Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #121 Del Skrevet 3. november 2008 Celina er 35 år: http://arkiv.na24.no/Nyhet/290617/Celina+i...r+mektigst.html Mette-Marit er 35 år: http://www.abcnyheter.no/node/72363 Mary av Danmark er 35 år: http://www.seher.no/php/art.php?id=402872 De er alle 3 vakre jenter! Fortell meg ikke at de forblir single lenge dersom forholdene deres skulle ta slutt! Kvinner på 35 ser bra ut og det finnes mange menn i alderen 30-40-50 som ville gi alt for å være sammen med dem. Disse damene er flotte og de går mot 40. Menn ser absolutt på disse damene, og de kan få seg nye kjærester anytime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Confidence Skrevet 3. november 2008 #122 Del Skrevet 3. november 2008 Men Egil, dette kan gå begge veier det. Jeg er en dame på 35 og de jeg sikler på er 25-30. Ikke akkurat liv laga, men dette handler om smak og behag. Menn på egen alder er for gubbete, jeg tiltrekkes rett og slett av det gutteaktige. Hahaha...jeg gubbete?? Det er vel de siste noen ville beskrevet meg som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 4. november 2008 #123 Del Skrevet 4. november 2008 Celina er 35 år: http://arkiv.na24.no/Nyhet/290617/Celina+i...r+mektigst.html Mette-Marit er 35 år: http://www.abcnyheter.no/node/72363 Mary av Danmark er 35 år: http://www.seher.no/php/art.php?id=402872 De er alle 3 vakre jenter! Fortell meg ikke at de forblir single lenge dersom forholdene deres skulle ta slutt! Kvinner på 35 ser bra ut og det finnes mange menn i alderen 30-40-50 som ville gi alt for å være sammen med dem. Bekrefter bare at norske kvinner er helt urealistiske, når man ser hvem de sammenligner seg med....... Dessuten, Mette Marit er slettes ikke fin, hun er heller litt under snittet. Alle de fine ble jo lei av krompen etter en stund, så han firte tydeligvis litt på kravene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Isabel_* Skrevet 4. november 2008 #124 Del Skrevet 4. november 2008 Hahaha...jeg gubbete?? Det er vel de siste noen ville beskrevet meg som Du ser absolutt ikke gubbete ut, det var sikkert bare en som ville ha kalt en 18-åring for gubbete også... Men hva med deg, hva synes du om kvinner i ulike aldre? Synes du ikke kvinner er søte eller pene etter de er fylt 30? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Confidence Skrevet 4. november 2008 #125 Del Skrevet 4. november 2008 Du ser absolutt ikke gubbete ut, det var sikkert bare en som ville ha kalt en 18-åring for gubbete også... Men hva med deg, hva synes du om kvinner i ulike aldre? Synes du ikke kvinner er søte eller pene etter de er fylt 30? Jo, det synes jeg absolutt! Synes mange jenter/kvinner blir penere med alderen jeg, selv om man får litt rynker og ser "litt" eldre ut enn når de var 25, men det gir også litt mer personlighet synes nå jeg da Men som med menn så er det jo noen som virker mye eldre enn det egentlig er, at Sylvia Brustad sanrt fyller 42 f.eks. Hun har jeg ment så ut som 45 i mange år allerede, men holder jeg hun og noen andre utenfor så synes jeg mange jenter over 30, 35 eller 40 for den saks skyld er både pene og søte. Titter like mye på de som på jentene som er 25 for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dating i 30-årene Skrevet 6. november 2008 #126 Del Skrevet 6. november 2008 http://www.askmen.com/dating/dating_advice...ating_tips.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eskild Skrevet 19. desember 2008 #127 Del Skrevet 19. desember 2008 Ja, løpet er fullstendig kjørt! Det er bare å insertere hagla i munnen og fyre løs! Bedre å bli ferdig med det enn å leve videre. Alt håp er jo tapt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 19. desember 2008 #128 Del Skrevet 19. desember 2008 Ja, løpet er fullstendig kjørt! Det er bare å insertere hagla i munnen og fyre løs! Bedre å bli ferdig med det enn å leve videre. Alt håp er jo tapt! Jeg er 31 år og singel jente. For meg var 20-årene en stor "prøve og feile" periode, mens nå vet jeg hvem jeg er, trygg på meg selv, og vil være en mye bedre partner enn det jeg ville vært for 5 år siden. Har faktisk mye mer livsglede og humør nå enn det jeg hadde i 20-åra. Har i grunn aldri vært et bedre catch enn det jeg er nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 24. desember 2008 #129 Del Skrevet 24. desember 2008 Godt det ikke finnes en eneste regel uten unntak. Jeg har forresten enda ikke skjønt hvilket løp det er snakk om her? For min egen del er jeg nå 41, og aldri har livet vært bedre. Jeg er nyforelsket i mitt livs store kjærlighet, og han i meg. Tenk at det kan gå an. Nå som løpet egentlig er kjørt og alt mulig. Fortsatt usikker på hvilket løp det er snakk om....? Kunne ikke tenke meg å være 25 igjen for noen pris. Nå er livet endelig slik jeg vil ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lollo, 32 Skrevet 25. desember 2008 #130 Del Skrevet 25. desember 2008 Tull og tøy, vi slanke, vakre kvinner på 30+ trener, jobber, ser lekre ut og fortjener hotte studs på 35-50. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulle Skrevet 25. desember 2008 #131 Del Skrevet 25. desember 2008 Hjelper ikke å trene når puppene deiser ned på navlen. Og silikon er bare ekkelt. Min nåværende love girl er 21. Akkurat passe. Deilig og spretten. Og alltid glad. Jeg kan jobbe masse, trene, diskutere med gutta og så slappe av med henne. moroklumpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2011 #132 Del Skrevet 8. juni 2011 Nordmannen Frederik Ranke har tydeligvis gått til det skritt å lage en egen nettside for menn som vil treffe asiatiske damer. Sikkert en suksess for norske menn: http://www.thingsasian.com/contributor/frederikranke Hva er galt med norske kvinner? Synes å se en god del asiatiske kvinner med norske menn - i Norge! men koselig for de norske menn at de får seg damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 11. juni 2011 #133 Del Skrevet 11. juni 2011 Skjønner ikke hva man skal med hverken mannfolk eller barn. Så jeg gir fullstendig faen i om jeg er barnløs når jeg er i 30-årene. Alle kvinnfolk burde holde seg unna mannfolk da de er noen utro svin,og heller skaffe seg en chihuahua! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #134 Del Skrevet 15. juni 2011 mistenker at trådstarter og mann 35 som skryter så fælt at at han har dame på 21 er samme person, og at denne tråden er startet av bitterhet av å ha blitt dumpet av en dame på 30+ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #135 Del Skrevet 15. juni 2011 tull. Jeg er 30 og får fler mannfolk enn en hvilken som helst 20-åring, det at du er 20 gjør deg ikke attraktiv i seg selv, mange på 20 ser ikke ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bohemia Skrevet 15. juni 2011 #136 Del Skrevet 15. juni 2011 Sånne tråder opprettet for å hetse kvinner på 30+ er kun laget av menn på 30+ som begynner å miste håret og som merker at de ikke lenger har det samme draget på kvinner i sin egen aldersgruppe, men har hatt et par erfaringer med å ha draget på jenter i tyveårene som tar den skallede issen som tegn på at mennene er gamle og dermed trolig har litt bedre økonomi enn menn i tyveårene Å miste håret er jo som å miste sin identitet, har jeg hørt. Så disse mennene kan umulig ha det godt med seg selv. Hvis noen 20-åringer kan trøste dem litt så håper jeg for all del de får svingt kølla si noe skikkelig. Ronk og pul, men håret er fullstendig borte til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bohemia Skrevet 15. juni 2011 #137 Del Skrevet 15. juni 2011 Har i grunn aldri vært et bedre catch enn det jeg er nå Jeg har aldri vært et bra catch. Ikke i tenårene, ikke nå i 20-årene, og blir trolig ikke det i 30-årene heller. Så alder har ikke noe med saken å gjøre. Flotte menn og kvinner får seg partnere uansett hvor gamle de selv er. Det er ikke slik at dersom du er en flott 25-åring så mister du draget som 35-åring. Normale menn og kvinner tiltrekkes folk i sin egen aldersgruppe. Er gjort masse forskning på menn som går etter kvinner som er 5-20 år yngre enn dem og disse mennene har endel mentale og sosiale svakheter som kvinner på samme alder som dem selv legger mer merke til enn yngre kvinner med mindre livserfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 17. juni 2011 #138 Del Skrevet 17. juni 2011 det håper jeg da ikke. Men vi over 30 er vokst opp med å være kravstore, så det er ikke så lett å vite hva vi egentlig vil. Men kravene backer vi ikke ned på, så å finne en mann som får oss til å undre er viktig. Hvor han lar oss gå litt i oss sjøl. Jeg tror noen av mine single venninder på min alder ikke dater fordi 20 årene ikke gav noe varige resultater. Så de holder seg i form, skaffer seg flotte boliger og får den jobben de vil ha. Mann blir bare bonus... Han er heldig han som får noen av dem på kroken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulaboer Skrevet 17. juni 2011 #139 Del Skrevet 17. juni 2011 I min kameratkrets ( 30 til 38) har jeg fått inntrykk av at ingen kunne tenke seg en jente/dame over ca 30 år. For å være helt ærlig merker jeg selv at jenter jeg tar kontakt med og som pirrer meg sjelden er over 27-28 år. I en periode vanket jeg mye på et sted/bar i Oslo hvor det er mennesker i alderen 25-35 og her la jeg merke til at "falmende" jenter i 30 årene ikke er de som får mest oppmerksomhet. Vet jo det at vi menn holder oss stort sett mye bedre og at rynker kler oss bedre men alikevel. Er interessert i å høre andres oppfatning om dette temaet. Jeg vet ikke... Ser mange utrolig flotte kvinner over 30, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå