Gå til innhold

Nå er vi mann og kone

Muffin!

Anbefalte innlegg

ÅÅÅÅÅ dere er så heldig som har masse snø!!! :cry3:

her blåser det bare, så den lille snøen vi har hatt har blåst vekk og det er bare speil is nå :sur:

Og Reka lovte meg at Grafica skulle kjøre et lass snø til meg fra Oslo i går, men det har jeg ikke sett snurten av.. :sukk:

Send litt snø tanker hit da :jepp: Jeg vil også stå på brett! :hoppe:

:kalle: :snø:

Den kom ikke frem... :sukk:

Her er det fortsatt mye snø. Prøver å sende over noe. Kanskje min kommer fram. :snø: :snø: :snø: :snø: :snø:

Heisann!

På høy tid at jeg er innom og oppdaterer meg litt igjen! Gratulerer så mye med B`en!

Såpass ja, ikke alle som hadde gjort det nei! Jeg hadde tatt blodpris *ond*

Det nærmer seg jo nå etterhvert, håper vi får se bilder etterpå :jepp:

Takk, takk! :)

Jeg tror rett og slett ikke jeg ville vært fotograf i det bryllupet jeg. :gjeiper:

Ja, det nærmer seg veldig nå, så jeg har begynt å tenke på reisen og pakking. Har mest lyst til å ha alt "bryllups-stæsjet" i håndbagasjen, for det hadde jo vært typisk om kofferten forsvant på akkurat den turen! :dåne: Får se hvordan vi får gjort det. Har du ellers noen reisetips? :)

Et par bilder skal dere vel få se. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 av 25 utført i dag. :hoppe:

Var egentlig ganske sliten da jeg kom hjem fra skolen og byen i stad, men jeg hadde masse å gi på treningen. Herlig!

Jeg prøvde å shoppe litt i stad da, men jeg fant ikke det jeg så etter. Jeg trenger sko, veske og sjal i en lys farge (har sett for meg lyseblå, for jeg tenkte kjære kunne ha slips i samme farge) til den svarte kjolen jeg skal ha i bryllupet til kjæres lillebror. Men det er jo umulig å finne. Var innom minst fem skobutikker, og det er omtrent bare svarte sko, eller andre mørke farger. Så får kanskje titte litt på nettet. Kom gjerne med tips om dere har noen. Tenkte jeg bør begynne med skoene, for det andre går nok greit å finne i samme farge. :)

Jeg var veldig flink som ikke shoppet masse unødvendige ting syns jeg, for jeg gikk jo forbi mange salg. Men jeg tenker at det blir mer å pakke ned og flytte, og pengene trengs et annet sted. Jeg kjøper jo det jeg trenger selvfølgelig, men jeg trenger strengt tatt ikke mer klær akkurat nå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er å trene :)

Lykke til med shoppingen, har ikke noen tips dessverre...

wow, nå er det virkelig ikke lenge igjen til du gifter deg altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Heldig du da, som har helg allerede! :) Og så flink du var til å gå forbi butikker med salg, det er ikke så lett altså! Er dere på flyttefot,forresten?

Og 8 treninger allerede, nå er 1/3 unnagjort allerede, så flink du er :duskedame:

Ha en god helg! :klemmer: Skal du noe morro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er som går forbi salg uten å kjøpe masse stæsj:D Hmm, kan nok være vrient å finne sko i den fargen nå ja, det er vel ikke heelt høysesong. Lykke til med jakten:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje nettet er løsningen for sko/tilbehør i den fargen :jepp:

Ikke lenge igjen til dere reiser nå :hoppe:

Ha en god helg Muffin!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 av 25 utført i dag. :hoppe:

Så flink du er å trene :)

Lykke til med shoppingen, har ikke noen tips dessverre...

wow, nå er det virkelig ikke lenge igjen til du gifter deg altså :)

Nei, det er ikke lenge til! Om seks uker er jeg en gift frue i Roma. :strix:

Takk for treningsskryt.

Heldig du da, som har helg allerede! :) Og så flink du var til å gå forbi butikker med salg, det er ikke så lett altså! Er dere på flyttefot,forresten?

Og 8 treninger allerede, nå er 1/3 unnagjort allerede, så flink du er :duskedame:

Ha en god helg! :klemmer: Skal du noe morro?

Ja, det er godt å ha fri på fredager. Hadde jeg vært i skikkelig shoppinghumør, så hadde det vel vært fare for at jeg ble lurt inn på noen salg. Men var fornuftig i går. :) Ja, vi skal flytte til hjembyen min i månedsskiftet april/mai. :hoppe: Da er eksamen ferdig, og bare praksis gjenstår, og den er det egentlig en fordel å ta der vi skal bo, for da får jeg jo forhåpentligvis skaffet meg noen kontakter i forhold til jobb. :) Håper virkelig jeg får meg en jobb (fortrinnsvis en som er innenfor det jeg har utdannet meg som) når mai og praksisen er over.

I helga skal vi mye gøy og koselig. :nigo: I kveld blir det kjærestekveld med biff og vin. :hjerte: (Veldig hyggelig å skrive det til deg som har kjæresten så langt borte. Men du ser han snart igjen da, og da skal dere vel på date hver kveld ;) ) Må ta middagen litt sent, for vi har nettopp kommet hjem fra besøk hos mormoren til kjære, og er nå ganske mette! :ler: Resten av helga skal vi være endel sammen med kjæres lillebror som kommer på besøk. Han bor på andre siden av landet, så er veldig sjelden vi ser han, og vet at kjære gleder seg til å være litt sammen med han igjen. :) Det blir vel endel spilling og sånn da, og på kvelden i morgen skal vi på middag hos svigermor. På søndag har vi planer om å få stått på snowboard. :strix:

God helg til deg også. :klemmer:

Endret av Muffin!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er som går forbi salg uten å kjøpe masse stæsj:D Hmm, kan nok være vrient å finne sko i den fargen nå ja, det er vel ikke heelt høysesong. Lykke til med jakten:D

Er ikke hver dag jeg klarer det. ;) Ja, det er vel ikke helt sesongen for det. Men får ha øynene åpne etter hvert som det kommer inn noen nyheter. Har jo et par måneder på å finne noe. :)

Tror kanskje nettet er løsningen for sko/tilbehør i den fargen :jepp:

Ikke lenge igjen til dere reiser nå :hoppe:

Ha en god helg Muffin!

Finnes sikkert noe på nettet et sted. :Nikke:

Jeg vet! Can't wait! :bolledeig:

God helg til deg også, MaiL. :hug:

----------------------------------------

Jeg har fått meg en ny hobby: programmering. :fnise: (I'm a geek. ;) )

Vi har ikke hatt mange timene i det hittil, men det er ganske moro. En føler seg jo supersmart når man får til ting som ser avansert ut. :gjeiper: Jeg og ei venninne i klassen driver og lager egne ting utover de oppgavene vi får. Det er det eneste faget jeg syns er gøy dette semesteret, men jeg må jo tvinge meg selv til å interessere meg for de andre fagene også. Trøster meg med at det ikke er mange månedene til jeg er ferdig. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke hver dag jeg klarer det. ;) Ja, det er vel ikke helt sesongen for det. Men får ha øynene åpne etter hvert som det kommer inn noen nyheter. Har jo et par måneder på å finne noe. :)

Finnes sikkert noe på nettet et sted. :Nikke:

Jepp, tror også du finner masse på nettet. Da er det kanskje lurt å søke på sko og sjal samtidig, da popper det kanskje opp sånne sett som hører til hverandre, og plutselig slipper du det nyanseproblemet. Tro det eller ei, men mennesker har ikke fargehukommelse :Nikke:

Vi har ikke hatt mange timene i det hittil, men det er ganske moro. En føler seg jo supersmart når man får til ting som ser avansert ut.

Du har sikkert sagt det før, men hva helter studiet ditt? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Muffin! Så det er her du holder til! Du skal jo gifte deg SNART!

Så flink du er til å trene! Jeg prøver å komme i form til bryllupet, men jeg har aldri slanket meg i mitt liv, så det går ikke helt etter planen... :sprettoy: Men siden jeg har begynt å jobbe igjen går jeg til og fra jobb, det er da noe *klappe seg selv på skulderen* :) Hva slags trening er det du driver med?

Å, så romantisk det høres ut å gifte seg i Roma :rødme:

Og fotograferingen høres jo helt super ut :Nikke: Jeg er enig med flere her som sier du bør benytte deg av det andre tilbudet (det med vennepris) til vennefesten i juni. Det blir jo noe helt annet enn oppholdet i Roma - du må jo ha bilder av alle vennene som feirer dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hei Muffin!

Nå er det jammen ikke lenge igjen for din del!!! :hakeslepp: Kjenner jeg nesten blir litt nervøs på dine vegne, hvordan skal det da gå med meg når juli kommer?? :rolleyes:

Håper du får en fantastisk helg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På festen tenkte jeg å be et par venninner av meg, som er flinke og glad i å ta bilder, å knipse litt ekstra. (De tar ikke akkurat få bilder ellers heller.) Og så spørre alle med kamera om de vil sende oss bildene, eller gi oss dem på cd. :) Lurer på om vi skal legge ut noen engangskameraer på bordene også. Kan bli noen morsomme bilder da. :lol:

Det var kjempelurt!! :jepp: Jeg har noen venninner jeg også, som er helt ramme på å ta bilder.. Får bare låne ut speilreflekskameraet vårt til dem, så blir det litt bra kvalitet også!

Ang engangskameraer så tror jeg nesten det er en lurere idé å bare spørre alle med kamera om å sende bildene; det kan bli litt dobbelt opp av bilder + veldig dyrt hvis dere skal fremkalle bildene fra alle kameraene...?! Tenker jeg hvertfall :)

Jeg prøvde å shoppe litt i stad da, men jeg fant ikke det jeg så etter. Jeg trenger sko, veske og sjal i en lys farge (har sett for meg lyseblå, for jeg tenkte kjære kunne ha slips i samme farge) til den svarte kjolen jeg skal ha i bryllupet til kjæres lillebror. Men det er jo umulig å finne. Var innom minst fem skobutikker, og det er omtrent bare svarte sko, eller andre mørke farger. Så får kanskje titte litt på nettet. Kom gjerne med tips om dere har noen. Tenkte jeg bør begynne med skoene, for det andre går nok greit å finne i samme farge. :)

Jeg var veldig flink som ikke shoppet masse unødvendige ting syns jeg, for jeg gikk jo forbi mange salg. Men jeg tenker at det blir mer å pakke ned og flytte, og pengene trengs et annet sted. Jeg kjøper jo det jeg trenger selvfølgelig, men jeg trenger strengt tatt ikke mer klær akkurat nå. ;)

Jeg tror også du bare må kaste deg ut på nettet og lete etter noe der. Er lite utvalg av pensko i butikkene nå synes jeg, da er det mye morsommere å kose seg på Ebay :Nikke:

Og :klappe: for at du ikke kjøpte noe når du gikk forbi salg! Jeg er ikke så sterk der.. :sjenert:

Ha en fortsatt god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, tror også du finner masse på nettet. Da er det kanskje lurt å søke på sko og sjal samtidig, da popper det kanskje opp sånne sett som hører til hverandre, og plutselig slipper du det nyanseproblemet. Tro det eller ei, men mennesker har ikke fargehukommelse :Nikke:

Du har sikkert sagt det før, men hva helter studiet ditt? :klø:

Jeg har søkt litt, men ikke funnet noe fint. Men finner vel noe etter hvert. :) Takk for tipset! Det skal jeg huske.

Studiet mitt heter bibliotek- og informasjonsvitenskap. Jeg går 2. året der nå, men blir likevel ferdig med bachelorgraden der denne våren, for jeg kombinerer med 60sp fra en annen bachelor jeg har. :nigo: "Gammel" HF'er, jeg. ;)

Hei Muffin! Så det er her du holder til! Du skal jo gifte deg SNART!

Så flink du er til å trene! Jeg prøver å komme i form til bryllupet, men jeg har aldri slanket meg i mitt liv, så det går ikke helt etter planen... :sprettoy: Men siden jeg har begynt å jobbe igjen går jeg til og fra jobb, det er da noe *klappe seg selv på skulderen* :) Hva slags trening er det du driver med?

Å, så romantisk det høres ut å gifte seg i Roma :rødme:

Og fotograferingen høres jo helt super ut :Nikke: Jeg er enig med flere her som sier du bør benytte deg av det andre tilbudet (det med vennepris) til vennefesten i juni. Det blir jo noe helt annet enn oppholdet i Roma - du må jo ha bilder av alle vennene som feirer dere!

:Nikke: Velkommen hit!

Roma blir nok helt fantastisk. :rødme:

Litt er mye bedre enn ingenting. :) Jeg slanker meg ikke, men jeg vil være fast og fin, og i grei form. Jeg har gått opp fra å trene to dager i uka, til å trene tre nå før bryllupet da. Jeg går på timer med puls (mest utenholdenhet, men noe styrke også) og puls middels (intervalltrening med noen topper og en del styrke). Hjemme bruker jeg WiiFit.

Det ville blitt studiobilder med han fotografen, så det får vi se på når vi ser hvordan Roma-bildene blir. På bryllupsfesten går det nok fint med bilder fra familie og venner. :)

Hei Muffin!

Nå er det jammen ikke lenge igjen for din del!!! :hakeslepp: Kjenner jeg nesten blir litt nervøs på dine vegne, hvordan skal det da gå med meg når juli kommer?? :rolleyes:

Håper du får en fantastisk helg!

Bare gleder meg jeg. :strix: Kunne godt dratt i morgen for min del. :lol:

Kommer sikkert til å stresse litt med festen, men den er så lenge til. Det skal nok gå fint med deg skal du se. :kose: Du kommer til å glede deg så mye at det overskygger all nervøsitet.

Helgen har vært helt fin den. En liten skuffelse i dag, men ellers hyggelig nok. Håper du koser deg.

Søndags- :klem: til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var kjempelurt!! :jepp: Jeg har noen venninner jeg også, som er helt ramme på å ta bilder.. Får bare låne ut speilreflekskameraet vårt til dem, så blir det litt bra kvalitet også!

Ang engangskameraer så tror jeg nesten det er en lurere idé å bare spørre alle med kamera om å sende bildene; det kan bli litt dobbelt opp av bilder + veldig dyrt hvis dere skal fremkalle bildene fra alle kameraene...?! Tenker jeg hvertfall :)

Jeg tror også du bare må kaste deg ut på nettet og lete etter noe der. Er lite utvalg av pensko i butikkene nå synes jeg, da er det mye morsommere å kose seg på Ebay :Nikke:

Og :klappe: for at du ikke kjøpte noe når du gikk forbi salg! Jeg er ikke så sterk der.. :sjenert:

Ha en fortsatt god helg! :klem:

Ja, det blir kanskje litt mye? Får se hva vi gjør. :)

Får håpe jeg finner noe fint på Ebay etter hvert. Har sett litt, men fant ikke noe jeg likte. Bare å komme med tips om dere kommer over noe. ;)

God søndag. :klemmer:

--------------------------------------------------

Vi skulle jo stått på snowboard i dag da. Men da vi kom til bakken var det utrolig mange folk, og kjempelang kø! :sur: Garantert over en time venting for hver tur opp, og det gadd vi rett og slett ikke. Problemet når det er så mye folk er jo at det blir vanskelig å kjøre også, for selv om det er flere bakker osv, så blir det overfylt. Ikke noe morsomt å kjøre i kø. Vi skal heller prøve å få dratt en hverdag denne uka. :) Da er det nok litt mindre folk.

Det er ekstremt mye snø her nå. Vi gikk tur i snøen i går. Den ene veien var det bare fint og koselig, mens den andre endte i snøballkasting og dytting inn i brøytekanter. :fnise: Da var det godt å komme inn til pledd og kakao med krem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
I helga skal vi mye gøy og koselig. :nigo: I kveld blir det kjærestekveld med biff og vin. :hjerte: (Veldig hyggelig å skrive det til deg som har kjæresten så langt borte. Men du ser han snart igjen da, og da skal dere vel på date hver kveld ;) ) M

:fnise: Jeg tåler da såpass :Nikke: Er da ikke så smålig at jeg ikke unner andre å ha en koselig kjærstekveld bare fordi min er langt unna meg ;)

Og når jeg først ser ham igjen, om 6 dager, da blir det masse kos og kjærestetid, så gleder meg bare til det jeg :strix:

Vi har ikke hatt mange timene i det hittil, men det er ganske moro. En føler seg jo supersmart når man får til ting som ser avansert ut. :gjeiper:

:hoppe: Så tøft! Hva progger du i? Tidligere i vinter lagde jeg et javaprogram til min kjære, det ble veldig godt motatt (han er jo nerden over alle nerder :ler:) det var jo ikke så avansert, men utrolig kult å få det til :nigo:

Dumt det var så mye folk i bakken da, dere får ta det igjen senere! Pledd og kakao hørtes bra ut, kos dere videre i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg tåler da såpass :Nikke: Er da ikke så smålig at jeg ikke unner andre å ha en koselig kjærstekveld bare fordi min er langt unna meg ;)

Og når jeg først ser ham igjen, om 6 dager, da blir det masse kos og kjærestetid, så gleder meg bare til det jeg :strix:

:hoppe: Så tøft! Hva progger du i? Tidligere i vinter lagde jeg et javaprogram til min kjære, det ble veldig godt motatt (han er jo nerden over alle nerder :ler:) det var jo ikke så avansert, men utrolig kult å få det til :nigo:

Dumt det var så mye folk i bakken da, dere får ta det igjen senere! Pledd og kakao hørtes bra ut, kos dere videre i kveld!

Nei, jeg trodde jo ikke du var det heller, men skulle jo ikke gni det inn heller. :fnise: Nå er det hvertfall ikke lenge til du ser din kjære igjen! :strix:

Hva jeg programmerer i? :klø: Er php et svar på det? Jeg er noob.

Man føler seg helt konge når man får til noe sånt. :lol:

--------------------------------

10 av 25 utført i går. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som om jeg må skaffe meg en ny ticker. Den jeg har nå vil jo sjelden vises for tiden. :klø: Og jeg er jo nødt til å ha en ticker nå som det ikke er så lenge igjen! (Selv om jeg har oversikt uten også, altså ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studiet ditt høres jo sååå gøy ut! :rødme: Jeg regner med at du kan jobbe som f.eks. bibliotekar da? (Eller er det kanskje meg som feiltolker helt her? :fnise: ) Uansett, bibliotek er gøy! Der kan jeg henge i flere timer og drømme meg vekk. *sukk* :ler:

Nå er det jammen meg ikke lenge til du skal gifte deg Muffin! Gleder meg veldig på dine vegne, og selvølgelig til å få se romantiske bilder fra Roma etterpå. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Høres ut som dere hadde en koselig kveld, men kjedelig at dere ikke fikk kjørt noe på snowboard da :( Får håpe dere får muligheten denne uka :jepp:

Mye som gjenstår før Roma turen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...