Gå til innhold

Nå er vi mann og kone

Muffin!

Anbefalte innlegg

Synes det er så moro at det bor kg-jenter..rettelse.. jente rett i nabobyen ;):duskedame: velkommen tilbake til Østfold! hehe.

Hvordan er det med forberedelsenen til festen da? jøss som datoen nærmer seg for både deg og meg :hoppe:

Ting blir mer og mer i orden for meg.... men fy for en treg familie jeg har.... kun noen få som har svart og S.U er innen 5 mai.

Meeeen.... kos deg eller dere på den siste ferien dagen! I morgen er det på'n igjen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Innom og oppdaterer meg etter feiren.

Det hørtes ut som et koselig bryllup. Og ja, vi skal nok også ha sanghefte. :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei muffinen min :D

Nå er jeg tilbake igjen :hoppe: Hvordan er det å være fru?

Har du skrevet noe sammendrag fra bryllupet? Skal inn å snoke litt på alle sine dagbøker senere i dag jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD PÅSKE!!!!!

:sol:

Takk for det! Påsken min var veldig fin. Hovedprosjektet i påsken var å få lagt gulv i stua nede i huset, og det ble kjempefint! Heldigvis tok ikke oppussinga så mye tid, så vi har fått vært en del sammen med familie og venner også. Den ene dagen var det familiemiddag på hytta til pappa, og da fikk vi møtt den nye kjæresten til søstra mi. Hun var hyggelig, og det så ut som om tantebarnet mitt har "godkjent" henne. :) Påskeeggjakt og kos ble det også tid til. Da jeg kom tilbake hit lå det en oppgave og ventet på meg. Det var ikke fullt så gøy, men den nærmer seg heldigvis ferdig nå.

:vinke: Hallo Muffin!! *huker av på mine innlegg*

Ønsker deg en kjempefin påske!!!! :klem:

Hei, velkommen til boka mi. :klem:

Synes det er så moro at det bor kg-jenter..rettelse.. jente rett i nabobyen ;):duskedame: velkommen tilbake til Østfold! hehe.

Hvordan er det med forberedelsenen til festen da? jøss som datoen nærmer seg for både deg og meg :hoppe:

Ting blir mer og mer i orden for meg.... men fy for en treg familie jeg har.... kun noen få som har svart og S.U er innen 5 mai.

Meeeen.... kos deg eller dere på den siste ferien dagen! I morgen er det på'n igjen.

Takk for det. :enig:

Ja, datoen nærmer seg med stormskritt, men føler at det ikke er så mye igjen å ordne. Drikke bør vi jo begynne å handle inn snart, men tror vi er fint i rute. Det er vel litt mer å fikse for dere? Og det er vel noen flere sommerfugler involvert? ;)

:klemmer:

:vinke Innom og oppdaterer meg etter feiren.

Det hørtes ut som et koselig bryllup. Og ja, vi skal nok også ha sanghefte. :sjenert :fnise

:vinke:

Koselig at du titter innom. :hug:

Hei muffinen min :D

Nå er jeg tilbake igjen :hoppe Hvordan er det å være fru?

Har du skrevet noe sammendrag fra bryllupet? Skal inn å snoke litt på alle sine dagbøker senere i dag jeg ;)

Velkommen tilbake! :klemmer:

Det er herlig å være fru. :hjerte: Referat fra bryllupsdagen vår ligger på side 49. :)

Hvordan har det gått med flyttingen? Er dere helt på plass nå? Regner med at jeg blir litt fraværende til tider nå når jeg skal flytte også. Åh, gleder meg. Det blir så fint! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Bra du har hatt en fin påske, og så flinke dere har vært med oppussing. Kan tenke meg dere gleder dere til å flytte :hoppe:

Lykke til med oppgaven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja flyttinga gikk helt fint den :) Men er så mye jeg vil ha nytt nå :klø: Synd at lommeboka sier NEI NEI NEI :trist: Men men, alt til sin tid. ;)

