Gå til innhold

Nå er vi mann og kone

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå kan jeg starte bryllupsdagbok også! :strix:

I dag bestilte vi vielse hos ambassaden i Roma. Dagen vår blir

5. mars 2009. :hjerte: Vi hadde egentlig tenkt å gifte oss 17. september 2009 (som er 3-årsdagen for forlovelsen vår), men så fant vi ut at mars passet mye bedre. Det betyr mindre ventetid. :bolledeig:

Det blir bare meg og kjære som reiser til Roma. Blir nok helt fantastisk! :rødme:

Vi gleder oss!

Vi skal ha en bryllupsfest her hjemme etterpå for å feire med familie og venner. Den blir 20. juni.

Så her blir det både planlegging av Roma-tur og fest! :strix:

Kan jo opplyse om at vi er 23 og 24 år gamle, og at vi har vært sammen i snart 6 år, og vært samboere i 5 av disse. :yvonne:

(Litt lenger ned på siden her finnes lista mi.)

Endret av Muffin!
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagbok. :hoppe:

Og :velkommen: til oss.

:klemmer:

Høres ut som et kjemperomantisk bryllup. :hjerter_rundt:

Jeg har kjempelyst å dra til Roma på en romantisk tur med min kjære. Har hørt flere som har vært der og forelska seg i byen.

Skrevet

:helen:

:Nikke: Ingen av oss har vært i Roma før, så vi gleder oss veldig. Må jo være helt perfekt å gifte seg der fant vi ut. :hjerter:

Skrevet

Gratulerer så mye med kommende :bryllup:

Velkommen hos oss i dagbok gjengen... Du har jo sneket så mye rundt her nå at det var på tide det ble dagbok på deg også :lur:

Skrevet

Ååå, det hørtes jo superromantisk ut!

:romeo:

Skrevet

Nå når jeg ser på tickeren min ser jeg at det ikke er så lenge igjen (jeg var klar over det fra før også altså :fnise: ), men vi har jo planlagt siden i sommer da. Så det er jo endel som er på plass, hvertfall planmessig. Så det kommer nok snart en liste her. (Jeg er jo listefreak :ler: )

Jeg har allerede kjøpt kjolen min :strix: , så det store prosjektet nå er å finne hvit dress til min kjære. Noen som vet hvor vi kan få tak i det? Han har lenge sagt at han SKAL ha hvit dress når vi gifter oss. Han kommer til å bli så kjekk. :rødme:

Skrevet
Gratulerer så mye med kommende :bryllup:

Velkommen hos oss i dagbok gjengen... Du har jo sneket så mye rundt her nå at det var på tide det ble dagbok på deg også :lur:

Takk! :kose:

Syns virkelig det var på tide, ja. :jepp:

Ååå, det hørtes jo superromantisk ut!

:romeo:

Ja, tror det blir veldig fint. Akkurat sånn vi vil ha det. :rødme:

Skrevet

Så stilig med hvit dress :jepp: Du kan jo se på e-bay?? Eller lignende sider i Norge? På e-bay finner man ofte plasser der de syr dressene etter mål slik at de sitter som et skudd + at det er til en billig penge :Nikke: Så hvis dere tør å ta sjangsen på noe sånt ville jeg absolutt gjort det :Nikke:

Skrevet
Så stilig med hvit dress :jepp: Du kan jo se på e-bay?? Eller lignende sider i Norge? På e-bay finner man ofte plasser der de syr dressene etter mål slik at de sitter som et skudd + at det er til en billig penge :Nikke: Så hvis dere tør å ta sjangsen på noe sånt ville jeg absolutt gjort det :Nikke:

Takk for tips. Tror kanskje vi skal prøve å bestille en skreddersydd en. :jepp: Fra jkdress for eksempel? Får sjekke litt rundt. Men kan jo ikke drøye for lenge heller. :)

Skrevet

velkommen til oss:)

Skrevet (endret)

Tatarata! Liste: :strix:

Grønt- Ferdig

Orange- Påbegynt

Rødt- Ikke klart

Usikkert om vi skal ha

Brud

Kjole

Sko

Undertøy

Strømper

Strømpebånd

Cape

Øredobber

Parfyme

Brudgom

Dress

Skjorte

Slips

Parfyme

Sko

Hatt

Ringer

Papirer

Videokamera

I Roma

Vielse hos ambassaden

Hotell

Flybilletter

Fotograf

Bukett

Bryllupsmiddag

Festen

Lage invitasjoner og sende ut

Lokale

Musikkanlegg

Spilleliste

Gjestebok

Maten

Koldtbord/tapas

Frukt

Bryllupskake

Kaker

Drikke

Velkomstdrikk

Brus

Cider

Øl

Hvitvin

Rødvin

Kaffe

Konjakk

Baileys

Til bordet

Duker

Servietter

Blomster

Kandelabre

Lys

"Diamant"-konfetti

Ballonger

Hjelperne våre

Forlover til meg

Forlover til min kjære

Servitører

Gaveåpnere

Nå har jeg sikkert glemt noe, men satser på at denne blir oppdatert med ujevne mellomrom. :nigo:

(Håper det var greit at jeg stjal den hos deg dinedama ;) Jeg har gjort noen endringer, slik at den passer for oss da.)

Endret av Muffin!
Skrevet
velkommen til oss:)

Takk for det! Oj, det er jo ikke lenge til du skal gifte deg! Du er vel ganske gira for tida? :hoppe:

Skrevet
Takk for det! Oj, det er jo ikke lenge til du skal gifte deg! Du er vel ganske gira for tida? :hoppe:

:jepp: Ikke lenge igjen for meg nå nei. Har masse sommerfuler i magen hele tida og nyter mitt bryllup stress :fnise:

:danse::danse::danse: for liste :danse::danse::danse:

Kan jeg få se kjolen din snille søte?? :kose:

Skrevet

:fnise:

Jeg syns listen så noe kjent ut :lur: Helt greit det :Nikke: Stjel i vei :ler:

Du har jo en del grønne ting der allerede jo :strix: Men det bør du jo ha... det er jo kortere tid for deg enn for meg :fnise:

Skrevet
:jepp: Ikke lenge igjen for meg nå nei. Har masse sommerfuler i magen hele tida og nyter mitt bryllup stress :fnise:

:danse::danse::danse: for liste :danse::danse::danse:

Kan jeg få se kjolen din snille søte?? :kose:

Selvfølgelig skal du få se kjolen! Har sendt deg PM nå. :)

Så herlig med sommerfugler i magen! Jeg kjenner det kribler litt her allerede. :hjerter_rundt:

:fnise:

Jeg syns listen så noe kjent ut :lur: Helt greit det :Nikke: Stjel i vei :ler:

Du har jo en del grønne ting der allerede jo :strix: Men det bør du jo ha... det er jo kortere tid for deg enn for meg :fnise:

Syns ikke det er så mye grønt der, jeg. :fnise:

Men må heldigvis bare ha den øverste delen av lista klar til mars da. Festen blir jo ikke før i juni, så da har jeg jo litt bedre tid. :)

I morgen får vi svar på om vi får lokalet vi har tenkt å ha til festen. *krysser fingrene*

Skrevet

Ååååja :) Da har du jo mye bedre tid plutselig :Nikke:

Kan jeg også få se kjolen?? :sjenert:

Skrevet

Såååå nydelig den var.

Kunne også tenkt meg noe alla den kjolen hvis jeg skulle reist bort og giftet meg :strix::strix::strix:

Skrevet
Ååååja :) Da har du jo mye bedre tid plutselig :Nikke:

Kan jeg også få se kjolen?? :sjenert:

Ja, ellers hadde jeg vært rimelig stressa! :ler:

PM er sendt. :)

Skrevet
Såååå nydelig den var.

Kunne også tenkt meg noe alla den kjolen hvis jeg skulle reist bort og giftet meg :strix::strix::strix:

Takk! Gleder meg sånn til å bruke den! Og jeg får jo brukt den to ganger. :strix:

Skrevet

Du er jo heldig som får brukt den to ganger da ;)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...