Gå til innhold

WALL-E


Gjest Chrissy82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åhh jeg elsker den :hjerte:

Jeg er helt forelsket i Wall-E og synes filmen har et fint budskap (jeg tok meg selv i å tenke at jeg må tenke mer på miljøet og bli sunnere da jeg så filmen :fnise:)

Veldig morsom selv om nesten hele filmen er uten dialog!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WALL-E traff meg rett i hjerterota! :) Jeg lo og grein om hverandre.. Mest fordi WALL-E er så vanvittig herlig!

Jeg mener det er en av de bedre filmene jeg har sett.. Den har alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes den var sånn midt på treet.. Men det var en del morsomme scener.. Samtidig synes jeg den var litt langtekkelig før de kom opp i romskipet... Men sønnen min på 5 år elsket den! Den er absolutt severdig da, og jeg kommer til å kjøpe den på DVD når den kommer ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst en motvekt til de fleste her.. syns ikke den var særlig bra, den får en (sterk) treer i terningkast fra meg. Den var søt og kreativ og morsom i begynnelsen, men så ble det bare for mye av det samme, og langtekkelig, og litt masete. Og følgende replikker gjentatt til det kjedsommelige: "Wall-Eeeeeee!" og "Evaaaaa!".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Denne er morsom, overraskende og den sitter i noen dager etterpå.

Jeg og sambo digget dens mykere side, blide karakterer, og lattliggjøringen av amerikanere.

Plotten vakke no spes ...

men alt det blir borte, når Wall E drasser rundt på EVA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen fan, men den var helt grei. Men jeg er ikke så begeistret for Pixar-filmer, så at jeg ikke digget WALL-E er i grunn ikke overraskende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Wall-E :):)

Flirte godt mange ganger og wall-e er jo så søt (jeg elsker jo barnslige ting)

Spoiler: Har brent meg fast på den scenen når han står opp om morgenen og er så trøtt og skal kle på seg hjulgreiene sine. Var som å se samboeren min om morgenen. Elsker den scenen.

Hvis man ikke liker søte, barnslige ting så er det mulig Wall-E ikke er noe for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke sett den selv, men samboern (40) og sønnen (10) så den, og likte den ikke. De syntes den ble for kjedelig. Men så er det gutter som liker fart og spenning det da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg hadde litt blandede følelser egentlig.. den hadde et veldig flott budskap og filmen var veldig bra, men jeg hadde veldig store forventninger til den som ikke nådde mål.. men jeg vil anbefale alle å se den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De store ungene er helt hekta på Wall-E... Minsten syntes den var litt skummel, da.

Mannen syntes det var en veldig bra film, sett med voksenøyne. Jeg må innrømme at jeg er litt misunnelig siden jeg ikke har sett den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_MEg_*
Den går bare på norsk på kinoen her, og det nekter jeg å se på..

Det er så lite dialog i filmen at jeg tror det ikke gjør noe at den er på norsk..

selv såg jeg den på orginal språket da, så jeg er kanskje ikke riktige personen til å svare :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...