Gå til innhold

Jeg tenkte jeg skulle skrive dagbok..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest vampie

ååå ogaboga du som var så ond er blitt skikkelig klissedame!! :D heldiggris!!! huhu

jei har nordmenn på besøk! heldige jei! raaaap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fuglehue

Øy vampie men gassmaska gjør meg kul :D :kul::briller::sjarmor: YEAH! Haha! Å nordmenn på besøk da slipper du å si "wilt u zitten ik kan staan" hoho!

Ååååå til du andre, det var kos å høre, min avatar er crash bandicoot det er et koselig spill som jeg spilte i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Fuglehue

Æsj og faen. Skal ikke til typen i dag. Føler jeg begynner å bli avhengig av han på en måte, ikke at det er noe negativt for vi er begge like mye. Heha. Skal til byen med ei venninne og vi skal kjøpe ting. Yøarrgh så klart. Det er regn, tung luft, og jeg vil bare være et sted, i senga til fyren min med han mellom beina HAHAHA bare tuler, men iallfall være hos han.

Skal forresten flytte sammen med han til høsten, noen vil mene dette er for tidlig etter 2 måneder, men det er av praktiske grunner, nemlig at vi begge skal gå på skole i mandal, og da nytter det ikke å stå opp 2 timer før jeg virkelig trenger her i kristiansand.

Får håpe jeg overlever til jeg ser han i morra da iallfall :roll:

DUSTEOGABOGA må slutte å være så sentimental!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

I dag er jeg glad og lykkelig. Har fått i meg pommes frites til frokost jum jum og skal stikke til typen så skal vi spill heroclix HIHIHIHIHIHIHIII!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fuglehue

doktor homo. Veldig homo.

Hadde besøk av bestevenninna i dag og vi så X-men og de er kule. Rå ringte fyren min og var så søt atte. Nå skal jeg snart sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Fuglehue

Like før jeg flytter nå, klarer jeg meg uten data og kviseguiden? JEg kommer nok hjemmom og sjekker :oops:

Nå skal jeg spise brød med grædost det der dritnam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bø!

Tidi du. :D Alltid gøy å lese dagboka di. ;) Du overlever nok litt uten Kviseguiden og PC-dyret. Jeg ble avvent av both forrige uke, og jeg har enda ikke havnet på psykiatrisk avdeling. :sminkedokke:

Jepp, da. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

Samboape er i byen, jeg måtte hjem for jeg fikk heteslag, jja nå flytter jei ting på mandag til han da bor vi i hus og han er samboape på ordentlig hihi og jei skal sikkert fore han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Fuglehue

Huff hehe vi skulle legge oss tidlig en dag under den festivalen, og halve mandal sto og pissa på huset fyren bodde i før :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...