Gjest Miley Skrevet 22. september 2008 #21 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg har sett den på begge språk. Så lite som de snakker har det ikke noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 25. september 2008 #22 Del Skrevet 25. september 2008 Synes denne filmen var veldig søt. Hadde en god blanding av triste og morsomme scener i tillegg til litt moral. Likte den veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 25. september 2008 #23 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Veldig søt film! Enig i vedkommende som nektet å se den på norsk! Endret 25. september 2008 av Maneo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 26. september 2008 #24 Del Skrevet 26. september 2008 Det er den tristeste og søteste filmen jeg har sett på lenge! Forfilmen var også herlig, de er jo ofte det beste ved Pixar-filmene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 26. september 2008 #25 Del Skrevet 26. september 2008 Forfilmen var knall, jeg lo så jeg nesten skreik. Hva het den? Noen som husker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 26. september 2008 #26 Del Skrevet 26. september 2008 Miley: Den het Presto Herlig film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 26. september 2008 #27 Del Skrevet 26. september 2008 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 7. oktober 2008 #28 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg lurer på om jeg skal ta med meg ungene og se denne filmen i morgen, men er de for små tro? Passer denne filmen for gutter på 4 og 5? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 7. oktober 2008 #29 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ja, den er helt fin til den alderen Nå har vi akkurat sett den igjen. Og forfilmen to ganger. Begynner å bli en smule lei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valli Skrevet 7. oktober 2008 #30 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Har såå lyst å se den! Kommer sikkert til å laste den ned snart, siden vennene mine ikke vil være med på kino :gjeiper: Endret 7. oktober 2008 av Valli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 9. oktober 2008 #31 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Det er den tristeste og søteste filmen jeg har sett på lenge! Forfilmen var også herlig, de er jo ofte det beste ved Pixar-filmene. Jeg likte den, og guttene mine likte den også. Jeg synes Pixar har veldig bra filmer. Og Miley; forfilmen var fantastisk! Både Nemo, De utrolige, Ratatouille, Biler, Toy story og Bugs var veldig bra. Endret 9. oktober 2008 av Elastica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_krista_* Skrevet 9. oktober 2008 #32 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg ELSKER WALL-E!! Han er bare søtest og den mest sjarmerende figuren noensinne, jeg så filmen 4 ganger og måtte kjøpe meg ps3 spillet med ham, har også fått meg stoooor plakat å henge på veggen, og jeg er ei gammal røy på 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TiaMaria86 Skrevet 9. oktober 2008 #33 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg ELSKER WALL-E!! Han er bare søtest og den mest sjarmerende figuren noensinne, jeg så filmen 4 ganger og måtte kjøpe meg ps3 spillet med ham, har også fått meg stoooor plakat å henge på veggen, og jeg er ei gammal røy på 32 Haha så søtt Har også skaffet meg spillet til play station 3, har måtte sloss litt om det med barna her, men det går som oftest opp i opp da jeg tar det frem når de har sovnet :lur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 9. oktober 2008 #34 Del Skrevet 9. oktober 2008 Litt OT - jeg var på filmen Monsterbedriften ilag med min datter og forfilmen handla om noen fugler. Jeg lo så jeg skreik, tårene trilla, hiksta og skratta. Ungene rundt meg så litt på meg og og jenta mi sank ned i kinostolen mens hun himla med øya Og jo - jeg har sett Wall-E - på originalspråket. Særs bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
covergrl Skrevet 9. oktober 2008 #35 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg lurer på om jeg skal ta med meg ungene og se denne filmen i morgen, men er de for små tro? Passer denne filmen for gutter på 4 og 5? jeg hadde med min bror på 5 år, det gikk strålende.. men et øyeblikk de siste 30 minuttene var han lei og ville gå, men det varte som sagt bare et øyeblikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. oktober 2008 #36 Del Skrevet 10. oktober 2008 Litt OT - jeg var på filmen Monsterbedriften ilag med min datter og forfilmen handla om noen fugler. Jeg lo så jeg skreik, tårene trilla, hiksta og skratta. Ungene rundt meg så litt på meg og og jenta mi sank ned i kinostolen mens hun himla med øya Og jo - jeg har sett Wall-E - på originalspråket. Særs bra For the Birds ja, den er fantastisk! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadir Skrevet 11. oktober 2008 #37 Del Skrevet 11. oktober 2008 WwwWWWaaaaLL-eeeeee..... EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEv-AAAAAAA :rødme: :rødme: En av de beste filmene jeg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå