Mazilla Skrevet 3. desember 2008 #421 Del Skrevet 3. desember 2008 Så stilig!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. desember 2008 #422 Del Skrevet 3. desember 2008 Utrolig kul hatt!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. desember 2008 #423 Del Skrevet 3. desember 2008 Det blir kjempetøft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 3. desember 2008 #424 Del Skrevet 3. desember 2008 Shit, ikke bare en kalender der i huset nei! Jeg er ikke noe særlig på disse sjokoladekalenderne, og han har ikke rukket å lage noen til meg så jeg får klare meg uten, som vanlig Hatten var kjempestilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 3. desember 2008 #425 Del Skrevet 3. desember 2008 Vi lagde skikkelig juletallerken med ribbe, julepølse, medisterkaker, poteter, surkål og alt som hører til. (Juksa litt med noe halvferdig da. *hysj*) Vi hadde planer om å lage sammen, men så ble det jeg som lagde for kjære "skulle bare". Men han fikk litt dårlig samvittighet da, så i dag skal han varte opp meg. Det ble kjempegodt, og det ble veldig mye mat! Så vi spiste en omgang til som nattmat. Koselig at du be med på en Håper du har en fin lørdag også! Og du er også supersøt! Har snoka på deg også (Bah, kjedelig å måtte dele opp innlegg bare fordi jeg ikke får lov til å ha alle smileys jeg vil. Liker smileys!) Hørtes kjempedeilig ut!! Nå ble jeg inspirert til å lage julemat her altså! Alle jeg har snoka på på fb har vært så søte - og det er på KG de møtes og samles Skjønner godt at du vil ha med så mange smileys som mulig For å snakke litt bryllup igjen så har vi bestilt hatt til kjære! (Jeg kan bare finne den når jeg er innlogga, så vet ikke om den bare fins på min side?) Må si det er litt gøy å få tilbakemeldinger på at jeg er "The perfect ebayer" osv. Ellers så fikk jeg et tips i stad, når det gjelder å ha med kjolen på fly, for de fleste flyselskaper liker jo ikke sånne store kjole- og dressposer. En kompis var veldig ivrig, og han forklarte og gestikulerte om noen kjoleposer du kunne rulle sammen, uten at kjolen ble krøllete, men han visste ikke hva det het da. Så får lete litt. Noen av dere som kan hjelpe? Nå gleder jeg meg til å lage invitasjoner! Tenkte å gjøre det i jula. Forloveren min hadde lyst til å hjelpe til også.Jeg vet akkurat hvordan jeg vil ha dem, men har ikke teksten klar helt ennå. Den får vi jobbe litt med. I tillegg så tenker jeg jo på farger til festen vår. Det kommer nok til å gå i sort og hvitt, med innslag av sølv. Har lurt på å legge til noe dyprødt, men får se. Så stilig hatt!! Han kommer til å bli en skikkelig hunk og blikkfang når han kjører den hvite stilen!! Dere kommer nok til å bli nydelige sammen :rødme: Gleder meg til å se invitasjoner!! Hørtes fint ut med litt dyprødt innimellom. Tror det vil bli fint detalj som liver opp litt Kjolen går til knærne foran, og er lenger bak, så den er ikke så veldig stor. Dressen tar vel mer plass. Håper det er plass i bagasjehyllen over oss på flyet da. Vi skal også fly med Norwegian. Må vel kanskje regne med litt stryking. Det er vel strykejern på hotellrommet? Både jeg og kjære har fått hjemmelaget kalender av mamma, og flaxkalendere av mammaen hans. Og så har jeg fått Kinder-kalender av han, og han har fått Pondus av meg. Så her har vi det fint i adventstiden. Kjære lurte på om det var litt risky å kjøre gangsterstil i Italia da. Men det er jo der det hører hjemme. Kan sikkert være greit å undersøke med hotellet om det er strykejern der, for jeg vet ikke om det er standard! :klø: Så koslig med så mange kalendere!! I.o.m. at vi har droppet pakkekalenderen til hverandre i år, så har vi bare en flaxkalender (fått av kommende svigermor), han har fått Ponduskalender av meg, og jeg har fått en Hannover-sjokoladekalender fra min vertsfamilie i Tyskland... Men det blir nok for oss gangsterstil i Italia.. jeg ser for meg et brudepar på rømmen fra det italienske politiet jeg nå -------------------- Leit ang skilsmissen men du er flink som holder ut og er positiv! Er ikke lett å vite hva som er for mye eller for lite støtte, men det virker som om du klarer å balansere det fint... Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 4. desember 2008 #426 Del Skrevet 4. desember 2008 Alle jeg har snoka på på fb har vært så søte - og det er på KG de møtes og samles Jasså... snokings ute å går.... noen som er flinke i detektivarbeidet i alle fall, for jeg har ikke snøring på hvem noen er. hehe og du Muffin... jeg tror jeg vet hvordan kjolepose han kompisen din snakket om... har de hjemme.. i alle fall sånn jeg kan putte ting i..klemme ut luften og rulle sammen. Kjøpte de på tv shop.. du kan jo ta en tur inn der og titte.. husker ikke helt hva de heter nå, men er noen plasposer i forskjellige farger man sipper igjen og klemmer ut lufta, eller suger de ut med støvsuger. Om klæra blir helt krøllfri vet jeg ikke. Har bare brukt de på dyner og puter etc, store dundyner blir noen små flate pakker etterpå. Mindre plass og mer til oppbevaring. genialt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 4. desember 2008 #427 Del Skrevet 4. desember 2008 Stilig hatt Skal vi også være FB-venner? send meg en PM i såfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 4. desember 2008 #428 Del Skrevet 4. desember 2008 og du Muffin... jeg tror jeg vet hvordan kjolepose han kompisen din snakket om... har de hjemme.. i alle fall sånn jeg kan putte ting i..klemme ut luften og rulle sammen. Kjøpte de på tv shop.. du kan jo ta en tur inn der og titte.. husker ikke helt hva de heter nå, men er noen plasposer i forskjellige farger man sipper igjen og klemmer ut lufta, eller suger de ut med støvsuger. Om klæra blir helt krøllfri vet jeg ikke. Har bare brukt de på dyner og puter etc, store dundyner blir noen små flate pakker etterpå. Mindre plass og mer til oppbevaring. genialt Aha! Har hatt noen nattevakter hvor jeg har stirret blindt på tvshop, men disse posene husker jeg. Har lurt på om de er av god kvalitet, men det kan jo du fortelle meg...? De virker høres det ut som, hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #429 Del Skrevet 4. desember 2008 Så stilig!! :dåne: Utrolig kul hatt!!!!! Det blir kjempetøft Shit, ikke bare en kalender der i huset nei! Jeg er ikke noe særlig på disse sjokoladekalenderne, og han har ikke rukket å lage noen til meg så jeg får klare meg uten, som vanlig Hatten var kjempestilig Takk for hattekomplimentene alle sammen. Jeg håper den er like tøff i virkeligheten som den er på bildet. Du kan lage deg en appelsin med nellikspiker i da vettu, Strix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #430 Del Skrevet 4. desember 2008 Alle jeg har snoka på på fb har vært så søte - og det er på KG de møtes og samles Skjønner godt at du vil ha med så mange smileys som mulig Så stilig hatt!! Han kommer til å bli en skikkelig hunk og blikkfang når han kjører den hvite stilen!! Dere kommer nok til å bli nydelige sammen :rødme: Gleder meg til å se invitasjoner!! Hørtes fint ut med litt dyprødt innimellom. Tror det vil bli fint detalj som liver opp litt Kan sikkert være greit å undersøke med hotellet om det er strykejern der, for jeg vet ikke om det er standard! :klø: Så koslig med så mange kalendere!! I.o.m. at vi har droppet pakkekalenderen til hverandre i år, så har vi bare en flaxkalender (fått av kommende svigermor), han har fått Ponduskalender av meg, og jeg har fått en Hannover-sjokoladekalender fra min vertsfamilie i Tyskland... Men det blir nok for oss gangsterstil i Italia.. jeg ser for meg et brudepar på rømmen fra det italienske politiet jeg nå -------------------- Leit ang skilsmissen men du er flink som holder ut og er positiv! Er ikke lett å vite hva som er for mye eller for lite støtte, men det virker som om du klarer å balansere det fint... Stå på! Ja, alle vi KG-jentene er noen søtinger. Det ble plutselig litt mange kalendere her, men det er jo bare gøy. Det er koselig med jul. Satser på at vi blir et vakkert par ja. Selv om det kanskje ser ut som om vi er på rømmen. Skal legge ut bilder av innbydelsene her når jeg har laget dem. Nå har jeg forresten lagt ut bilde av meg i kjolen på FB. (Apropos smileys, så hadde du så mange at jeg måtte fjerne noe, slik at jeg også kunne bruke smileys. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #431 Del Skrevet 4. desember 2008 Jasså... snokings ute å går.... noen som er flinke i detektivarbeidet i alle fall, for jeg har ikke snøring på hvem noen er. hehe og du Muffin... jeg tror jeg vet hvordan kjolepose han kompisen din snakket om... har de hjemme.. i alle fall sånn jeg kan putte ting i..klemme ut luften og rulle sammen. Kjøpte de på tv shop.. du kan jo ta en tur inn der og titte.. husker ikke helt hva de heter nå, men er noen plasposer i forskjellige farger man sipper igjen og klemmer ut lufta, eller suger de ut med støvsuger. Om klæra blir helt krøllfri vet jeg ikke. Har bare brukt de på dyner og puter etc, store dundyner blir noen små flate pakker etterpå. Mindre plass og mer til oppbevaring. genialt Du får bli venn med cypress eller dinedama, så kan du joine den hemmelige KG-gruppa vår på FB. Ah, da får jeg sjekke litt på tv-shop. Takk for tipset! Si fra hvis du kommer på hva det heter da. Stilig hatt Skal vi også være FB-venner? send meg en PM i såfall Sender deg PM jeg. Aha! Har hatt noen nattevakter hvor jeg har stirret blindt på tvshop, men disse posene husker jeg. Har lurt på om de er av god kvalitet, men det kan jo du fortelle meg...? De virker høres det ut som, hvertfall Spennende poser. Jeg er klar for å høre mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 5. desember 2008 #432 Del Skrevet 5. desember 2008 Ja, alle vi KG-jentene er noen søtinger. Det ble plutselig litt mange kalendere her, men det er jo bare gøy. Det er koselig med jul. Satser på at vi blir et vakkert par ja. Selv om det kanskje ser ut som om vi er på rømmen. Skal legge ut bilder av innbydelsene her når jeg har laget dem. Nå har jeg forresten lagt ut bilde av meg i kjolen på FB. (Apropos smileys, så hadde du så mange at jeg måtte fjerne noe, slik at jeg også kunne bruke smileys. ) Var og så på kjolen din igjen - den var utrolig fin! Mye finere på deg enn på det andre bildet jeg har sett!! Dere kommer til å få det superromantisk i Roma altså... :rødme: Det kan bli litt mange smileys til tider, men det er jo bare fordi de er så søte! Og desverre så måtte jeg fjerne noen av dine i "quoten" for å få plass til denne: BARE 3 MÅNEDER IGJEN I DAG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 5. desember 2008 #433 Del Skrevet 5. desember 2008 3 måneder igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. desember 2008 #434 Del Skrevet 5. desember 2008 3 månder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 5. desember 2008 #435 Del Skrevet 5. desember 2008 I dag er det bare 3 måneder igjen!! Så utrolig tøff hatt! Dere kommer jo til å bli utrolig stilige begge to Kjenner jeg gleder meg til å se bilder fra deres allerede nå :rødme: Så fin du er i kjolen din.. Forloveden din kommer til å dette i bakken av beundring på den store dagen Ha en flotters helg snuppa! Helge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #436 Del Skrevet 5. desember 2008 Var og så på kjolen din igjen - den var utrolig fin! Mye finere på deg enn på det andre bildet jeg har sett!! Dere kommer til å få det superromantisk i Roma altså... :rødme: Det kan bli litt mange smileys til tider, men det er jo bare fordi de er så søte! Og desverre så måtte jeg fjerne noen av dine i "quoten" for å få plass til denne: BARE 3 MÅNEDER IGJEN I DAG Smileys er gøy. Å, tusen takk for kjolekompliment! :rødme: Jeg gleder meg såååå til Roma-turen og at vi skal gifte oss. Og nå er det bare 3 måneder igjen! Veldig fin formasjon du lagde til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #437 Del Skrevet 5. desember 2008 3 måneder igjen! 3 månder!! 3 måneder går fort! Så koselig at dere for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #438 Del Skrevet 5. desember 2008 I dag er det bare 3 måneder igjen!! Så utrolig tøff hatt! Dere kommer jo til å bli utrolig stilige begge to Kjenner jeg gleder meg til å se bilder fra deres allerede nå :rødme: Så fin du er i kjolen din.. Forloveden din kommer til å dette i bakken av beundring på den store dagen Ha en flotters helg snuppa! Helge Tusen takk for alle komplimentene! :rødme: Blir litt satt ut av alle komplimentene jeg får om kjolen jeg. Det var jo så mange koselige kommentarer på fb også!Bilder skal du få se ja! Håper du får en super helg også! ------------------------- Jeg stykker det opp litt jeg, for jeg syns det er så koselig med alle smileysene dere lager til meg. I dag er det skikkelig :snø:-vær! Veldig koselig. Det var også siste skoledag i 2008 dag. Nå er det bare eksamen igjen, men jeg har en leseuke først. Helge- til alle som er innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. desember 2008 #439 Del Skrevet 5. desember 2008 Lykke til med leseuke! Håper du har tid til å ta deg litt helg først! Ooooog.... når jeg først er innom må jeg jo litt for at det bare er 3 små måneder igjen til du blir Fru Muffin! Tenk på det da!! :dåne: Om tre måneder fra nå er du gift!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 5. desember 2008 #440 Del Skrevet 5. desember 2008 Bare 3 måneder igjen, jammensanten Ha en riktig fin helg! Kos deg med snøværet, litt usikker på hvor stabilt vær dere har, men om den blri liggende så er det jo veldig koselig Ha en riktig fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg