Gå til innhold

Nå er vi mann og kone

Muffin!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det syns jeg og!! :klappe:

Egentlig, siden vi skal fortsette med å være heite etter bryllupet, burde vi starte ny tråd etterhvert; PROJECT HOTTIE WIFE - Still going strong :hoppe:

Sukk! Bergen :rødme: Bodde der i tre år, flyttet tilbake i sommer, så jeg kjenner problemstillingen! Jeg savner Bergen litt, jeg da :sjenert: Bodd der lenge?

Jeg har en stedatter som er fem år yngre enn meg, det er ganske morsomt :ler:

:fnise: Høres ut som en god plan ;) Oj, 5 år yngre må nok være en smule mer spesielt :Nikke:

Ja, jeg syns Bergen er flott jeg også, trives utrolig godt :) Jeg har bodd her i litt over 4 år(!) Allerede.. Og har vel ikke tenkt meg noe sted heller ;)

Bergen er Norges skjønneste by!! (Jeg begynte å si "skjønn" om alt etter å ha bodd der en stund ;) )

Skjønn er ikke det eneste bergensuttrykket jeg har fått av å bo her :gjeiper: Pleier å få kjeft av vennene i Oslo hver gang jeg drar inn ett utrykk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde jo ikke tenke sånn for søstra mi har/hadde (?) en stedatter som var bare 5 år yngre enn seg. :fnise:

Du er en flink cheerleader! :hoppe:

Da blir vi en gjeng her da. :tommelsmil:

Oj.. 5 år yngre enn seg er noe helt annet enn en gutt på 7 ;)

Takk for det, må jo heie så godt som man kan :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye Bergenssnakk! :fnise:

Det syns jeg og!! :klappe:

Egentlig, siden vi skal fortsette med å være heite etter bryllupet, burde vi starte ny tråd etterhvert; PROJECT HOTTIE WIFE - Still going strong :hoppe:

Sukk! Bergen :rødme: Bodde der i tre år, flyttet tilbake i sommer, så jeg kjenner problemstillingen! Jeg savner Bergen litt, jeg da :sjenert: Bodd der lenge?

Jeg har en stedatter som er fem år yngre enn meg, det er ganske morsomt :ler:

Klar for Project Hottie Wife ja. :jepp: (Lurer litt på hvor hot man kan være som gravid og nybakt mamma, men da er det kanskje fritak en liten stund? :fnise: )

Du har vel ikke helt morsfølelsen for henne da kanskje? :gjeiper:

Det gjør vi nok garantert!! :jepp:

:nigo:

Oj.. 5 år yngre enn seg er noe helt annet enn en gutt på 7 ;)

Takk for det, må jo heie så godt som man kan :heiajente:

:hoppe:

En fem år yngre stedatter ja, det må være litt spesielt. Men det kan sikkert fungere fint også? Ha en fin fredag!

De ble jo mer venninner. De bodde jo ikke sammen heller. Noe annet som er gøy er at niesa mi er tante til en gutt som er seks måneder yngre enn seg. Og pappaen hennes ble pappa og bestefar samme året!

Ha en fin fredag du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fredag! :nigo:

I dag ble en oppgave levert, og en framføring unnagjort, så da er to oppgaver til ute av verden. Det går framover! :hoppe: Vi har fått unna helgehandelen, og kjøpt masse godt, både sunne saker og noe mindre sunt. I kveld skal vi lage julemat. :sikle:

God helg til alle som er innom! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med oppgaveinnlevering og framføring - så godt med alt som er unnagjort :nigo:

God helg!! :hug:

Takk det samme! :klemmer:

Det er veldig godt! Tar meg en liten :skaal: for at jeg er ferdig, for at det er fredag og for at boka har blitt 20 sider! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønn er ikke det eneste bergensuttrykket jeg har fått av å bo her :gjeiper: Pleier å få kjeft av vennene i Oslo hver gang jeg drar inn ett utrykk :fnise:

Jeg får også kjeft. Spesielt når jeg drar til med kvalme -en endinger. Man sier ikke "hytten" i Lørenskog vøtt :ler:

Her var det mye Bergenssnakk! :fnise:

Klar for Project Hottie Wife ja. :jepp: (Lurer litt på hvor hot man kan være som gravid og nybakt mamma, men da er det kanskje fritak en liten stund? :fnise: )

Du har vel ikke helt morsfølelsen for henne da kanskje? :gjeiper:

Er man gravid, så er man ganske enkelt Hottie Mom To Be ;)

Morsfølelse er vel å ta litt i, ja :fnise: Blir mer en venninne :)

I dag ble en oppgave levert, og en framføring unnagjort, så da er to oppgaver til ute av verden. Det går framover! :hoppe: Vi har fått unna helgehandelen, og kjøpt masse godt, både sunne saker og noe mindre sunt. I kveld skal vi lage julemat. :sikle:

God helg ja!! Gratulerer med innlevering!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for to oppgaver levert!! :danser:

Deilig å føle at det begynner å nærme seg slutten....

Hva for noe julemat skal dere lage? Julemat er godt! :jepp::sikle:

Blir med på en skål jeg :skaal: Spesielt når det er...

:bolledeig: 20 SIDERS FEST!! :bolledeig:

Håper du får en flott lørdag Muffin-min :klemmer:

Du er forresten supersøt ;) *hilsen fb-snokeren...

Jeg får også kjeft. Spesielt når jeg drar til med kvalme -en endinger. Man sier ikke "hytten" i Lørenskog vøtt :ler:

:ler: jupp... det er ganske kvalmende! ble egentlig litt sånn kvalm nå når du skrev det.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man gravid, så er man ganske enkelt Hottie Mom To Be ;)

Morsfølelse er vel å ta litt i, ja :fnise: Blir mer en venninne :)

God helg ja!! Gratulerer med innlevering!! :)

:ler: Nei, det må du ikke finne på! "Helgen" har falt ut av munnen min noen ganger, og da blir jeg mobba. ;)

Takk for det! :klem: Hadde noen planer om å lese til eksamen i dag da, men det har heller blitt trening :hoppe: og muffinsbaking. :sikle: Og så sov jeg leeenge i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for to oppgaver levert!! :danser:

Deilig å føle at det begynner å nærme seg slutten....

Hva for noe julemat skal dere lage? Julemat er godt! :jepp::sikle:

Blir med på en skål jeg :skaal: Spesielt når det er...

:bolledeig: 20 SIDERS FEST!! :bolledeig:

Håper du får en flott lørdag Muffin-min :klemmer:

Du er forresten supersøt ;) *hilsen fb-snokeren...

:danse: Ja, det er godt. :Nikke:

Vi lagde skikkelig juletallerken med ribbe, julepølse, medisterkaker, poteter, surkål og alt som hører til. ;) (Juksa litt med noe halvferdig da. *hysj*) Vi hadde planer om å lage sammen, men så ble det jeg som lagde for kjære "skulle bare". Men han fikk litt dårlig samvittighet da, så i dag skal han varte opp meg. ;) Det ble kjempegodt, og det ble veldig mye mat! Så vi spiste en omgang til som nattmat. :ler:

Koselig at du be med på en :skaal:

Håper du har en fin lørdag også! Og du er også supersøt! Har snoka på deg også ;)

:klemmer:

(Bah, kjedelig å måtte dele opp innlegg bare fordi jeg ikke får lov til å ha alle smileys jeg vil. Liker smileys! :strix: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det heter hælja! :fnise:

Håper du får en fin en! :hug:

:fnise:

Du også! :klem:

Innom for å ønske en riktig god helg!!!!

Takk, det samme! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titt titt i natten!

Så du er i gang med julematen ja ;) jeg har spist julemat en gang alllerede jeg også. Og det var sååå godt :nigo:

Du må ha en fin søndag også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam nam, julemat... *sikle* Jeg kjøpte ingredienser til lussekatter i går, og planlegger å lage det snart. Tror ikke jeg gidder vente til Lucia. :lur:

Og pinnekjøtt SKAL jeg ha en dag snart også. Det er definitvt den beste julematen!! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muffins og julemat, skal si! :fnise: Høres godt ut! Selv om jeg synes det er juks å spise julemat i november..! :sjenert:

Nja, litt juks er det kanskje. Syns ikke noe om å begynne jula for tidlig egentlig, men det var jo første adventshelgen da. Og det er dumt å ta det rett før julemiddagen, for da er man jo lei når julaften kommer. :fnise:

Titt titt i natten!

Så du er i gang med julematen ja ;) jeg har spist julemat en gang alllerede jeg også. Og det var sååå godt :nigo:

Du må ha en fin søndag også :jepp:

:vinke:

Det er veldig godt. :sikle: Men det er nok fordi vi spiser det så sjelden.

Håper du får en fin søndag også! Her har jeg pynta litt til jul i dag, og adventsstaken med ett tent lys står på bordet. :) Julekalenderen min står rett ved her, og jeg gleder meg veldig til å åpne første luke i morgen. :nigo:

Drømte om deg i natt, Muffin! :ler: Vi var på shopping sammen. Du het selvfølgelig Muffin... :fnise:

:skratte: Så gøy! Fikk vi shoppa noe fint da?

Nam nam, julemat... *sikle* Jeg kjøpte ingredienser til lussekatter i går, og planlegger å lage det snart. Tror ikke jeg gidder vente til Lucia. :lur:

Og pinnekjøtt SKAL jeg ha en dag snart også. Det er definitvt den beste julematen!! :spise:

Har aldri vært husmor nok til å lage lussekatter jeg. :fnise: Du får fryse ned noen du kan ha på luciadagen da vettu. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...