Mercury Skrevet 25. mai 2009 #181 Del Skrevet 25. mai 2009 Jøje meg, nå skal jeg jammen følge med her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mercier Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #182 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg joiner deg jeg evs... Jeg må dessverre skuffe spente lesere, for foreløpig skjer det ikke så mye. Men plutselig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mercier Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #183 Del Skrevet 26. mai 2009 Nok en natt med masse deilig søvn. Jeg tror kanskje ikke det blir for om noen dager jeg, det virker som hun har det helt strålende og komfortabelt for å ville komme ut i nærmeste framtid. Dersom været fortsetter å være opphold, tror jeg jeg vil rusle en tur til byen og titte litt. Ta en kaffe og lese avisene. Kan bli en stund til jeg får anledning til det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelina74 Skrevet 26. mai 2009 #184 Del Skrevet 26. mai 2009 Heisann mercier i dag er dagen her å ingen jente i sikte.... Hun har det nok godt inni magen ei stund til skal du se. Men det nærmer seg med stormskritt. Tenkte jeg skulle følge dett eksempel å begynne å vaske ned kjøkkenet til helgen. Så kan jeg ta badet og vinduene etter tur Det er ikke det at jeg er så fryktelig lei, men jeg er bare så stor og føler meg så bevegelseshemmet.... du må ha masse lykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mercier Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #185 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Hei! Da har du det omtrent akkurat slik jeg har hatt det de siste ukene. Ganske full av tiltakslyst, men begrenset med mobilitet pga størrelsen. Hvis formen tilsier at det er ok, er det jo herlig å kunne vaske skikkelig i huset når en først har lyst til å gjøre det. Det er ikke ofte jeg har lyst til å skrubbe hver enkelt flis mellom benken og overskapene på kjøkkenet, f.eks., men det er nå gjort siden jeg fikk ånden over meg for en uke siden. :fnis: Tidlig oppe i dag. Lurer på om det er i ferd med å skje saker og ting jeg. Kroppen har iallefall tatt noen manøvrer som den ikke har gjort før, og det kommer menssmerter med noe ujevne mellomrom foreløpig. I tillegg har jeg blødd litt, det har ikke skjedd før i svangerskapet. Så her er det fingers crossed at det blir baby i løpet av dagen eller høyest to dager. Nå har jeg jo aldri gjort dette før, så jeg vet jo ikke helt hvordan jeg skal "lese" tegnene, men at det er modning på gang, det er det iallefall ingen tvil om. Endret 27. mai 2009 av Mercier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quakka Skrevet 27. mai 2009 #186 Del Skrevet 27. mai 2009 Hei Mercier, Bare innom for å legge igjen et spor. Dette er jo kjempespennende. Virker som ting har startet å skje nå. Vi har fått beskjed om at dersom det er blod nå så må vi kontakte sykehuset så det kan jo være verdt å ringe dem i dag selv riene ikke har startet enda. Lykke til med den forestående fødselen! Her har jeg nå startet home stretchen og nyter det veldig. Prøver å få ting gjort i huset men tar egentlig livet ganske med ro. Som deg har jeg et bekken som ikke er så veldig samarbeidsvillig så det begrenser seg litt hvor mye fysisk aktivitet i løpet av en dag jeg kan ha. Hvis han bestemmer seg å komme så er det ingen krise at husarbeidet ikke er gjort Håper at neste gang jeg leser her inne så er det godnyheter om en liten som er født. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 27. mai 2009 #187 Del Skrevet 27. mai 2009 Ojojoj så spennende!!!! Krysser fingrene for deg jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molo Skrevet 27. mai 2009 #188 Del Skrevet 27. mai 2009 Åååååh, så spennende!! Krysser fingrene for at det er noe på gang, og ikke er lenge før dere har lillejenta deres i armene Du får ha masse, masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meja Skrevet 27. mai 2009 #189 Del Skrevet 27. mai 2009 LYKKE TIL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 27. mai 2009 #190 Del Skrevet 27. mai 2009 Oi, så spennande! Det høyrest jo absolutt ut som om fødselen så smått er i gang. Masse lykke til! Gledar meg til rapport. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mercury Skrevet 27. mai 2009 #191 Del Skrevet 27. mai 2009 Spennende ja Dere får ha lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelina74 Skrevet 27. mai 2009 #192 Del Skrevet 27. mai 2009 masse masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelina74 Skrevet 28. mai 2009 #193 Del Skrevet 28. mai 2009 innom å vanner litt blomster og venter på nytt fra mercier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 28. mai 2009 #194 Del Skrevet 28. mai 2009 *hvisker* Jeg mener å vite at jenta er kommet, men jeg kan ikke bekrefte noe.... Men uansett så slenger jeg på en liten gratulerer her jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mercury Skrevet 28. mai 2009 #195 Del Skrevet 28. mai 2009 Vel, i så fall gratulerer jeg Mercier så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 28. mai 2009 #196 Del Skrevet 28. mai 2009 Tar sjansen på å gratulera eg også! Gratulerer så mykje med jenta, Mercier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelina74 Skrevet 28. mai 2009 #197 Del Skrevet 28. mai 2009 Slenger meg med jeg også Gratulerer så mye med jenta mercier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molo Skrevet 29. mai 2009 #198 Del Skrevet 29. mai 2009 Gratulerer så utrolig mye med jenta, Mercier!! Gleder meg til å høre mer etterhvert Håper dere koser dere og at alt står bra til med den lille familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mercier Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #199 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Først av alt: tusen takk for gratulasjoner alle sammen! Supert at du sladret litt for meg, Frk. Stella, jeg har vært uten nettilgang siden onsdag, da hun kom. Dette blir sikkert både usammenhengende og rotete, det er så mye jeg vil si, og så mye hormoner kombinert med tretthet i kroppen, så jeg vet ikke hvordan jeg klarer å samle det i en logisk struktur. Men det tåler dere sikkert. 3616gram 50cm 35cm rundt hodet Helt perfekt! Nå sitter jeg i sofaen med laptopen, nydusjet og litt freshere etter to netter på barsel. Og mørbanket etter fødselen. Det kjennes ut som om jeg har hatt historiens treningsøkt tilpasset en mann på 150 kilo, men det kommer seg så snart musklene får hentet seg inn. Må bare riste på hodet av hvor ufattelig mye styrke jeg klarte å hente frem da det gjaldt! Jeg trodde ikke det bodde så mye krefter i meg! Men til tross for en intens fødsel, er jeg lykkeligere enn jeg har vært noen sinne. Ved siden av meg sitter samboer med verdens fineste lille baby sovende på brystet, og jeg kan ikke se meg mett, til tross for at jeg har stirret på henne mer eller mindre uavbrutt siden hun kom ut. Vi reiste hjem i dag vi, selv om vi kunne ligget på barsel til i morgen. Men etter to netter på tomannsrom (ikke ille, jeg vet, det er mange som må ligge fem til syv på ett rom. Men vi klarer oss så fint at vi ikke hadde behov for å være der lenger), og med vesla sovende på brystet (hun skulle ikke sove i en plastkasse med hjul nei, selv om den var aldri så praktisk ) har jeg behov for å ta igjen litt søvn. Klarte ikke sove så mye på barsel fordi andre babyer gråt og min egen lå og sov på meg begge nettene. Men jeg ville ikke hatt det annerledes, det er rett og slett magisk og ligge der i tussmørket med en helt fersk liten skapning på brystet, som du plutselig merker er våken og ligger og glipper med dypblå øyne mens hun prøver å granske ansiktet ditt. Og kjenne den roen som brer seg i babykroppen når hun kommer tett inntil og får kose og spise, det er den beste følelsen i hele verden. Fra minuttet hun kom ut har hun vært en supersuger, så jeg har allerede melk så det holder, og hun tar grådig for seg, så det fylles opp skikkelig nå merker jeg. Håper ikke melkesprengen blir så ille før hun vil ha et skikkelig måltid igjen. Hun er så perfekt, så liten og så myk og dufter så deilig. Omgivelsene ser like ut, men alt føles annerledes. Selv i mine beste drømmer kunne jeg ikke forestilt meg hvordan dette kunne føles. Det må være min søteste drøm ganger uendelig. Å se henne sammen med samboer, se hans entusiasme og glede og kjærlighet for henne, tar også følelsene til nye høyder. Noe sier meg at det blir mye føling her framover, for dette er så ufattelig stort! Endret 29. mai 2009 av Mercier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 29. mai 2009 #200 Del Skrevet 29. mai 2009 Så koseleg å høyra kor lykkelig du er saman med mannen din og den vesle prinsessa di! Ja, det er virkelig ein heilt fantastisk følelse å få vera mamma - den beste følelsen i heile verden! Gratulerer så mykje enda ein gang! Tenk, du har endeleg blitt mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå