Muffin! Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #401 Del Skrevet 1. desember 2008 Har fått snakket mer med søsteren min og med pappa, så nå vet jeg mer om årsakene til skilsmissen. Det er først nå det går opp for meg at de skal skilles, for tidligere har jeg tenkt at de kom til å klare å ordne opp i det. Men det skjer nok ikke. Dette går ganske inn på meg og kjære, og vi snakker endel om det. Forstår det ikke helt noen av oss. I natt ble jeg liggende og tenke på alt mulig. Vet ikke om jeg tenkte fordi jeg ikke fikk sove, eller om jeg ikke fikk sove fordi jeg tenkte. Ingen bra dag. Men jeg får skrive ned noen punkter som kanskje kan hjelpe: -Det er 1. desember, og førjulen er i gang med kalendere. Det er snø ute, så førjulsstemningen er på plass. -Jeg fikk god tilbakemelding på analyseoppgaven vi fikk tilbake i stad. -Jeg skal på trening etterpå, det kan gjøre meg godt. -Viktigst av alt. Jeg har en herlig kjæreste som jeg skal gifte meg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. desember 2008 #402 Del Skrevet 1. desember 2008 til deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. desember 2008 #403 Del Skrevet 1. desember 2008 til deg vennen min har sendt deg mail!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. desember 2008 #404 Del Skrevet 1. desember 2008 til deg som klarer å se det positive i en hverdag som er litt tung nå! Gratulerer med god tilbakemelding på oppgaven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. desember 2008 #405 Del Skrevet 1. desember 2008 Så god du er som klarer å se positive lyspunkter i en vanskelig tid! Håper du får sove bedre til natta, det er jo så slitsomt å gå flere netter med dårlig søvn..! Men så flink som du er og trener og greier så sover du sikkert som en stein til natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #406 Del Skrevet 1. desember 2008 til deg!!! Takk. til deg vennen min har sendt deg mail!! Takk. Jeg har ikke fått noen mail. :klø: til deg som klarer å se det positive i en hverdag som er litt tung nå! Gratulerer med god tilbakemelding på oppgaven Takk. En må jo finne noen positive ting oppi all elendigheten. :gjeiper: Godt å få positiv respons rett før eksamen. Så god du er som klarer å se positive lyspunkter i en vanskelig tid! Håper du får sove bedre til natta, det er jo så slitsomt å gå flere netter med dårlig søvn..! Men så flink som du er og trener og greier så sover du sikkert som en stein til natta! Håper jeg får sove bedre i natt. ------------------------- Dere er så søte alle sammen. Dere hjelper også veldig på humøret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. desember 2008 #407 Del Skrevet 1. desember 2008 Har sendt en gang til!! skjer det noe nå da :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #408 Del Skrevet 1. desember 2008 Har sendt en gang til!! skjer det noe nå da :klø: Har fått dem. Skal se på dem nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 1. desember 2008 #409 Del Skrevet 1. desember 2008 Bra du greier å se litt positivt på ting selv om jeg forstår at det går inn på dere med skilsmissen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 2. desember 2008 #410 Del Skrevet 2. desember 2008 Trist når noen man er glad i har det vondt, og det er klart man blir litt satt ut... Veldig god egenskap å klare å se det positive i tunge stunder! Så flott med god tilbakemelding på oppgaven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 2. desember 2008 #411 Del Skrevet 2. desember 2008 Så kjedelig med den skilsmissen altså... Men jeg synes du er flink til å tenke positivt selvom ting er litt tungt Stå på jente! Og grattis med god tilbakemelding på oppgaven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Skrevet 2. desember 2008 #412 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Innlegget er endret. tror jeg svarte på feil sted. Endret 2. desember 2008 av Honey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #413 Del Skrevet 3. desember 2008 Bra du greier å se litt positivt på ting selv om jeg forstår at det går inn på dere med skilsmissen... Trist når noen man er glad i har det vondt, og det er klart man blir litt satt ut... Veldig god egenskap å klare å se det positive i tunge stunder! Så flott med god tilbakemelding på oppgaven! Så kjedelig med den skilsmissen altså... Men jeg synes du er flink til å tenke positivt selvom ting er litt tungt Stå på jente! Og grattis med god tilbakemelding på oppgaven! Takk for koselige ord og klemmer alle tre. Jeg har funnet ut at jeg må jo bare prøve å fokusere på fine ting, for det er jo mange av dem også. Det betyr ikke at jeg ikke støtter søsteren min i denne tiden, for jeg vil jo hjelpe henne alt jeg kan. Men jeg syns fortsatt balansegangen mellom å bry seg, og å bry seg for mye er litt vanskelig, særlig siden vi bor i forskjellige byer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #414 Del Skrevet 3. desember 2008 For å snakke litt bryllup igjen så har vi bestilt hatt til kjære! (Jeg kan bare finne den når jeg er innlogga, så vet ikke om den bare fins på min side? :klø: ) Må si det er litt gøy å få tilbakemeldinger på at jeg er "The perfect ebayer" osv. Ellers så fikk jeg et tips i stad, når det gjelder å ha med kjolen på fly, for de fleste flyselskaper liker jo ikke sånne store kjole- og dressposer. En kompis var veldig ivrig, og han forklarte og gestikulerte om noen kjoleposer du kunne rulle sammen, uten at kjolen ble krøllete, men han visste ikke hva det het da. Så får lete litt. Noen av dere som kan hjelpe? Nå gleder jeg meg til å lage invitasjoner! Tenkte å gjøre det i jula. Forloveren min hadde lyst til å hjelpe til også. Jeg vet akkurat hvordan jeg vil ha dem, men har ikke teksten klar helt ennå. Den får vi jobbe litt med. I tillegg så tenker jeg jo på farger til festen vår. Det kommer nok til å gå i sort og hvitt, med innslag av sølv. Har lurt på å legge til noe dyprødt, men får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. desember 2008 #415 Del Skrevet 3. desember 2008 Når var det dere skulle feire hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #416 Del Skrevet 3. desember 2008 20. juni. Har funnet ut at det er st.hans, men da passer det jo bra med fest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 3. desember 2008 #417 Del Skrevet 3. desember 2008 St.hans fest, så koselig!! Skal du ha lang kjole?? Jeg hadde jo kort, men hadde den i en kjolepose og hadde den med inn, la den i hattehylla for det var ganske god plass der. Norwegian hadde nemlig ikke noen plass å henge sånt. Vet at noen fly har det. Men jeg måtte stryke litt på den på hotellet før dagen da. Ellers så hadde jeg en ganske primitiv kjolepose, ikke noe fancy anti-krøll i alle fall Så jeg har ingen tips til det... Veldig kjedelig med den skilsmissa såklart, forstår godt at det går inn på dere Har du fått hjemmelaget kalender? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 3. desember 2008 #418 Del Skrevet 3. desember 2008 Dritkul hatt! Den kler sigar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 3. desember 2008 #419 Del Skrevet 3. desember 2008 Tøff hatt! Enig med Shorty, en sigar må til Da blir dere nesten sånn Bonnie and Clyde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #420 Del Skrevet 3. desember 2008 St.hans fest, så koselig!! Skal du ha lang kjole?? Jeg hadde jo kort, men hadde den i en kjolepose og hadde den med inn, la den i hattehylla for det var ganske god plass der. Norwegian hadde nemlig ikke noen plass å henge sånt. Vet at noen fly har det. Men jeg måtte stryke litt på den på hotellet før dagen da. Ellers så hadde jeg en ganske primitiv kjolepose, ikke noe fancy anti-krøll i alle fall Så jeg har ingen tips til det... Veldig kjedelig med den skilsmissa såklart, forstår godt at det går inn på dere Har du fått hjemmelaget kalender? Kjolen går til knærne foran, og er lenger bak, så den er ikke så veldig stor. Dressen tar vel mer plass. Håper det er plass i bagasjehyllen over oss på flyet da. Vi skal også fly med Norwegian. Må vel kanskje regne med litt stryking. Det er vel strykejern på hotellrommet? :klø: Både jeg og kjære har fått hjemmelaget kalender av mamma, og flaxkalendere av mammaen hans. Og så har jeg fått Kinder-kalender av han, og han har fått Pondus av meg. Så her har vi det fint i adventstiden. Dritkul hatt! Den kler sigar Takk, ja den krever en sigar. Flaks kjære kler sigar da. Tøff hatt! Enig med Shorty, en sigar må til Da blir dere nesten sånn Bonnie and Clyde Blir kanskje litt vel gangsterpreg over det her, men syns det blir tøft jeg. Og det er så gøy at kjære har klare meninger om hva han vil ha på seg. (Og han kommer jo til å se dritbra ut. ) Kjære lurte på om det var litt risky å kjøre gangsterstil i Italia da. Men det er jo der det hører hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg