Gå til innhold

WALL-E


Gjest Chrissy82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes denne filmen var veldig søt. Hadde en god blanding av triste og morsomme scener i tillegg til litt moral. Likte den veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Jeg lurer på om jeg skal ta med meg ungene og se denne filmen i morgen, men er de for små tro?

Passer denne filmen for gutter på 4 og 5?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er helt fin til den alderen :)

Nå har vi akkurat sett den igjen. Og forfilmen to ganger. Begynner å bli en smule lei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har såå lyst å se den! Kommer sikkert til å laste den ned snart, siden vennene mine ikke vil være med på kino :gjeiper:

Endret av Valli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica
Det er den tristeste og søteste filmen jeg har sett på lenge! Forfilmen var også herlig, de er jo ofte det beste ved Pixar-filmene. :hjerte:

Jeg likte den, og guttene mine likte den også.

Jeg synes Pixar har veldig bra filmer. Og Miley; forfilmen var fantastisk!

Både Nemo, De utrolige, Ratatouille, Biler, Toy story og Bugs var veldig bra. :)

Endret av Elastica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_krista_*

Jeg ELSKER WALL-E!! Han er bare søtest og den mest sjarmerende figuren noensinne, jeg så filmen 4 ganger og måtte kjøpe meg ps3 spillet med ham, har også fått meg stoooor plakat å henge på veggen, og jeg er ei gammal røy på 32 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ELSKER WALL-E!! Han er bare søtest og den mest sjarmerende figuren noensinne, jeg så filmen 4 ganger og måtte kjøpe meg ps3 spillet med ham, har også fått meg stoooor plakat å henge på veggen, og jeg er ei gammal røy på 32 :ler:

Haha så søtt :sjenert: Har også skaffet meg spillet til play station 3, har måtte sloss litt om det med barna her, men det går som oftest opp i opp da jeg tar det frem når de har sovnet :lur: :lur: :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt OT - jeg var på filmen Monsterbedriften ilag med min datter og forfilmen handla om noen fugler. Jeg lo så jeg skreik, tårene trilla, hiksta og skratta. Ungene rundt meg så litt :eeeh: på meg og og jenta mi sank ned i kinostolen mens hun himla med øya :ler:

Og jo - jeg har sett Wall-E - på originalspråket. Særs bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg skal ta med meg ungene og se denne filmen i morgen, men er de for små tro?

Passer denne filmen for gutter på 4 og 5?

jeg hadde med min bror på 5 år, det gikk strålende.. :) men et øyeblikk de siste 30 minuttene var han lei og ville gå, men det varte som sagt bare et øyeblikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT - jeg var på filmen Monsterbedriften ilag med min datter og forfilmen handla om noen fugler. Jeg lo så jeg skreik, tårene trilla, hiksta og skratta. Ungene rundt meg så litt :eeeh: på meg og og jenta mi sank ned i kinostolen mens hun himla med øya :ler:

Og jo - jeg har sett Wall-E - på originalspråket. Særs bra :)

For the Birds ja, den er fantastisk!

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...