Gå til innhold

Nå er vi mann og kone

Muffin!

Anbefalte innlegg

Det fotokonseptet hørtes helt nydelig ut!! Tenk å kjøre rundt på locations i Roma i verdens vakreste kjole og bli tatt bilde av!! :rødme: Nydelig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det fotokonseptet hørtes helt nydelig ut!! Tenk å kjøre rundt på locations i Roma i verdens vakreste kjole og bli tatt bilde av!! :rødme: Nydelig!!!

Å herregud, ja! Tenk når du ser disse bildene når du er gammel og grå, med en av verdens mest romantiske byer i bakgrunnen. :rødme:

Siden jeg ikke har lest gjennom hele dagboken din har jeg egentlig ikke fått svar på noe jeg lurte på... :sjenert: : Er det noen spesiell grunn til at dere skal gifte dere i Roma? Eller er det bare fordi dere ville ha noe annerledes? Nysgjerrig jeg vet du... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå,så bra!Godt å høre at ting ordner seg :)

Blir fantastiske bilder da!!!!! Roma...*elsk* :rødme:

Ja! :hjerter: Tror nok det blir veldig flotte bilder! :rødme:

:hoppe: for fotograf i Roma ;) Det kommer sikkert til å bli noen fantastiske bilder med den locationen *drømme* :strix:

Så snill mamma du har som har ordnet kjolepose til deg ;)

Det meste er snart i boks nå vel?!

:klem:

:strix:

Mamma er alltid veldig snill og hjelpsom. :Nikke: *Glad i mamma'n sin*

Ja, vi er veldig bra i rute vi. Tror det eneste som mangler nå er capen min, men den er mamma godt i gang med. :) Og så har jeg tenkt å kjøpe en stor paraply, i tilfelle det skulle regne litt. (Tenker sånn at hvis vi ikke har paraply så blir det sikkert regn, men hvis vi har så kanskje vi får sol? :gjeiper: ) Og så må vi få fiksa reiseforsikring. Det må jeg huske.

:klemmer:

Ååh! Det kan jo nesten ikke bli vakrere bakgrunn enn Roma :rødme:

Hurra! :strix:

Nei, får bare håpe "forgrunnen" står i stil. :ler:

Neida, vi blir nok et vakkert :bryllup: Kommer til å stråle av lykke! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ting kommer i orden :) :) :)

Gleder meg til referat av utdrikningslaget :fnise:

Og håper vi får se bilder fra bryllupet også :sjenert:

:fnise:

Kan vel hende dere får se et bilde eller to. ;)

Ja! Åh, gleder meg! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, ja! Tenk når du ser disse bildene når du er gammel og grå, med en av verdens mest romantiske byer i bakgrunnen. :rødme:

Siden jeg ikke har lest gjennom hele dagboken din har jeg egentlig ikke fått svar på noe jeg lurte på... :sjenert: : Er det noen spesiell grunn til at dere skal gifte dere i Roma? Eller er det bare fordi dere ville ha noe annerledes? Nysgjerrig jeg vet du... :fnise:

:fnise: Syns jeg ser oss sitte der som 80-åringer og mimre. :rødme:

Det er vel ingen spesiell grunn til at det ble Roma, men vi ville ikke ha et tradisjonelt bryllup med kirkevielse og treretters middag etterpå. Det er ikke helt oss. (Det er ikke ment som kritikk av dere andre bruder her inne. Men tror vel ikke dere tar det sånn heller. :) Alle gjør det jo på den måten de syns er best for seg.) Siden vielsen da ville blitt på et kontor uansett, så foreslo jeg at vi kunne ta det i utlandet, så det ble kombinert med bryllupsreisen. Begge har lyst til å reise til Italia, og vi tenkte at Roma er en romantisk by og ville bli en fin ramme rundt det hele. :rødme: Siden vi ikke skal ha med noen dit, så lager vi fest hjemme etterpå. Har skjønt at det er mange som ønsker å feire oss. :)

:strix: for fotograf og :hoppe: for utdrikningslag!! Jeg kommer til å være nervøs når det nærmer seg min tur!!!

Det er mye å :strix: og :hoppe: for nå! :nigo:

Jeg er ikke nervøs (ennå?), men jeg er veldig nysgjerrig på hva hun/de finner på!

Endret av Muffin!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres så bra ut med fotografen! Hva mer en überromantiske Roma passer bedre som bakgrunn for bryllupsbilder? Jeg tenker ofte hvor det passer best å ta bilder der vi skal være, men vet ikke helt enda. Tror det blir bryggekant-bilder på oss.:) Også så spennende nå som det nærmer seg og utdrikningslaget står for tur. Alt blir mer og mer virkelig for hver dag gitt.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Nei, får bare håpe "forgrunnen" står i stil. :ler:

Neida, vi blir nok et vakkert :bryllup: Kommer til å stråle av lykke! :strix:

Forgrunnen er jo en selvfølgelighet at blir bra :Nikke: Dere blir et nydelig par! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres så bra ut med fotografen! Hva mer en überromantiske Roma passer bedre som bakgrunn for bryllupsbilder? Jeg tenker ofte hvor det passer best å ta bilder der vi skal være, men vet ikke helt enda. Tror det blir bryggekant-bilder på oss.:) Også så spennende nå som det nærmer seg og utdrikningslaget står for tur. Alt blir mer og mer virkelig for hver dag gitt.;)

Ja, er så fornøyd! :strix: Gleder meg til å ta bildene, og ikke minst å se dem etterpå. Er nødt til å bli noen bra når han skal knipse i vei et par timer. ;)

Det er mange fine steder å ta bilder, men det er jo ikke alltid lett å velge. (Eller få det til rent praktisk). Bryggekant-bilder hørtes veldig fint ut. :Nikke:

Det nærmer seg med stormskritt nå, men samtidig syns jeg det er for lenge til. :fnise:

Forgrunnen er jo en selvfølgelighet at blir bra :Nikke: Dere blir et nydelig par! :rødme:

Nååh, takk. :rødme:

-------------------------------------------------------------

Selvskryt:

Jeg fikk B på den ene eksamnen! :strix: (De to andre har jeg ikke fått karakter på ennå.)

Og 5 av 25 utført i dag. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med B!!! :hoppe: Det må føles deilig :) Jeg stod på min eksamen jeg og. Det var bare bestått/ikke bestått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med B!!! :hoppe: Det må føles deilig :) Jeg stod på min eksamen jeg og. Det var bare bestått/ikke bestått!

Takk. Fornøyd med den :nigo: , for deler av stoffet var temmelig slit å komme seg gjennom. Så bra du bestod. Gratulerer! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo hallo Muffin-min! :vinke:

Nå er det en stund siden jeg har vært her... :sjenert: Men jeg har fått oppdatert meg på de siste 6 sidene! :jepp: og nå er det jo ikke lenge til for deg... :hoppe:

Jeg må si at middagsrestauranten ser überromantisk ut men den utsikten og alt :rødme: og at innbydelsene ser kjempebra ut! De passer jo utrolig bra til litt "gamle Roma"-følelsen i tillegg! ;)

Og hurra for fotograf i boks! :strix:

Det kommer nok til å bli nydelige bilder - det kan ikke slå feil med et vakkert par i Roma! :bryllup: Dere må få tatt et skikkelig gangster bilde også syns jeg! Litt sånn på show ;) I.o.m. at muffin-mannen skulle ha så stilig dress og hatt! (hvis jeg ikke husker heeeelt feil) Det hadde værtfall vært skøy :fnise:

PS: Gratulerer med B på eksamen!! Kjempebra!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at det er lite som gjenstår :hoppe: Du/dere har vært riktig så flinke :jepp:

Grattis med B på eksamen :bolledeig: Deilig å endelig få vite karakteren tenker jeg ;)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gratulerer!! Strålende! :hoppe: Det må vel feires på et vis..? :lur:

Jepp. Det ble biff og vin. ;) Men det var delvis fordi det var den 15. i går også. :hjerte:

Hallo hallo Muffin-min! :vinke:

Nå er det en stund siden jeg har vært her... :sjenert: Men jeg har fått oppdatert meg på de siste 6 sidene! :jepp: og nå er det jo ikke lenge til for deg... :hoppe:

Jeg må si at middagsrestauranten ser überromantisk ut men den utsikten og alt :rødme: og at innbydelsene ser kjempebra ut! De passer jo utrolig bra til litt "gamle Roma"-følelsen i tillegg! ;)

Og hurra for fotograf i boks! :strix:

Det kommer nok til å bli nydelige bilder - det kan ikke slå feil med et vakkert par i Roma! :bryllup: Dere må få tatt et skikkelig gangster bilde også syns jeg! Litt sånn på show ;) I.o.m. at muffin-mannen skulle ha så stilig dress og hatt! (hvis jeg ikke husker heeeelt feil) Det hadde værtfall vært skøy :fnise:

PS: Gratulerer med B på eksamen!! Kjempebra!! :blomst:

Koselig at du er tilbake. :klem:

Takk for skryt og søte ord. :rødme:

Ja, er mye som er på plass nå! :hoppe: Gleder oss sånn!

Nei, du husker ikke feil. Får se om vi får tatt et sånt bilde. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh en liten drømmeverden hær inne. :strix:

Masse :klem: til deg

:fnise: Ja, det er ganske bra i min verden for tiden. :strix:

:klemmer: tilbake.

Så bra at det er lite som gjenstår :hoppe: Du/dere har vært riktig så flinke :jepp:

Grattis med B på eksamen :bolledeig: Deilig å endelig få vite karakteren tenker jeg ;)

:hug:

:jepp: Er ganske effektive. Jeg kan det med å planlegge. ;)

Takk. Ja, det er godt. Men venter på to til da. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...