Gå til innhold

Nå er vi mann og kone

Muffin!

Anbefalte innlegg

6 års dag du, ikke verst!! Grattis :hjerte:

Takk. :hjerte:

Det går bra vettu vennen... :hug: Men jeg begynte å lure et øyeblikk! :lol:

Høres ut som en riktig så koselig helg!...

Min helg har gått i ett pga all jobbinga, men den har forsåvidt vært bra. Vinkveld fredag etter jobb, vors og ut på byen lørdag etter jobb. Moro var det! men det skal bli enda bedre kommende helg! Da er det ingen jobbing! :duskedame:

Når skal du levere inn oppgaven?!

Åh... så deilig å ha vært hos frisøren!

Er ikke flink nok til å gå dit jeg altså... :sjenert:

:ler:

:ler: Overser deg ikke (med vilje) vettu, snuppa! :kose:

:juhusmileysomikkefinsmer: for frihelg neste helg! :hoppe:

Oppgaven har innleveringsfrist 5. januar, men jeg vil så veldig gjerne bli ferdig med den før de andre eksamnene. Har lyst på helt skolefri i juleferien. :nisse:

Ja, det er godt. :jepp: Jeg har frisør rett utenfor døra her, for hun vi leier hos er frisør og har salong hjemme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en eks-kollega som jeg har god kontakt med, så vi pleier å klippe hverandre av og til :Nikke: Så blir det ikke noe penger i kassa på den gamle arbeidsplassen heller :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :hjerte:

:ler: Overser deg ikke (med vilje) vettu, snuppa! :kose:

:juhusmileysomikkefinsmer: for frihelg neste helg! :hoppe:

Oppgaven har innleveringsfrist 5. januar, men jeg vil så veldig gjerne bli ferdig med den før de andre eksamnene. Har lyst på helt skolefri i juleferien. :nisse:

Ja, det er godt. :jepp: Jeg har frisør rett utenfor døra her, for hun vi leier hos er frisør og har salong hjemme. :)

Det var godt å høre ;):klemmer:

Jeg husker ikke denne juhusmileyen jeg... er litt trist egentlig, for hører så mye om den :sukk:

Skjønner at du vil bli ferdig før jul... er så deilig å kunne slappe helt av! :jepp:

Jeg har ikke eksamen før jul jeg da, har det i midten av januar. Men jeg er blant de som trenger å ha en liten ferie før eksamensmaset og lesing 20timer i døgnet begynner - så å ha 1,5 ukes juleferie med lesefri passer meg helt ypperlig! :nisseblunk:

åhh... la merke til det nå - første bruk av julesmiley! wiii! :hoppe:

Frisør rett utenfor døra ja, da fins det ikke mange unnskyldninger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en eks-kollega som jeg har god kontakt med, så vi pleier å klippe hverandre av og til :Nikke: Så blir det ikke noe penger i kassa på den gamle arbeidsplassen heller :lur:

Det var lurt. ;)

Det var godt å høre ;):klemmer:

Jeg husker ikke denne juhusmileyen jeg... er litt trist egentlig, for hører så mye om den :sukk:

Skjønner at du vil bli ferdig før jul... er så deilig å kunne slappe helt av! :jepp:

Jeg har ikke eksamen før jul jeg da, har det i midten av januar. Men jeg er blant de som trenger å ha en liten ferie før eksamensmaset og lesing 20timer i døgnet begynner - så å ha 1,5 ukes juleferie med lesefri passer meg helt ypperlig! :nisseblunk:

åhh... la merke til det nå - første bruk av julesmiley! wiii! :hoppe:

Frisør rett utenfor døra ja, da fins det ikke mange unnskyldninger :fnise:

Jeg rakk såvidt å bli venn med :juhu: før den forsvant. :sukk: Den er dypt savnet.

Ja, det er godt å slappe litt av før eksamensstresset. :Nikke: Det er ikke alle som klarer det da, så jeg syns synd på de som har eksamen i januar, men stresser med det hele jula. Det er bra du klarer å ta det med ro. :)

Kanskje litt tidlig med julesmiley, men det går fort mot jul nå! Jeg har begynt å tenke på julegaver, og har faktisk kjøpt noen også.

Nei, og selvom hun er vegg-i-vegg så har jeg vært litt sløv til tider. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Takk for hilsen i dagboka mi!

Gratulerer til dere og!

Roma hørtes jo veldig fint ut da, og litt annerledes. Har du et bilde av kjolen el?

Det er så spennende å planlegge.. Men jeg synes samtidig det er en pine å vente.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Takk for hilsen i dagboka mi!

Gratulerer til dere og!

Roma hørtes jo veldig fint ut da, og litt annerledes. Har du et bilde av kjolen el?

Det er så spennende å planlegge.. Men jeg synes samtidig det er en pine å vente.. hehe

Hei, koselig at du titter innom boka mi. :)

Takk. Ja, vi gjør det på vår måte vi. ;) Det ligger et bilde av kjolen på side 8. :hjerter_rundt:

Skjønner hva du mener. Kunne gjerne giftet meg i morgen, men planlegging må til for å få den perfekte dagen. :rødme: Men det er jo veldig gøy å gå og glede seg da. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Gratulerer så mye på etterskudd med 6års dagen deres :hjerte: Virker som om dere hadde en romantisk feiring ihvertfall :Nikke:

tirsdags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt tidlig med julesmiley, men det går fort mot jul nå! Jeg har begynt å tenke på julegaver, og har faktisk kjøpt noen også.

Jeg er i gang med julen jeg også! :hoppe: Har hittil kjøpt to pølser med julemarsipan, kjøpt sjokolade-julekalender til min kjære (Pondus) og på torsdag skal vi ut for å handle gaver til familien før julekaoset setter inn... :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, skal si alle er godt i gang med juleforberedelsene! Jeg har ikke begynt jeg.. :sjenert:

Gratulerer på etterskudd med 6-årsdagen! Var bare såvidt innom her på lørdag, og da var tankene mine helt i Miso-land! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Gratulerer så mye på etterskudd med 6års dagen deres :hjerte: Virker som om dere hadde en romantisk feiring ihvertfall :Nikke:

tirsdags :klem:

Takk. :rødme: Ja, vi kan det å kose oss. ;)

Tirsdags :klem: tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i gang med julen jeg også! :hoppe: Har hittil kjøpt to pølser med julemarsipan, kjøpt sjokolade-julekalender til min kjære (Pondus) og på torsdag skal vi ut for å handle gaver til familien før julekaoset setter inn... :tongue:

Åh, nå fikk jeg lyst på marsipan. Den kalenderen skal jeg kjøpe til kjære også! Men tør ikke ennå, for da er jeg redd den ikke holder helt til desember. :fnise: Men må vel kjøpe den snart, og heller gjemme den fram til 1. desember. Det er lurt å få kjøpt julegaver før det blir kaos og stress. :Nikke: Det er planen her i huset også.

Jeg er nesten ferdig med julegavene :hoppe:

Oj, så langt har ikke jeg kommet. Men jeg lagde to fotokalendere i stad. En til kjære og en til forloveren min. :) Ellers har jeg planlagt hva jeg skal gi til de fleste. Da er jeg hvertfall i gang. :hoppe:

Oi, skal si alle er godt i gang med juleforberedelsene! Jeg har ikke begynt jeg.. :sjenert:

Gratulerer på etterskudd med 6-årsdagen! Var bare såvidt innom her på lørdag, og da var tankene mine helt i Miso-land! :fnise:

Det er fortsatt god tid til jul da. ;)

Takk. :hjerte: Skjønner godt at det var Miso som var i tankene dine da ja. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå fikk jeg lyst på marsipan. Den kalenderen skal jeg kjøpe til kjære også! Men tør ikke ennå, for da er jeg redd den ikke holder helt til desember. :fnise: Men må vel kjøpe den snart, og heller gjemme den fram til 1. desember. Det er lurt å få kjøpt julegaver før det blir kaos og stress. :Nikke: Det er planen her i huset også.

Åh... når jeg var innom her i dag igjen, så fikk jeg også så fryktelig lyst på marsipan... Tror det blir en tur bort til butikken ja! :jepp::lur:

DU får gjemme Pondus kalenderen godt - kjedelig å åpne tomme sjokoladeluker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh... når jeg var innom her i dag igjen, så fikk jeg også så fryktelig lyst på marsipan... Tror det blir en tur bort til butikken ja! :jepp::lur:

DU får gjemme Pondus kalenderen godt - kjedelig å åpne tomme sjokoladeluker :fnise:

:fnise: Ja, får gjøre det. Jeg ønsker meg kinderkalender jeg. Og så skal jeg få pakkekalender av snille mammaen min. :nigo: Vokser aldri fra det. Eller, kanskje når jeg får egne barn. ;)

Mmmarsipan. :lol: Jeg knasker litt pepperkaker nå jeg. Jeg er egentlig motstander av å starte jula så tidlig, men det er jo godt. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er følt å gå på butikken nå jeg.. :sukk: Alt julegodteret er linet så fint opp attmed kassen og det er jo bare såååå fristende.. Lengre inn i butikken har de tre forskjellige stander med julkaker og julegodt.. Og jeg har en sånn forbanna diabetes :kjefte:

Men på den lyse siden skal ikke jeg legge på meg slik som alle andre gjør i jula :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Det er jo en fordel! Jeg har ikke planer om å legge på meg, for jeg er jo en hottie bride. ;) Har ikke pleid å gå opp noe i jula før heller, så det skal vel ikke bli noe problem.

Skjønner godt at det kan virke veldig fristende da, men du kan jo lage sukkerfrie alternativer. Og det smaker mye bedre med noe hjemmelaget. :Nikke: Og klementiner kan du jo alltids spise. Det er noe av det beste "julegodtet" syns jeg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja klementiner er faaaaaarlig godt :hjerter: Men legene sier at jeg skal ikke spise så mye frukt pga fruktsukker er ikke helt bra for blodsukkeret tydeligvis.. :sjenert:

Jeg fikk noen oppskrifter på krydderkjeks og krydderkake på mat og drikke forumet så jeg tenkte mamma skal få prøve :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fruktsukker er heller ikke helt bra. Har mye du må tenke på du. :kose: Ja, syns Dinemammaen kan lage det til deg. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også pakkekalender av mamma. I år spurte hun først om hun måtte, men så ombestemte hun seg, og skal sende oppover likevel! :strix: Så som takk sender jeg nedover en til henne også, men det vet hun ikke enda... :lur:

Angående det med å legge på seg i jula forresten.. Tror mange bruker jula som en anledning til å legge på seg, siden det er "allment kjent" at man går opp noen kilo.. Men det er ingen hvilepute for oss hotties! :riste:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...