Gjest Ansjoni Skrevet 25. februar 2009 #861 Del Skrevet 25. februar 2009 Bilder i gruppa, takk og pliiis Det var litt av en effektiv dag i muffins' liv Var et par deler jeg likte bedre enn andre da Så flink du er med treninga, målet ditt klarer du lett Og bare en uke igjen til du reiser nå Er skikkelig spent og glad på dine vegne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. februar 2009 #862 Del Skrevet 25. februar 2009 Hørtes ut som et skikkelig koslig og morsomt utdrikkningslag 8 dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #863 Del Skrevet 25. februar 2009 For en effektiv dag!! Du når i alle fall målet om 25 treninger, det er bra!! Ja, det skal gå fint! Kanskje jeg klarer å snike inn en bonustrening også. Men det er bare kanskje. Bilder i gruppa, takk og pliiis Det var litt av en effektiv dag i muffins' liv Var et par deler jeg likte bedre enn andre da Så flink du er med treninga, målet ditt klarer du lett Og bare en uke igjen til du reiser nå Er skikkelig spent og glad på dine vegne!! Får se om jeg får lagt ut et par der da. Bare innspurten igjen nå! Men må innrømme at jeg vet ikke om jeg hadde trent like mye uten det målet, så det har vært veldig motiverende. Så søt du er! Hørtes ut som et skikkelig koslig og morsomt utdrikkningslag 8 dager igjen Det var det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. februar 2009 #864 Del Skrevet 25. februar 2009 TO treninger igjen Så blir du gift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. februar 2009 #865 Del Skrevet 26. februar 2009 Bare én uke igjen nå! Nå får du nedtelling hver eneste dag her. Er veldig spent på deres vegne. Tenk, nå er du snart gift! for at du er så flink til å trene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 26. februar 2009 #866 Del Skrevet 26. februar 2009 Bare én uke igjen nå! Nå får du nedtelling hver eneste dag her. Er veldig spent på deres vegne. Tenk, nå er du snart gift! for at du er så flink til å trene! Enig! Kan bare forestille meg hvor spent du må være nå... Jihaaa!! Men du....du kommer vel til å ha dagbok etter bryllupet også....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 26. februar 2009 #867 Del Skrevet 26. februar 2009 1 uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #868 Del Skrevet 26. februar 2009 TO treninger igjen Så blir du gift Bare én uke igjen nå! Nå får du nedtelling hver eneste dag her. Er veldig spent på deres vegne. Tenk, nå er du snart gift! for at du er så flink til å trene! Gleder meg sånn! Så søt du er. Enig! Kan bare forestille meg hvor spent du må være nå... Jihaaa!! Men du....du kommer vel til å ha dagbok etter bryllupet også....? Ja, kommer til å ha bryllupsdagboka en god stund til, for må jo planlegge festen også! Og etter det er det vel fare for at det blir en annen dagbok. Tror ikke jeg klarer meg uten. 1 uke! Dere er så herlige som teller ned sammen med meg her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 26. februar 2009 #869 Del Skrevet 26. februar 2009 Hipp hurra!! Det var godt å høre Vi er jo isamme båt,har en fest å planlegge etter bryllupshelgen vår vi også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 26. februar 2009 #870 Del Skrevet 26. februar 2009 Åhh, får litt sommerfugler i magen jeg av å tenke på hva dere har i vente :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. februar 2009 #871 Del Skrevet 26. februar 2009 Når på dagen er vielsen deres? Må jo vite når jeg skal tenke litt ekstra på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 26. februar 2009 #872 Del Skrevet 26. februar 2009 Du når ihvertfall målet om minst 25 treninger før bryllupet, for nå er det ikke mer enn 7 dager igjen Gleder meg sånn på deres vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 26. februar 2009 #873 Del Skrevet 26. februar 2009 1 UKE IGJEN!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. februar 2009 #874 Del Skrevet 27. februar 2009 6 Dager!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 27. februar 2009 #875 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) God helg til deg vennen Blir vel bare pakking og ordning til reise på dere i helgen? 6 dager igjen nå Endret 27. februar 2009 av MaiL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. februar 2009 #876 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) 6 dager igjen! Endret 27. februar 2009 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 27. februar 2009 #877 Del Skrevet 27. februar 2009 Har vært så opptatt med å lese i det siste at har ikke hatt tid til KG... og nå er det plutselig bare 6 dager til du blir fru! Herre min som tiden går! Tenker dere gleder dere nå! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. februar 2009 #878 Del Skrevet 27. februar 2009 Bare 6 dager igjen!!! Kos deg masse med pakking i helga Muffin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #879 Del Skrevet 27. februar 2009 Hipp hurra!! Det var godt å høre Vi er jo isamme båt,har en fest å planlegge etter bryllupshelgen vår vi også Når er det dere skal ha festen deres? Åhh, får litt sommerfugler i magen jeg av å tenke på hva dere har i vente :strix: Du vet jo litt hvordan det er også. Når på dagen er vielsen deres? Må jo vite når jeg skal tenke litt ekstra på deg! Så søt du er. Den er kl 14.00. Du når ihvertfall målet om minst 25 treninger før bryllupet, for nå er det ikke mer enn 7 dager igjen Gleder meg sånn på deres vegne Så koselig å høre. Nå har jeg bare én trening igjen, for 24 av 25 ble utført i går! Herlig trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #880 Del Skrevet 27. februar 2009 1 UKE IGJEN!!!!!!!!!! :bolledeig: :strix: :bolledeig: 6 Dager!! God helg til deg vennen Blir vel bare pakking og ordning til reise på dere i helgen? 6 dager igjen nå Takk det samme. Ja, blir nok en avslappende helg med vennebesøk, pakking og kjærestekos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg