Gå til innhold

Jeg tenkte jeg skulle skrive dagbok..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Fuglehue

Kun fordi jeg kjeder meg. Ja mine dager er veldig interessante, kommer vel en eller to linjer hver dag hihi. I dag har jeg stått opp og bare surret rundt. Skal finne på noe med ei venninne seinere i dag, men hun står som regel ikke opp på denne siden av klokka. Så jeg sitter og vurderer å sette på Rayman 2 spillet mitt, med masse robot pirater huhu skumlinger! Men ute i playstation2 som jeg låner ligger nå silent hill 2. Tør ikke spille det alene, jeg er altfor lettskremt! Men jeg går vel ned og tar meg en mister freeze is og ser på cartoon network før jeg spiller. Hehe en meget aktiv morgen. Jeg skulle hatt en sånn trimsykkel, for det første er de gøye, for det andre har jeg lyst til å begynne å trene. Men nå er det tid for CN, snakkast, dagboka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fuglehue

Hei på seg :)

I dag har jeg ikke spist så jeg ble svimmel og uggen og sitter hjemme. Føler klokka er 1 jeg hoho. Får besøk senere om formen tar seg opp (og det har ikke noe med fyll å gjøre heller)

Så skal vi spise fuuuud på slapserestauranden mcdonalds, rett og slett fordi det er dritnam der. Men akkurat nå går jeg og vokser armene mine. HYYYYYL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

:ler:

Du er gøyal, OgaBoga (i positiv betydning, absolutt positivt ment!). Mange ganger skriver du akkurat slik jeg tenker selv.

Stå på.

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

Hehe det var jo hyggelig :kgsmil:

Voksingen gikk heller verre, hadde ikke lange nok hår, BU! Jaja takke seg til den gamle råtne høvelen :ler:

Vel har man helg så har man helg, og jeg har ikke planer om annet ennå sløve, da det var eksamen fredag, og den fortsetter til uka, så jeg har faktisk veldig lov å sitte og spille playstation! Hihi! Silent Hill 2 er skumle saker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

Nå sitter jeg og kjeder meg under farging av øyenbryn. Dere mener muligens jeg er ei fjollete fjåse, men det får nå bare være sånn. Jeg liker å dille med utseende og se bra ut, det er morro! :hoppe: Man føler seg mye bedre også om man ser ut på sitt beste. Eller iallfall jeg, jeg er ekkel og grunn. Mihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heeei, OgaBoga, hehe, alltid like gøyt å lese nicket :blunke:

Ser for meg en stoooor gorilla som slår seg haaardt på brystkassen etter å ha lagt ned alle gorilladamene i klanen!

Hehe, men slik er ikke du, vel?

*Se litt småredd på OgaBoga*

Neeei, du er bare en uskyldig liten søt jente som har blitt småavhengig av kg, slik som resten av oss :ler:

Koselig at du har begynt med dagbokskriving :)

Skal følge med på skriveriene dine!

Hilsen Miew.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

Heheh det er jo egentlig masken til crash, eller hva han sier :o hehe! Ja jeg har ikke så interessante dager, denne helgen har vært den samme dagen alle dagene, inkludert i dag. Venter venninne på besøk, sløser vekk dagen på silent hill 2. Samme venninna tilogmed hehe, nei mine dager varierer ikke stort. Tenker å lage meg noen pølser i pølsebrød med KETCHUP nå hiih i går besvimte jeg nesten av sult. Kanke ha noe av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

Nå var det lenge siden.

I dag sto jeg opp altfor tidlig, og det er aldri morro. Skal ut seinere i kveld, og da går jo tida enda seinere. I det siste har jeg kun stresset med eksamen, og tro det eller ei, men jeg klarte meg håper jeg, og i går fikk vi vite at det ikke blir eksamen på min klasse til mandag :D

Vel, jeg får bare la tiden gå med å spise ekstra seint og dusje leeeenge.. klokka er jo allerede halv elleve, så tiden bør jo gå litt fort. Lager faktisk pasta nå, den driver og koker og jeg gleder meg til mat, namnam magen min maser så! Jaja nok dagbokmas for i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

Huff og fy, har vært ganske opptatt i det siste. Fant ut for noen uker siden at min ekstra gode venn hadde 5-6 andre like gode venner som meg. Det var det "forholdet". Fant ut at jeg hadde følelser for en annen, har hatt det siden påske, men ville jo ikke være flyfille og holde på med fler samtidig. Men dette gikk ekstremt bra. Vi ble sammen i går :D Han bor 45 min unna med buss, men det skal ikke stå i veien for oss, tar en tur bort i dag skal jeg! Ååå så kos å være kjempeforelsket igjen! SUUUUUUUUUKK :Hehe:

Ellers var dette nest siste skoledag og jeg er glad, jeg har faktisk fullført året :sjokk: Er jeg heldig kommer jeg inn på skole i mandal, tilfeldigvis hvor min kjære (jeg likte åssen det lyder) bor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

STEIKE!!! I går koste man seg :sjarmor: I dag er det bare hjemmedag. Eller egentlig, skal til byen og få kjøpt noe lite og søtt og ha på meg i morra da jeg skal møte typen hihii! Når jeg kommer hjem i dag skal jeg bare slappe av etter stresset i byen, jeg blir sliten av å gå gjennom hele byen på slike ekle høye støvletter med for inni. Playstation er fint! Så skal jeg i morra til mandal og kose meg massemassemasse!

Å så skal jeg også prøve å finne noe fint i bursdagsgave til bestevenninna mi som blir 20 på mandag. Hva kan man finne på...

Ah så kos med sommerferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom jeg :D

Hihi, du er virkelig en person man blir glad av å lese innlegg av :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fuglehue

*fnis* takker for den fisk :)

I dag har jeg vært i byen og hentet bilder som ble fremkalt. Bilder alltid morro.

http://groups.msn.com/_Secure/0TQAzHHoXRJj...427389549819496

Det var morro. Venninna mi hadde bursdag men hun liker ikke bursdager så vi latet som det var en helt normal dag. Stakk hjem og splittet veier for hun skulle hjem og feire den med typen, makan... hehe. Så her sitter jeg alene hjemme, resten av folkene er ute og steiker pølser eller noe. Hører på the Kovenant og koser meg :) I morra skal jeg treffe typen som er i byen og ordner med quarten, flink fyr han! Så skal han møte foreldrene mine for første gang, svarte jeg tror jeg er mer nervøs enn han, da han er 5 år eldre... huhu! Jaja skal nok gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

Jippiii! Typen er blitt syk! (ok ikke så snill start på innlegget men les videre) det betyr at han må være hjemme og slappe av og jeg kan holde han med selskap og vi slipper foreldreintroduksjonen i dag! Heldige meg :) Og han har det bra, jada, men ble bedt om å ta det med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fuglehue

I går sov jeg hos typen for første gang. Er ikke så glad i å sove tett inntil andre, kanskje være tette FØR vi sovner men ikke sovne sånn, fikk huepine av armen hans, men når alt kommer til alt var jeg den heldigste av overnattingsgjestene, dvs, ikke hundemadrass eller rottefarm :D

I dag skal jeg gå sammen med min kjære venninne, vi skal sikkert surre rundt i byen og dubidu, jeg skal kanskje kjøpe crash 3, det er gøy, så har jeg noe å gjøre på asosiale dager :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

Ah så kos! :D Sitter her og hører på leksikonfyren og resten av apehuene (ja the kovenant) og slurper makaroni og gliser (tør ikke spise andre steder i dette ekle mørke fysjom huset)

Dere blir vel lei av maset om typen men pyttsann, jeg er like glad i dag, gladgladglad, han er så søt at han rørte meg (ikke fysisk, makan) til å gaule håhå! Dit skal jeg i morra også med ei venninne, hun ksla kjøpe rotteunger av han. Å! Også hadde han fått 2 nye hundevalper, makan til nuss har jeg aldri sett før!

Savner kosen min allerede jeg, og gleder meg til i morra. Nå skal jeg surre rundt her, før jeg legger meg og drømmer søtt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adina Madeleine

Hei, OgaBoga!

Må en liten tur inn til deg for å si hei. Du skriver så morsomme innlegg, og det har hendt at jeg har ledd til tårene rant. Og så har du en så søt liten avatar... :wink:

Adina M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...