Store My Skrevet 1. april 2009 #1081 Del Skrevet 1. april 2009 Lurte på å finne på en aprilspøk til dere, men fant ut at jeg ikke hadde lyst til å lure dere søtingene. takk. det var snilt. jeg liker ikke å måtte være skeptisk til det venner sier en hel dag. jeg liker best å bare tro på det de sier, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. april 2009 #1082 Del Skrevet 2. april 2009 Var det noen som klarte å lure deg i går da, Muffinmor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. april 2009 #1083 Del Skrevet 2. april 2009 Hei vennen hvordan går det med deg? Håper du får en kjempefin dag og nyter det flotte været legger igjen en torsdags til deg fra meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 2. april 2009 Forfatter #1084 Del Skrevet 2. april 2009 takk. det var snilt. jeg liker ikke å måtte være skeptisk til det venner sier en hel dag. jeg liker best å bare tro på det de sier, jeg.. Syns egentlig det er en dum dag. Var det noen som klarte å lure deg i går da, Muffinmor? Det var det ikke. Jeg er så redd for å bli lurt 1. april at jeg blir skeptisk til alt. Husker et år så fortalte en gutt meg at han var forelsket i meg på 1. april. Jeg trodde ikke noe på han før han sa det samme dagen etter. Enn du? Hei vennen hvordan går det med deg? Håper du får en kjempefin dag og nyter det flotte været legger igjen en torsdags til deg fra meg!! Det ble lite nyting av været, for jeg har vært inne og skrevet oppgave i hele dag. Men nå nærmer den seg ferdig. Har planer om å ta helt fri i påska. tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. april 2009 #1085 Del Skrevet 2. april 2009 Syns egentlig det er en dum dag. Det var det ikke. Jeg er så redd for å bli lurt 1. april at jeg blir skeptisk til alt. Husker et år så fortalte en gutt meg at han var forelsket i meg på 1. april. Jeg trodde ikke noe på han før han sa det samme dagen etter. Enn du? Ble ikke lurt jeg heller. Føler egentlig aprilsnarr er litt avleggs... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 2. april 2009 #1086 Del Skrevet 2. april 2009 Halloisen snuppa Hvordan går planlegginga av festen da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 2. april 2009 Forfatter #1087 Del Skrevet 2. april 2009 Ble ikke lurt jeg heller. Føler egentlig aprilsnarr er litt avleggs... Kunne godt kuttet den ut, ja. Halloisen snuppa Hvordan går planlegginga av festen da?? Hei. Det går veldig fint. Føler meg ganske avslappet. Men vi har bestilt catering, ordnet stereoanlegg, begynt med spillelista, fått svar fra de aller fleste gjestene og planlagt så smått hvordan lokalet skal se ut. Neste hovedpost er vel å begynne å kjøpe inn drikke, særlig vin. Har heldigvis noen som hjelper oss med det. Vi har jo tenkt å kjøpe alt i Sverige, så da er det kjekt at flere kan ta noen turer over grensa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 2. april 2009 #1088 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Dere er jo godt i gang, så flott Endret 2. april 2009 av Strix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 2. april 2009 #1089 Del Skrevet 2. april 2009 Ingen som lurte meg i går, og jeg prøvde ikke å lure noen heller, Liker ikke å lyve for folk sånn, dessuten er jeg helt elendig på det, så hadde ikke klart det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 2. april 2009 #1090 Del Skrevet 2. april 2009 Ingen som lurte meg i går, og jeg prøvde ikke å lure noen heller, Liker ikke å lyve for folk sånn, dessuten er jeg helt elendig på det, så hadde ikke klart det uansett jeg fortalte slike spøker da jeg var liten: deterenkrokodilleihagenaprilsnarr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. april 2009 #1091 Del Skrevet 3. april 2009 Ha en riktig fin påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. april 2009 Forfatter #1092 Del Skrevet 3. april 2009 Dere er jo godt i gang, så flott Ja, håper å slippe å stresse når det nærmer seg. Ingen som lurte meg i går, og jeg prøvde ikke å lure noen heller, Liker ikke å lyve for folk sånn, dessuten er jeg helt elendig på det, så hadde ikke klart det uansett Eneste jeg klarer å lure er mamma, men hun er så lettlurt. Og mamma'n til kjære er enda verre. Har ikke tall på hvor mange ganger kjære har lurt henne. Sier selvfølgelig fra at det er tull etter et par minutter da. jeg fortalte slike spøker da jeg var liten: deterenkrokodilleihagenaprilsnarr! Ha en riktig fin påske Takk det samme. ---------------------------- Nå har jeg pakket ferdig, og venter bare på at kjære skal bli ferdig på jobben så vi kan dra. Regner ca 7 timers kjøring, så det blir skikkelig langtur på oss. Men vi koser oss på tur, vi. Kom til å tenke på at det sikkert er en del påsketrafikk i dag, men tror ikke den strekningen vi skal kjøre er den som er hardest rammet av det. Vi kjører jo i motsatt retning av fjellene. Både jeg og kjære har noe familie i området der, så da benytter vi sjansen til å besøke dem også når vi første er på den kanten. Lover å holde øynene åpne for "do's and don'ts" i bryllupet i morgen. God helg, snupper! Og god ferie til dere som får det i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 3. april 2009 #1093 Del Skrevet 3. april 2009 God tur, kos dere masse i bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. april 2009 Forfatter #1094 Del Skrevet 3. april 2009 God tur, kos dere masse i bryllup! Takk, søta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 3. april 2009 #1095 Del Skrevet 3. april 2009 Kos dere masse i bryllupet i helgen Og jeg venter spent på oppdateringer om "do's and dont's" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. april 2009 #1096 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg og! Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 3. april 2009 #1097 Del Skrevet 3. april 2009 Hei Muffin! Kos deg masse i bryllup i helga!! Sikkert litt ekstra stas nå som det nærmer seg fest for dere også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 3. april 2009 #1098 Del Skrevet 3. april 2009 Heihei. God tur over fjellet, og kos deg masse i bryllup i helga, Jeg gleder meg også til å høre om do`s and don`ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 3. april 2009 #1099 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg gleder meg mest til å høre om alt det teite brizillaen gjør (dersom hun ikke gjør noe teit, kan du ikke finne på noe, bare for å gjøre meg fornøyd? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. april 2009 #1100 Del Skrevet 4. april 2009 Håper dere har det hyggelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg