Gjest Ylva Virvla Skrevet 12. september 2008 #41 Del Skrevet 12. september 2008 James Franco. Forøvrig er det slik dere burde se ut gutter, hvis dere vil være perfekte. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 12. september 2008 #42 Del Skrevet 12. september 2008 Alle har sin smak, men jeg syns likevel det er utrolig at man skal være så smålige at man diskuterer om hun har stygge knær eller ikke. Det betyr ikke at man må syns at hun eller andre kjendiser eller modeller for den saks skyld, er pene. Men jeg klarer bare ikke å forstå hva som er galt med hennes knær eller nese. Det blir et tøft samfunn å leve i, tenker jeg, når skjønnhet tydeligvis er så uoppnåelig for enkelte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 12. september 2008 #43 Del Skrevet 12. september 2008 Nei. Serien var kjempebra. Og det takket være James Franco. Forøvrig er det slik dere burde se ut gutter, hvis dere vil være perfekte. Nei, han har en stygg øreflipp, så den går ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest francofil Skrevet 12. september 2008 #44 Del Skrevet 12. september 2008 Nei, han har en stygg øreflipp, så den går ikke! Du vet du bare er teit nå? Men skulle liksom være så stygt med den lille søte øreflippen til James Franco da? Synes den ser helt perfekt ut jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 12. september 2008 #45 Del Skrevet 12. september 2008 Du vet du bare er teit nå? Men skulle liksom være så stygt med den lille søte øreflippen til James Franco da? Synes den ser helt perfekt ut jeg! Jeg er ikke teit, jeg er kvalm, kvalm av å se på den stygge øreflippen til han der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest francofil Skrevet 12. september 2008 #46 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg er ikke teit, jeg er kvalm, kvalm av å se på den stygge øreflippen til han der. Tenker vi sier du er både kvalm og teit, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 #47 Del Skrevet 12. september 2008 Tenker vi sier du er både kvalm og teit, jeg. Det der er det beste argument jeg har sett i mitt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest francofil Skrevet 12. september 2008 #48 Del Skrevet 12. september 2008 Det der er det beste argument jeg har sett i mitt liv. Mener da bestemt at vi ikke bedriver argumentasjon, men heller konstatering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 12. september 2008 #49 Del Skrevet 12. september 2008 Nei. Serien var kjempebra. Og det takket være James Franco. Forøvrig er det slik dere burde se ut gutter, hvis dere vil være perfekte. Aiaiai, snadder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 12. september 2008 #50 Del Skrevet 12. september 2008 Tenker vi sier du er både kvalm og teit, jeg. Kvalmende teit kanskje Heller det en en sånn suspekt fetisj "Frankofil" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 12. september 2008 #51 Del Skrevet 12. september 2008 Det der er det beste argument jeg har sett i mitt liv. Dakkar lille, du har ikke opplevd mye du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest franCofil Skrevet 12. september 2008 #52 Del Skrevet 12. september 2008 Kvalmende teit kanskje Heller det en en sånn suspekt fetisj "Frankofil" Tror du sammenblander MIN frankofili med den faktisk meget suspekte frankofilien. :blunke: Dessuten kan jeg ikke fatte at disse øynene ikke får deg til å overse en kanskje ikke helt perfekt øreflipp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 12. september 2008 #53 Del Skrevet 12. september 2008 Tror du sammenblander MIN frankofili med den faktisk meget suspekte frankofilien. :blunke: Dessuten kan jeg ikke fatte at disse øynene ikke får deg til å overse en kanskje ikke helt perfekt øreflipp! Der ble jeg litt satt ut ja. :gjeiper: Han har dessutten ikke stygge øreflipper, slike øreflipper har faktisk folk som er glad i sex Det leste jeg i en kinesisk spåbok engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest francofil Skrevet 12. september 2008 #54 Del Skrevet 12. september 2008 Der ble jeg litt satt ut ja. :gjeiper: Han har dessutten ikke stygge øreflipper, slike øreflipper har faktisk folk som er glad i sex Det leste jeg i en kinesisk spåbok engang Jeg håper James Franco lever opp til de kinesiske spådommene og har masse sex og produserer en hel hær med mini-Francoer så fremtidige generasjoner kvinner også har noe å hvile øynene på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blånn Skrevet 13. september 2008 #55 Del Skrevet 13. september 2008 Hvordan skal en perfekt øreflipp se ut, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sokrates Skrevet 13. september 2008 #56 Del Skrevet 13. september 2008 Uenig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 13. september 2008 #57 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) dette er jo samme dama!!!!!!!! (bare så dere vet det) Endret 13. september 2008 av Lise_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 13. september 2008 #58 Del Skrevet 13. september 2008 Næh, holder en knapp på Jessica Alba jeg, hun er både uskyldig søt, sexy og utrolig nydelig rett og slett. Dama på bildet der har ikke noe iøynefallende ansikt syns jeg. Alt for små øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elg Skrevet 13. september 2008 #59 Del Skrevet 13. september 2008 Nei. Kommer ikke på tale. Det der er den styggeste, styggeste jeg har har sett. Og hadde jeg sett slik ut, hadde jeg skammet meg. En jente skal se ut som Pamela i yngre dager og Madonna i eldre dager! Alle andre kan bare sitte der med.... rare knær :D heheh Og en ting til: Gjøm dere. Få bort de knærne! Gjør det gjør det! Burde ha en lignende link om "Slik burde knærne dine se ut"... Er så mange knær der ute å går nå til dags... Selv ville jeg hatt knærne mine i en KNÆstrømpebukse og gjømt de bort med alle de knærne som folk har. Skulle vært noe på H&M... Litt det samme som "hansker". Alle med rare hender, hva tenker dere på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BlomstenBlummen Skrevet 13. september 2008 #60 Del Skrevet 13. september 2008 Nei. Kommer ikke på tale. Det der er den styggeste, styggeste jeg har har sett. Og hadde jeg sett slik ut, hadde jeg skammet meg. En jente skal se ut som Pamela i yngre dager og Madonna i eldre dager! Alle andre kan bare sitte der med.... rare knær :D heheh Og en ting til: Gjøm dere. Få bort de knærne! Gjør det gjør det! Burde ha en lignende link om "Slik burde knærne dine se ut"... Er så mange knær der ute å går nå til dags... Selv ville jeg hatt knærne mine i en KNÆstrømpebukse og gjømt de bort med alle de knærne som folk har. Skulle vært noe på H&M... Litt det samme som "hansker". Alle med rare hender, hva tenker dere på? KNÆstrømpebukse på H&M. HAHAHAHA... Tenk reklamene på tven. Med seriøs bakgrunnsmusikk og alt og KNÆSTRØMPEBUKSER i forsjellige varianter! "Passer yppelig til dette skjerfet" "Lek med fargene". "ett en liten blomst på de" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå