airbrush og fantasi ;)

Godt mulig. Men det endrer ikke realiteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det florerer av desperate damer i 30-årene som ikke tenker på annet enn å få seg mann og unger. Enhver jevnaldrende mann med en greit betalt jobb kan plukke opp så mange han vil fra nettet eller byen.

Men skjønner jo nå at damene her inne lever i sin egen lille boble der man ikke vil forholde seg til åpenbare sannheter som at.mannlige sexsymboler generelt er langt eldre enn sine kvinnelige motstykker.

du har rett i en ting, mannlige sexsymboler er nok generellt eldre, jeg foretrekker lett menn som er eldre en deg jeg også, fordi jeg IKKE hovedsakelig er ute etter ekteskap, barn og familieliv. Jeg er ute etter en livspartner, en å dele ett godt liv med, ha det gøy sammen med og hvor vi kan ta vare på hver våre interesser samtidig som vi kan dele ting.

Det er jammen meg ikke lett å finne i de fleste menn på 35, de er opptatt av finne dama i livet, så de kan begynne å "slå seg til ro", få barn, felles hjem og alt annet som følger med.

For meg er ikke det hovedtemaet, og jeg føler at det er lettere å finne det jeg søker i menn som er eldre, og som kanskje har vært gift og har barn allerede, for da er de ferdig med den værste desperasjonen. Så kan man ta resten som det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg foretrekker lett menn som er eldre en deg jeg også,

Da er vi jo enige. Om 10 år vil jeg antakelig bare ha draget på damer i 30-årene og da har jeg sikkert også mer lyst på dem. Men hvorfor skal jeg ta til takke med dem i dag når jeg kan få mye yngre damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *nurket*

Kan ikke si at jeg har opplevd dette. Jeg er fortsatt lik i kroppen nå som jeg var for 10 år siden (er 32), selv om jeg har født tre barn. Ingen hengepupper, strekkmerker eller hengemage. Jeg opplever mer oppmerksomhet nå etter at jeg fylte 30, enn tidligere. Det er fordi jeg har fått mer selvtillit, og føler meg mer komfortabel. Og har heller ikke hatt noen problem med å få meg kjæreste (snart samboer) selv om jeg har passert 30 og har litt bagasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi jo enige. Om 10 år vil jeg antakelig bare ha draget på damer i 30-årene og da har jeg sikkert også mer lyst på dem. Men hvorfor skal jeg ta til takke med dem i dag når jeg kan få mye yngre damer?

Er det noen som sier du skal ta til takke med dem da?

Jeg ville ikke hatt en mann som kun var ute etter jentunger, så meg og andre kvinner som meg, ville du ikke hatt sjans på før du hadde vokst av deg den mentaliteten likevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekkelige Tore
Hjelper ikke å trene når puppene deiser ned på navlen. Og silikon er bare ekkelt.

Min nåværende love girl er 21. Akkurat passe. Deilig og spretten. Og alltid glad. Jeg kan jobbe masse, trene, diskutere med gutta og så slappe av med henne.

Boy Toy Roy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen som sier du skal ta til takke med dem da?

Jeg ville ikke hatt en mann som kun var ute etter jentunger, så meg og andre kvinner som meg, ville du ikke hatt sjans på før du hadde vokst av deg den mentaliteten likevel. :)

Helt greit.

Men tilbake til åpningsinnlegget. Om ikke "løpet er kjørt", så må iallfall damer i 30-årene gå endel opp i alder for å få like mange som er interessert i dem som før. Ofte må de nøye seg med menn som allerede har unger ettersom de bra barnløse mennene foretrekker yngre damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En annen mann

Jeg er generelt ikke enig i TS karakteristikker angående kvinner over 30. Ofte er det vanskelig å se forskjell på ei som er 25 og på ei som er over 30. Det er svært inidviduelt hvor godt man "holder seg", og vil variere mtp. livsstil, matvaner og også i en viss grad være genetisk betinget.

Likevel er jeg svært uenig i utsagnet nedenfor.

Og det er fordi kvinner ser helhet på en helt annen måte, og er flinkere til å se forbi feil.

Menn foretrekker airbrush og fantasi ;)

Yeah right. Det er jo derfor det er så mange tråder om "alt som er feil med menn" når det gjelder alt fra utseende, til penisstørrelse og til holdninger. Selvsagt gjelder ikke dette alle, men en kan spørre seg om hvem som er mest opptatt av "airbrush og fantasi" hvis man først skal forsøke å dele inn mtp. kjønn.

Som skrevet noe tidligere tror jeg mange menn og kvinner får seg en overraskelse i forhold "problemttråder" rettet mot det annet kjønn når en ser på antallet skrevet av kvinner versus antallet skrevet av menn på diverse debattfora.

Min konklusjon er at det finnes flere overfladiske kvinner enn menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit.

Men tilbake til åpningsinnlegget. Om ikke "løpet er kjørt", så må iallfall damer i 30-årene gå endel opp i alder for å få like mange som er interessert i dem som før. Ofte må de nøye seg med menn som allerede har unger ettersom de bra barnløse mennene foretrekker yngre damer.

helt feil, damer i 30-årene MÅ ikke gå opp i alder, og kan lett få seg mannfolk som er på egen alder, det har med hva de har inni hodet å gjøre.

Menn jeg dater og har kontakt med er alt fra ett par år yngre en meg til flere år eldre, det er ikke vesentlig hvor gamle de er i tall, men hvor voksne de er i hodet og hva de er på søken etter.

En desperat mann på 35, som begynner å få hastverk med å finne dame og få seg barn, finnes ikke interessant.

En bevisst mann på 30 eller 40, som hovedsakelig er ute etter å treffe en å dele livet med, og som holder dører åpne for hva som kan utvikle seg, er derimot meget interessant.

Hva som er bra barnløse menn, tror jeg du og jeg er rimelig uenige om. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor alle de desperate damene over tredve hjemmer seg. Har så langt ikke funnet de langt mindre sjekket de opp og i enda mindre grad blitt forsøkt sjekket opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...