Vi har akkurat fått satt opp akvariet våres igjen etter 1 års bortlagring :hoppe:

det er gøy. Nå har Bambi 530 liter vann i stua si :fnise: Når og hvor ska dere flytte? Altså har dere kjøpt hus eller leilighet? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De siste dagene har vært fine, og det trengte jeg, for i starten av uka var jeg stressa, sur og hadde mye vondt i hodet. Det var nok skolen som stresset meg mest, men nå har jeg fått levert én eksamen (en gruppeoppgave hvor vi skulle lage et dynamisk nettsted i form av søk mot en base), nærmer meg ferdig med en annen eksamensoppgave, og fått B på en eksamen jeg leverte tidligere i vår. :hoppe:

Er nok litt stressa pga flyttingen også, men gleder meg masse! Vi har kjøpt ny skinnsofa (brukt, men like fin som ny, og mye billigere!), og i dag skal vi kjøpe nytt hjemmekinoanlegg. Kjære gleder seg som et lite barn, for han elsker jo alt av sånne ting. Jeg liker egentlig ikke å skulle bruke så mye penger på én gang, men det er nå vi har råd til å unne oss noen sånne ting.

I helga skal vi tapetsere et rom i huset. Ingen av oss har tapetsert før, så det blir nok flott! :fnise: Vi skal få litt hjelp av snille kjæresten til mamma. I morgen får vi også den nye peisplata i glass som vi har bestilt, så nå blir stua pen. :)

Dette har visst blitt mer en oppussingsbok enn en bryllupsdagbok. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du har hatt en fin påske, og så flinke dere har vært med oppussing. Kan tenke meg dere gleder dere til å flytte :hoppe:

Lykke til med oppgaven!

Takk. Nå er oppgaven mailet til mamma for gjennomsyn. Setter veldig pris på at hun orker å lese gjennom oppgavene mine, for det er så nyttig at en utenfra leser og peker på feil. :)

Ja, vi gleder oss veldig! Særlig nå som leiligheten bare består av pappesker og rot. I dag er det bare to uker igjen! :hoppe:

Ja flyttinga gikk helt fint den :) Men er så mye jeg vil ha nytt nå :klø: Synd at lommeboka sier NEI NEI NEI :trist: Men men, alt til sin tid. ;)

Vi har akkurat fått satt opp akvariet våres igjen etter 1 års bortlagring :hoppe:

det er gøy. Nå har Bambi 530 liter vann i stua si :fnise: Når og hvor ska dere flytte? Altså har dere kjøpt hus eller leilighet? :klemmer:

Kjenner til det med å ønske seg nye ting. Ser jo så mye fint som jeg kunne tenkt meg! Vi har unnet oss noen ting, men det er kun fordi vi har fått noen store pengegaver til bryllupet, og derfor har råd til det. Tror de som har gitt oss pengene også setter pris på at vi kjøper en bestemt ting for pengene, slik at den liksom er fra dem. :)

Så gøy med akvarium. Det er jo ganske så stort! Kan ha mange spennende fisker oppi der da. :fisk:

Vi skal ta over barndomshjemmet mitt (som er et hus i 2 etasjer pluss loft og har super beliggenhet), og flytter 1. mai! Vi skal leie det av pappa i første omgang, men kjøper det så fort vi kan. Pappa har kjøpt seg leilighet nå, og kan flytte inn der fra mandag av.

Hei vennen :klemmer:

innom med en :klem: til go`jenta :klemmer:

Nååh, mange :klemmer: tilbake! Håper du har det fint, og at du får en kjempefin helg.

------------------------------

G :sol: D HELG til alle som titter innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere flytter inn i et hus :jepp:

Det kunne jeg ha tenkt meg også :sjenert: Men det blir nok noen år til enda..

Håper at oppgaven din går kjempebra :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til å bli kjempelekkert hjemme i huset deres når dere er ferid :dåne: Dette krever bilder på FB gruppa :jepp: Blir så nysgjerrig på hvordan det blir seendes ut tilslutt ;)

Og oppgavene klarer du kjempefint, stå på muffin :duskedame:

Ønsker deg en god helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så gøy med flytting til HUS :) Det skulle jeg ønske vi også kunne gjort! Og, ikke er det lenge til dere flytter heller da!

