Gjest Chrizzy Skrevet 10. september 2008 #21 Skrevet 10. september 2008 Ditt ønske er min lov http://2.bp.blogspot.com/_mZL3M9KL-v4/SLwL...aCardellini.jpg Huvar kjempefin! Det er mange fine damer, om jeg hadde vært mann så hadde jeg blitt tullete...
Gjest Peachbud Skrevet 10. september 2008 #22 Skrevet 10. september 2008 Veldig søt! Og eldre enn jeg trodde før jeg klikket inn på linken.
covergrl Skrevet 10. september 2008 #23 Skrevet 10. september 2008 smaken er som baken- rund og god.. men når det er sagt så er det jo veldig individuelt hva folk ser på som vakkert og perfekt.. og jeg synes det er meget diskriminerende for oss som ikke ser sånn ut, mn kanskje likevell er pene jenter, å si at vi ikke er pene nok.. dessuten hva er vel egenlig utseende..? det er jo bare det ytre, er det indre som teller.. for alt vi vet kan jo denne jenten ha en grusom personlghet, og da må jeg ærlig innrømme at jeg er mer enn fornøyd med den jeg er som person.. selv om jeg ikke er hverken perfekt eller super pen.. vil heller sitte med en god samvittighet enn et vakkert utseende
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #24 Skrevet 11. september 2008 Hun ser ikke alltid like fresh ut..hoho http://film.onet.pl/_i/film/s/scooby_doo/g/g5.jpg
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #25 Skrevet 11. september 2008 Pføy! Selv jeg har da både pener bein og pupper Og jeg har sett mange damer som jeg mener er penere enn denne. Men hver sin smak..
Gjest Bolledeig Skrevet 11. september 2008 #26 Skrevet 11. september 2008 Tråden er ryddet iht Kvinneguidens regler Bolledeig(mod)
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #27 Skrevet 11. september 2008 Hun er pen! Med blå øyne hadde hun vært perfekt!
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #28 Skrevet 11. september 2008 Hun ser ikke alltid like fresh ut..hoho http://film.onet.pl/_i/film/s/scooby_doo/g/g5.jpg Men der hadde hun veldig pene ben.
Gjest Gorgonzola Skrevet 11. september 2008 #29 Skrevet 11. september 2008 De fleste ben er ikke pene uten strømper. Sånn er det bare. Aha, det er derfor jeg digger at hun bruker strømper ja! TS sin link til den perfekte kvinne kommenterer jeg slik: Helt ok, ikke sånn drømmedame synes jeg, litt for mye "kleshenger" etter mitt skjønn......
Gjest glamourgirl Skrevet 11. september 2008 #30 Skrevet 11. september 2008 Hm... Jeg blir like fascinert hver gang noen vet akkurat hvordan partner skal se ut. Hva gjør du da når hun ikke ser sånn ut, tenker ja ja, hun får vel duge? Og vil ei dame som duger sånn passe noen gang føle at hun er bra nok for deg?
Annikken Skrevet 11. september 2008 #31 Skrevet 11. september 2008 Tror du falt for hun der fordi hun ser så utrolig hengiven ut i blikket. "Ja kjære jeg er kjempeblid uansett hva som skjer". Se for deg hun der sitte i sofaen i joggis uten sminke og krangle om hva dere skal se på tv... fortsatt like pen? (Alle jenter har det blikket der når de er forelska, men hun der var jævli god på å feike det)
Gjest Marquis de Sade Skrevet 11. september 2008 #32 Skrevet 11. september 2008 Tror du falt for hun der fordi hun ser så utrolig hengiven ut i blikket. "Ja kjære jeg er kjempeblid uansett hva som skjer". Se for deg hun der sitte i sofaen i joggis uten sminke og krangle om hva dere skal se på tv... fortsatt like pen? (Alle jenter har det blikket der når de er forelska, men hun der var jævli god på å feike det) hengivende jeg ser ingen hengivende blikk i hennes. Men jeg har sett henne uten sminke og hun er fremdels tiltrekkene. Men jeg gidder ikke se for meg ting som aldri kommer til og skje.
cilipili Skrevet 11. september 2008 #33 Skrevet 11. september 2008 Er det hun som spiller Lindsay i "Freaks and geeks"?
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2008 #34 Skrevet 11. september 2008 Er det hun som spiller Lindsay i "Freaks and geeks"? ja det er henne. Det var en utrolig dårlig serie
Gjest francofil Skrevet 12. september 2008 #35 Skrevet 12. september 2008 Det var en utrolig dårlig serie Nei. Serien var kjempebra. Og det takket være James Franco. Forøvrig er det slik dere burde se ut gutter, hvis dere vil være perfekte.
Gjest *Ulla* Skrevet 12. september 2008 #36 Skrevet 12. september 2008 Nei. Serien var kjempebra. Og det takket være James Franco. Forøvrig er det slik dere burde se ut gutter, hvis dere vil være perfekte. Oooooo han har jeg ikke sett før! Peeeen...!
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 #37 Skrevet 12. september 2008 Nei. Serien var kjempebra. Og det takket være James Franco. Forøvrig er det slik dere burde se ut gutter, hvis dere vil være perfekte. En serie er ikke bra takke være en skuespiller .En serie er bra fordi det samlede esembelet av skuespillere er gode og at de har et godt manus om James Franco hadde vært alene hadde det ikke vært en bra serie. Selv om jeg ikke liker den
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 #38 Skrevet 12. september 2008 om dere kvinner vil hvite det. Så er det slik dere burde se ut om dere vil være perfekte http://i128.photobucket.com/albums/p183/sy...7819/lindac.jpg Hun har klumpepotetnese og frisyren ser ut som Peggy i Al Bundy Family. Hun var ikke pen, med hadde fin kropp.
Gjest francofil Skrevet 12. september 2008 #39 Skrevet 12. september 2008 Oooooo han har jeg ikke sett før! Peeeen...! Han er for pen til å være sann. Sukk
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2008 #40 Skrevet 12. september 2008 Hun har klumpepotetnese og frisyren ser ut som Peggy i Al Bundy Family. Hun var ikke pen, med hadde fin kropp. Jeg finner det merkelig at du tror din mening betyr noe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå