Gå til innhold

Slik burde kvinner se ut

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Marquis de Sade
Skrevet

Min mening er den riktige mening

Skrevet

Når vi snakker perfekt er ikke akkurat de bena der noe å trakte etter. Fæle knær.

Gjest Marquis de Sade
Skrevet
Når vi snakker perfekt er ikke akkurat de bena der noe å trakte etter. Fæle knær.

Nå er det ikke knærene jeg pleier og se på når det gjelder kvinner. Men lårene og leggene er uansett nydelige

Skrevet (endret)
om dere kvinner vil hvite det. Så er det slik dere burde se ut om dere vil være

perfekte

Og du må lære deg å stave før jeg tar deg alvorlig ;)

Endret av Suzy
Skrevet
Nå er det ikke knærene jeg pleier og se på når det gjelder kvinner. Men lårene og leggene er uansett nydelige

De bena der er knoklete og fæle. Huden er under pari. Nei, så absolutt ikke noe å trakte etter. Mulig det er din greie, men det kan knappest kalles perfekt.

Skrevet

De fleste ben er ikke pene uten strømper. Sånn er det bare.

Gjest Gjeste Blondie65
Skrevet
De fleste ben er ikke pene uten strømper. Sånn er det bare.

Mine er helt greie ... :)

Perfekt, ja se det er noe helt annet.

Skrevet

Ja men da er hun ikke perfekt da!

Og det finnes da mye mer flottere kvinner enn henne da mann

Skrevet

Personlig synes jeg ikke hun var noe å se til. Altfor asiatisk utseende etter min mening.

Og nei, jeg er ikke misunnelig, jeg går nemlig for å være en over gjennomsnittet pen dame.

Skrevet
Personlig synes jeg ikke hun var noe å se til. Altfor asiatisk utseende etter min mening.

Og nei, jeg er ikke misunnelig, jeg går nemlig for å være en over gjennomsnittet pen dame.

hun er Irsk-Italiensk av Avstaming født i USA. og har ingen asiatiske gener i kroppen...

det er skammlig hvordan du kan kalle et rent hvit menneske for asiatisk

Skrevet
hun er Irsk-Italiensk av Avstaming født i USA. og har ingen asiatiske gener i kroppen...

det er skammlig hvordan du kan kalle et rent hvit menneske for asiatisk

Ja, skammelig rett og slett. :ironi:

Skrevet

ekle bein. beinete og alt for guttete

bollete ansikt. men helt ok.

Skrevet

Jeg vil se flere bilder av henne?!`

Gjerne et bakfra også, for det kan jo hende at hun har en stygg rumpe :fnise:

Skrevet (endret)

hah, de fleste av oss hadde nok følt oss som gudinner om vi var halvparten av det hun er... Hun er pen!

Ser det er mange her som ikke synes hun er noe særlig... Og da lurer jeg på, hvordan ser dere egentlig ut???

Endret av Vitamina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...