Gjest veletablert Skrevet 7. oktober 2008 #61 Del Skrevet 7. oktober 2008 Modenhet er ikke nødvendigvis knyttet til alder. Men livssituasjon er ofte aldersbestemt. De fleste som faller for hverandre er i en nogenlunde lik livssituasjon og har gjort seg nogenlunde like tidligere erfaringer. De fleste, både menn og kvinner, går igjennom visse typer erfaringer på visse tidspunkt i livet. Mht. utdannelse, yrkeserfaring, erfaringer i det sosiale liv når man opplever at jevnaldrende slår seg til ro og stifter familie osv. Når jeg ser rundt meg i min vennegjeng er alle kjærestepar jevngamle +/- 2 år. De befinner seg i samme livsfase og de holde på med de samme tingene. Dette er i stor grad aldersbestemt i vår kultur og dermed kan man nok si at lik alder en èn likhetsfaktor som bidrar til at et forhold blir mer stabilt. Jeg ser det rundt meg også, samme aldersforskjell som du påpeker. Til og med de to parene jeg kjenner hvor hun er asiatiske er aldersforskjellen den samme. Hvis en yngre kvinne, som den 21-åringen som Mann35 dater, ønsker å etablere seg med en mann som er 14-15 år eldre enn henne så må han ha mer enn alderen å tilby. Hvis vi ser rundt oss, hva slags menn er det som etablerer seg med betydelig yngre damer? Det er voksne veletablerte menn med en god yrkeskarriere, unntak finnes sikkert. Mann35 er voksen i forhold til alder men ikke mentalt etter min mening men han er nok ikke representativ for hele gruppen av menn mellom 30 og 40. Og kvinner i den samme aldersgruppen har også store variabler innenfor utseende, forfallenhet og desperasjon. Når menn i en alder av 28 begynner med botox så sier det at menn (noen) selv ikke tror på det at menn med rynker er attraktive for yngre kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuss Skrevet 9. oktober 2008 #62 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg er generelt ikke enig i TS karakteristikker angående kvinner over 30. Ofte er det vanskelig å se forskjell på ei som er 25 og på ei som er over 30. Det er svært inidviduelt hvor godt man "holder seg", og vil variere mtp. livsstil, matvaner og også i en viss grad være genetisk betinget. Likevel er jeg svært uenig i utsagnet nedenfor. Yeah right. Det er jo derfor det er så mange tråder om "alt som er feil med menn" når det gjelder alt fra utseende, til penisstørrelse og til holdninger. Selvsagt gjelder ikke dette alle, men en kan spørre seg om hvem som er mest opptatt av "airbrush og fantasi" hvis man først skal forsøke å dele inn mtp. kjønn. Som skrevet noe tidligere tror jeg mange menn og kvinner får seg en overraskelse i forhold "problemttråder" rettet mot det annet kjønn når en ser på antallet skrevet av kvinner versus antallet skrevet av menn på diverse debattfora. Min konklusjon er at det finnes flere overfladiske kvinner enn menn. Tror det finnes mange forskjellige mennesker ute å går jeg. Jeg er 26 og min man er 36. Hans x var 45 år:) + at hun hadde barn og x man fra før. Men og kvinner er så forskjellige og kommer i så mange varianter som det finnes sandkorn på jorden:) Men må jo si at det er artig at ts mener at damer over 30 har brukt opp livet sitt he he. Kan ikke si at jeg kjenner mange men som synes det. Men nå er jo også ts tydelig redd for å bli gammel. trist å måtte slite så mye med angst for årene:) Hadde jeg vært 35 og min kjære 21 så hadde jeg også følt alderen tynge. Hadde nok lurt på hvor lenge en 21 åring hadde giddet å være sammen med en som nærmer seg 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gamlemor_* Skrevet 9. oktober 2008 #63 Del Skrevet 9. oktober 2008 Tror det finnes mange forskjellige mennesker ute å går jeg. Jeg er 26 og min man er 36. Hans x var 45 år:) + at hun hadde barn og x man fra før. Men og kvinner er så forskjellige og kommer i så mange varianter som det finnes sandkorn på jorden:) Men må jo si at det er artig at ts mener at damer over 30 har brukt opp livet sitt he he. Kan ikke si at jeg kjenner mange men som synes det. Men nå er jo også ts tydelig redd for å bli gammel. trist å måtte slite så mye med angst for årene:) Hadde jeg vært 35 og min kjære 21 så hadde jeg også følt alderen tynge. Hadde nok lurt på hvor lenge en 21 åring hadde giddet å være sammen med en som nærmer seg 40 Helt enig. Tidene har forandret seg og nå er man for gammel når man er 30. Jeg husker jeg fikk den samme beskjeden da jeg var 25, for 20 år siden, min bror mente jeg burde kjappe meg ellers kom jeg til å bli sittende som gammel jomfru.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
regine75 Skrevet 1. november 2008 #64 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Denne tråden var faktisk morsom. . Hvis Mann35 er seriøs i det han skriver så er det ikke så vanskelig å forstå at han ikke har draget på damer over 25. Det er ingen jenter som faller for slike menn etter fyllte 25 og de som faller for en slik før de er passert 25 er sansynligvis like umodne som Mann35 og dater garantert ikke mannen pga følelser!! Jeg er passert 30 og har ikke merket noe til alderen i det hele etter at jeg ble singel for ca 1 år siden. merker at de som tiltrekkes av meg (og jeg av dem) når jeg er ute på byen er ofte de guttene som er rundt 27-30 og som somregel er litt gutteaktige. At de er i den alderen tror jeg er mer fordi det er flest av den aldersgruppen ute og ikke selve alderen. Jeg kan falle for menn som er 35 eller eldre, som har sjarm, utsråling og en veldig bra humor fremfor en som er 25-30 og som ikke har snev av glimt i øyet. Dette går kun på smak og behag og ikke på alder i det hele tatt. Synes foresten at mange jenter holder seg mye bedre enn menn også fordi vi er flinkere til å passe på oss selv og ta vare på kropp og utseende . når jeg ser hvor mange gutter i 25-30 års alderen som allerede begynner å bli tynne i håret, få kul på magen, grove trekk i ansiktet og ellers ser veldig "godt voksne" ut så tror jeg ikke at menn kan si at de holder seg bedre når de begynner å bli eldre. Det er ikke alle som er som George Clooney Ser jeg jo har skrevet mye av det samme som flere av dere andre som er her inne, men måtte bare svare Endret 1. november 2008 av regine75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perhaps Skrevet 1. november 2008 #65 Del Skrevet 1. november 2008 Det florerer av desperate damer i 30-årene som ikke tenker på annet enn å få seg mann og unger. Enhver jevnaldrende mann med en greit betalt jobb kan plukke opp så mange han vil fra nettet eller byen. Ja vel? Mine erfaringer er at kvinner som meg på 35 er single nettopp fordi vi er selektive...vi er ikke desperate og godtar hva som helst. Vi har våre ideal som vi styrer etter og får vi ikke det forblir vi single. Smaken blir ikke rundere fordi vi blir eldre, idealene består. Vi på 35 finner menn i runde to: de som skiller seg fra sitt første ekteskap, som er eldre enn oss selv. Menn på 35 er ofte ikke voksne nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest voksen mann Skrevet 1. november 2008 #66 Del Skrevet 1. november 2008 Selv synes jeg 21-åringer blir for "dumme", men om du kun verdsetter struttepupper eller er sent utviklet psykisk så skjønner jeg jo at det er disse du trives best med. Jeg verdsetter personlighet over utseende, og det tror jeg nok de aller fleste gjør. Man vil jo ha en person som deler dine verdier og erfaringer, og for meg så er det utrolig viktig at hun fremviser en intelligens og modenhet som er vanskelig å finne hos de altfor unge. Forøvrig er kvinner ofte vakrest når de er over 30! Det er noe utrolig tennende med en voksen kvinne som er sikker på seg selv, oppegående og intelligent og en dreven seksualpartner. Yngre jenter har ingenting å stille opp med for min del. Men - som sagt - om du er veldig enkel, så ser jeg jo argumentet ditt. Du er kanskje også en type person som foretrekker å være mye smartere enn partneren? Isåfall så er det nok mest behagelig å være sammen med ei som er 10 år yngre. Selv hadde jeg nok ikke holdt ut det særlig lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Konservativ Mann Skrevet 2. november 2008 #67 Del Skrevet 2. november 2008 I min kameratkrets ( 30 til 38) har jeg fått inntrykk av at ingen kunne tenke seg en jente/dame over ca 30 