God helg Søta! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også se bilder av oppussing :jepp:

Vi hadde heller aldri lagt tapet før når vi begynte på soverommet, men det gikk utrolig nok veldig bra etter noen timer med banning :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fryktelig sent ute, men jeg må få si GRATULERER så mye som gift :bryllup: Høres ut som dere hadde en fantaaastisk dag, nå fikk jeg innmari lyst til å kansellere alle planer, og rase til Roma for å gifte oss der. *Sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere flytter inn i et hus :jepp:

Det kunne jeg ha tenkt meg også :sjenert: Men det blir nok noen år til enda..

Håper at oppgaven din går kjempebra :tommel:

Veldig koselig. Og det er ekstra koselig at det er mamma og pappa som har bygd det sammen. :rødme:

Det kommer til å bli kjempelekkert hjemme i huset deres når dere er ferid :dåne: Dette krever bilder på FB gruppa :jepp: Blir så nysgjerrig på hvordan det blir seendes ut tilslutt ;)

Og oppgavene klarer du kjempefint, stå på muffin :duskedame:

Ønsker deg en god helg :klemmer:

Ja, det er ikke store grepene som skal til før man ser stor forbedring. Vi har litt å pusle med i sommer, men når man får se resultater med en gang så er det jo bare moro. :jepp: Håper pappa får leid noen til å male huset snart da. Det har han lovt, for han har vært altfor slapp på det området de siste årene. Vil jo gjerne ha et pent hus både utvendig og innvendig.

Kommer kanskje noen bilder på fb etter hvert.

Takk for heiing!

Oj, så gøy med flytting til HUS :) Det skulle jeg ønske vi også kunne gjort! Og, ikke er det lenge til dere flytter heller da!

God helg Søta! :klem:

Nei, nå er det jammen ikke lenge igjen. Det her har vært planlagt så lenge, og nå er endelig snart flyttedagen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lykke til med tapetseringa! :fnise:

Takk. Det gikk faktisk overraskende bra, og ble veldig fint. Men det var takket være kjæresten til mamma. Han hjalp oss masse, så nå har vi lært hvordan det skal gjøres. :Nikke:

Vi brukte nesten hele helgen på det (men tok oss tid til god mat og drikke i godt selskap på lørdagskvelden), for vi måtte fjerne den gamle tapeten og pusse ned veggene. Lærte at det var veldig viktig med godt grunnarbeid. Det var slitsomt, merker det godt i kroppen i dag, men vi hadde det hyggelig. Kjære kommenterte det da vi omtrent stod oppå hverandre og pusset slik at vi kunne kose samtidig: "Er det ikke nå vi egentlig skulle krangle a?" :fnise:

Jeg vil også se bilder av oppussing :jepp:

Vi hadde heller aldri lagt tapet før når vi begynte på soverommet, men det gikk utrolig nok veldig bra etter noen timer med banning :ler:

:ler: Learning by doing!

Men nå er dere vel ganske erfarne oppussere. :)

Jeg er fryktelig sent ute, men jeg må få si GRATULERER så mye som gift :bryllup: Høres ut som dere hadde en fantaaastisk dag, nå fikk jeg innmari lyst til å kansellere alle planer, og rase til Roma for å gifte oss der. *Sukk*

Tusen takk! Ja, det var en drømmedag, og kan absolutt anbefales. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres koselig ut å pusse opp når du skriver om det ;)

Bra at det gikk så greit å tapetesere, jeg må nok hyre inn mine foreldre som assistenter den dagen jeg skal tapetesere noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres koselig ut å pusse opp når du skriver om det ;)

Bra at det gikk så greit å tapetesere, jeg må nok hyre inn mine foreldre som assistenter den dagen jeg skal tapetesere noe...

Tror ikke det hadde blitt like koselig om vi ikke hadde fått hjelp av noen som kunne dette. :ler:

:strix: 2 måneder igjen til bryllupsfesten!! :strix:

:strix:

Når det gjelder festen så har mamma kanskje skaffet oss DJ('er). Hun snakket med en tidligere student her om dagen og nevnte tilfeldigvis festen vår, og da ga han henne kortet sitt og sa at han og en kompis drev med det. Så nå skal mamma sende en mail og høre litt nærmere om dette, så får vi vurdere det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...