år. For å være helt ærlig merker jeg selv at jenter jeg tar kontakt med og som pirrer meg sjelden er over 27-28 år. I en periode vanket jeg mye på et sted/bar i Oslo hvor det er mennesker i alderen 25-35 og her la jeg merke til at "falmende" jenter i 30 årene ikke er de som får mest oppmerksomhet. Vet jo det at vi menn holder oss stort sett mye bedre og at rynker kler oss bedre men alikevel. Er interessert i å høre andres oppfatning om dette temaet. Nå er jeg bare 26 selv, men det er SVÆRT sjelden at jeg ser damer på 30+ jeg finner attraktive. Damer blir raskere vakre (15-16 års alderen), men "visner" også mye fortere (28-30). Selv synes jeg jenter i alderen 16-20 er penest. Det er derfor veldig frustrerende å lese i Aftenposten at den gjennomsnittlige Oslo-kvinnen får sitt første barn i en alder av 31. Jeg har nemlig selv lyst til å stifte familie og slå meg ned snart, og da gjerne med en jente som er en håndfull år yngre enn meg selv (20-25). At man skal være nødt til å vente til damene har begynt å forfalle først er uakseptabelt. Det blir nok fort en tur til Russland, gitt. Der er visst snittalder for førstegangsfødende 22-23, i tillegg holder de seg gjerne bedre også. Sikkert fordi de gifter seg unge og derfor bytter ut festing og "ungdomstid" med hjemmekvelder og en mer voksen livsstil. Tror nok at den utagerende festingen til norske damer gjør at de forfaller fortere. Jeg ser en del jenter jeg gikk på skole med tidligere som i sin tid var veldig pene, men som allerede nå (i midten av 20-årene) ser ganske slitne ut for å si det mildt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perhaps Skrevet 2. november 2008 #68 Del Skrevet 2. november 2008 Konservativ mann: dere blir også eldre. Om du er 25 år nå, og liker jenter på 16-20, vil vel ikke det bildet være statisk når du er 35 eller? De kvinnene du synes er vakre nå blir eldre. Alle blir eldre. Jeg ble veldig overrasket i helgen, da det viste seg en student på 23 absolutt ville ha en "relasjon"...jeg minnet ham på at han kunne velge og vrake i yngre kvinner og på min alder. Det brydde han seg lite om. Han kunne ikke bli min Mr.Perfect eller bli far til noen barn, sa han (!), men han ville tilby seg å være en elsker eller et eller annet inntil Mr. Perfect som tjente xx og ville stifte familie dukket opp. Så rørende! At unge menn kan si noe som det... Helt utrolig! Så er det meningen at single kvinner på 35 kan havne bort i menn på nesten 50 som er lei av ekteskapene sine, og neimen kommer ikke også generasjonen som kunne ha vært sønnene deres og prøver seg også. Single menn i alderen 36-42 derimot, glimrer med sitt fravær. De finnes ikke. Derfor blir faktisk single kvinner i 30-årene tapere i markedet, sammen med ungkarene som ingen vil ha. For en gjeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 2. november 2008 #69 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg er i midten av 20 årene. Sliter med å finne meg en partner ja... Noe som er litt rart er at jeg hele tiden blir sjekket opp av yngre gutter (helt ned til 19 år), jeg ser jo ganske ung ut for alderen, så de tror vel jeg ikke er så mye eldre enn de. Det er også en del "gamlinger" som prøver å sjekke meg opp, gjerne 40 åringer osv. Det er i grunn sjelden at gutter på 25-30 tar kontakt, og det synes jeg er rart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Konservativ Mann Skrevet 2. november 2008 #70 Del Skrevet 2. november 2008 Ja vel? Mine erfaringer er at kvinner som meg på 35 er single nettopp fordi vi er selektive...vi er ikke desperate og godtar hva som helst. Vi har våre ideal som vi styrer etter og får vi ikke det forblir vi single. Smaken blir ikke rundere fordi vi blir eldre, idealene består. Vi på 35 finner menn i runde to: de som skiller seg fra sitt første ekteskap, som er eldre enn oss selv. Menn på 35 er ofte ikke voksne nok. Oversatt: Kvinner på 35 som fortsatt er single er det fordi vi har gått gjennom livet med totalt urealistiske forventninger. Får vi ikke alltid viljen vår og alt vi peker på, så forblir vi heller single i vår trass og tviholder på våre urimelige og urealistiske krav selv om vi har passert utløpsdatoen med fem år og bare blir eldre og eldre og stadig mindre fysisk attraktive. At vi nå er i ferd med å tøye grensen i overkant langt i forhold til hvor gamle vi være for i det hele tatt å kunne få barn enser vi heller ikke. Er det rart mange menn drar utenlands, spør jeg bare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Konservativ Mann Skrevet 2. november 2008 #71 Del Skrevet 2. november 2008 Konservativ mann: dere blir også eldre. Om du er 25 år nå, og liker jenter på 16-20, vil vel ikke det bildet være statisk når du er 35 eller? De kvinnene du synes er vakre nå blir eldre. Alle blir eldre. Det er klart. Men jeg vil ikke at mitt forhold til en fremtidig kone/livspartner skal begynne på "overtid". Jeg vil ha med meg årene med struttepupper og et rynkefritt ansikt også. Jeg ble veldig overrasket i helgen, da det viste seg en student på 23 absolutt ville ha en "relasjon"...jeg minnet ham på at han kunne velge og vrake i yngre kvinner og på min alder. Det brydde han seg lite om. Han kunne ikke bli min Mr.Perfect eller bli far til noen barn, sa han (!), men han ville tilby seg å være en elsker eller et eller annet inntil Mr. Perfect som tjente xx og ville stifte familie dukket opp. Jeg kunne også tenkt meg å feie over en bra utseende dame i 30-årene (gjorde det for et par måneder siden), men da som elskerinne og ikke som et varig forhold. Jeg VET at mange menn tenker som så at "hun er jo godt over 30, så da har hun sikkert senket kravene betraktelig. Da kan jeg lettere feie over henne mens jeg venter på den 25-år gamle drømmejenta jeg vil stifte familie med". Hvis du vil ha en ung elsker, så er det bare å kjøre på, men jeg tror det er svært få menn i 20-årene som ønsker å slå seg ned med en kvinne i 30-årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 2. november 2008 #72 Del Skrevet 2. november 2008 Det er klart. Men jeg vil ikke at mitt forhold til en fremtidig kone/livspartner skal begynne på "overtid". Jeg vil ha med meg årene med struttepupper og et rynkefritt ansikt også. Jeg kunne også tenkt meg å feie over en bra utseende dame i 30-årene (gjorde det for et par måneder siden), men da som elskerinne og ikke som et varig forhold. Jeg VET at mange menn tenker som så at "hun er jo godt over 30, så da har hun sikkert senket kravene betraktelig. Da kan jeg lettere feie over henne mens jeg venter på den 25-år gamle drømmejenta jeg vil stifte familie med". Hvis du vil ha en ung elsker, så er det bare å kjøre på, men jeg tror det er svært få menn i 20-årene som ønsker å slå seg ned med en kvinne i 30-årene. Men hva med oss som er 30 men ser ut som vi er 25? hvilken boks skal vi puttes i da..? Dette er veldig frustrerende! Vet ikke om jeg skal være desperat eller ikke! For å være seriøs. Jeg opplever heller det at når jeg har blitt litt eldre har "beilerskaren" blitt større. Og opplever heller at jeg har kommet i målgruppa til en bredere aldersgruppe mer enn noe annet. Jeg tiltrekkes mest av menn som er 30+ og synes nesten det er litt frustrerende med alle ungfolene som ønsker kontakt.. De er jo søte og hyggelige, men alt for unge. HELDIGVIS finnes det masse menn i alle aldersgrupper som ikke er så grunne og lite utviklet at de tenker tanker som "jeg kan feie over henne" og leter etter småjenter de kan vokse fullstendig i fra. Mann35 ligger godt an til å bli en seriøs mannsgris. Håper for guds skyld han blir litt modnere etter hvert og ikke sikler på 21-åringer når han bli 40, 50 osv. Ups... det er jo bare 5 år til Da kan vi begynne å snakke om å være "falmet" og desperat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perhaps Skrevet 2. november 2008 #73 Del Skrevet 2. november 2008 Oversatt: Kvinner på 35 som fortsatt er single er det fordi vi har gått gjennom livet med totalt urealistiske forventninger. Da synes jeg det er interessant å spørre hvorfor. Hvorfor har en del kvinner gått gjennom livet med urealistiske forventninger? Det funket jo i alderen 16-28 med disse urealistiske forventningene. Liker ikke de fleste å ha ideal og ønsker? "Sånn som vi kan se på kino (Trang Fødsel)". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Konservativ Mann Skrevet 2. november 2008 #74 Del Skrevet 2. november 2008 Da synes jeg det er interessant å spørre hvorfor. Hvorfor har en del kvinner gått gjennom livet med urealistiske forventninger? Det funket jo i alderen 16-28 med disse urealistiske forventningene. Liker ikke de fleste å ha ideal og ønsker? "Sånn som vi kan se på kino (Trang Fødsel)". Jenter er (typisk) på sitt mest attraktive i alderen 15-16 til 30. Hvis dere kun ønsker å ligge med kjekke menn så må dere innse at deres eget utseende er på hell etter 30 og at dere derfor sannsynligvis må belage dere på senke standarden på den fronten. Dersom dere ønsker å slå dere til ro med mann og barn så har jo adferden deres IKKE "funket" all den tid dere ikke har oppnådd det dere ønsket! Når det gjelder ideal og ønsker så må man kanskje gå i seg selv etter hvert og spørre om ikke en del av disse idealene er utopier og ønskene urimelige? Lever du selv opp til det nivået du selv krever av menn, da? Det som slår meg som mest provoserende med norske feminister er at selv om skandinaviske menn er de mest "likestilte" (jeg liker ikke det ordet) i verden så er feministene fortsatt de mest utakknemlige og misfornøyde kvinnene i verden. Skjønner de ikke at det ikke finnes noe sted i verden hvor kvinner behandles bedre enn i Skandinavia? Hvorfor er det her kvinner er mest misfornøyde? Det eneste svaret må være bortskjemthet og holdningen "mye vil ha mer". Jeg kom i kontakt med en trønder i slutten av 30-årene som satt inn et bilde av seg selv og teksten "norsk mann ønsker å møte ukrainske damer" i en lokalavis i Kharkov. Han mottok nærmere 100 henvendelser fra unge, attraktive damer og hadde 30-40 dater i løpet av en 12 dagers periode. Han velget og vraket og endte opp med en smellvakker blondine i 20-årene (fikk hakeslepp da jeg så bildet. Litt mye sminke for min smak, men utvilsomt en rålekker dame). I og med at mannen var 39 år (men holdt seg særdeles bra), så regner jeg med at han dro til Ukraina fordi han var møkk lei norske damer. Noe å tenke på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perhaps Skrevet 2. november 2008 #75 Del Skrevet 2. november 2008 Jenter er (typisk) på sitt mest attraktive i alderen 15-16 til 30. Hvis dere kun ønsker å ligge med kjekke menn så må dere innse at deres eget utseende er på hell etter 30 og at dere derfor sannsynligvis må belage dere på senke standarden på den fronten. Jeg følger deg ikke helt...menn i alderen 40+ synes sikkert at kvinner på 30 + er attraktive. Løsningen ligger ikke i å senke standarden, men i å treffe flere/utvide treffpunktene og være mer åpen for at man kan også kan treffe en hyggelig mann på butikken. Dersom dere ønsker å slå dere til ro med mann og barn så har jo adferden deres IKKE "funket" all den tid dere ikke har oppnådd det dere ønsket! Mann og barn var liksom ikke det første mange kvinner tenkte på da de var 18-30: da var det studier, utenlandsopphold, fester, jobbsøking, flytte etter jobbtilbudene og plutselig gikk årene. Når det gjelder ideal og ønsker så må man kanskje gå i seg selv etter hvert og spørre om ikke en del av disse idealene er utopier og ønskene urimelige? Lever du selv opp til det nivået du selv krever av menn, da? Det har du rett i. Har man høye krav til andre, bør man gå i seg selv også, og ta en realitetssjekk. Det som slår meg som mest provoserende med norske feminister er at selv om skandinaviske menn er de mest "likestilte" (jeg liker ikke det ordet) i verden så er feministene fortsatt de mest utakknemlige og misfornøyde kvinnene i verden. Skjønner de ikke at det ikke finnes noe sted i verden hvor kvinner behandles bedre enn i Skandinavia? Hvorfor er det her kvinner er mest misfornøyde? Det eneste svaret må være bortskjemthet og holdningen "mye vil ha mer". Dette kan jeg ikke uttale meg om. Kjenner ikke til det. Jeg kom i kontakt med en trønder i slutten av 30-årene som satt inn et bilde av seg selv og teksten "norsk mann ønsker å møte ukrainske damer" i en lokalavis i Kharkov. Han mottok nærmere 100 henvendelser fra unge, attraktive damer og hadde 30-40 dater i løpet av en 12 dagers periode. Han velget og vraket og endte opp med en smellvakker blondine i 20-årene (fikk hakeslepp da jeg så bildet. Litt mye sminke for min smak, men utvilsomt en rålekker dame). I og med at mannen var 39 år (men holdt seg særdeles bra), så regner jeg med at han dro til Ukraina fordi han var møkk lei norske damer. Noe å tenke på? Jeg synes ikke den historien var så merkelig. Ukraina har en fattig historie...vet ikke noe om kvinnene der. Jeg skulle anta at de ressurssterke kvinnene i Ukraina fant seg andre Ukrainske menn på linje med de selv. Han om det. For de mennene jeg kjenner til er det liksom ikke et alternativ å finne utenlandske damer "fordi de norske er så vanskelige". Jeg kjenner ikke til disse mennene som henvender seg til utlandet for å få seg damer fordi de har gitt opp her. Kanskje realiteten er at utvalget i Norge er for lite. Det er for få single, kjekke menn bosatt i sentrale strøk/byer i 30/40+ Hver livsfase har sin sjarm. Livet stopper ikke opp etter fylte 30. Livet er en helhet. Jeg tror kloke menn og kvinner vet dette, og handler i tråd med det. Jeg tror, på vegne at meg selv og andre single kvinner på 30+ (og eldre), at det finnes ledige menn til enhver tid. Det gjelder bare å finne dem. Løsningen ligger ikke i å senke idealene. Da handler man i disakkord med seg selv, om man senker idealene. Idealer er ikke aldersbetinget, fordi alle blir eldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 2. november 2008 #76 Del Skrevet 2. november 2008 Hva slags idealer er det du har da? Jeg bare lurer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En annen mann Skrevet 2. november 2008 #77 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg ser hva perhaps mener her, og er til dels enig. Man behøver ikke senke sine egne standarder med en gang man ikke finner noen, ofte kan det være nok å utvide sin kontaktflate, ekspandere sitt nettverk og forsøke å treffe noen gjennom andre. Det er jo også det det ofte dreier seg om for menn og kvinner som ser til utlandet for å sjekke markedet der. Likevel finnes det en del kvinner og menn som likevel ikke treffer noen potensielle partnerkandidater til tross for alle forsøk på å treffe flere gjennom å utvide sin personlige krets. Da kan det å senke kravene være et tiltak for å klare å finne seg en partner. Selvsagt er dette opp til hver enkelt, og jeg skjønner at det kan være vanskelig for enkelte å svelge dette. Men når man er 35-40, og ikke greier å finne seg noen til tross for alskens forsøk må en selv ta den kjipe konsekvensen hvis man ikke ønsker å senke standarden. For enkelte kan det bety å måtte gå gjennom resten av livet alene. Og det vet jeg mange har angret på i ettertid, for det var heller ikke snakk om å senke standarden spesielt mye i alle tilfellene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. november 2008 #78 Del Skrevet 2. november 2008 Selvsagt minker utvalget av kjekke menn jo eldre man blir. Mennene eldes jo de også og en del av dem utvikler både måne og hengevom. Så det blir rett og slett færre å velge blant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2008 #79 Del Skrevet 2. november 2008 Det finnes damer over 30 som er ganske fine, men de fleste har mistet all friskheten. De er alvorlige, treige og tenker bare på unger. Minner om en dagsgammel øl, kan drikkes, men gir deg en sånn uggen følelse. Så du vil heller finne deg ei på 25 som kan miste friskheten når dere har vært sammen i noen år? Finner du deg ei på 35 så vet du i større grad hva du får. Men selvfølgelig, du kan jo bytte til ny modell hvert femte år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 2. november 2008 #80 Del Skrevet 2. november 2008 Menn som "henter seg" ukrainske småjenter fordi de er møkk lei norske damer er så totalt ukvalifiserte etter min standard at jeg bare må le. Hva tror de egentlig disse jentene er attrahert av? Mannen eller oppgraderingen av levestandard? Hvem er desp da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå