Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Gossip girl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk jenter :klemmer:

Har sett filmen seven pounds og hatt reker i kveld :)

Humøret er ikke på topp for det :sjenert: Blæ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å sove så lenge man vil :)

Ja det er den beste goden ved å ikke ha barn ;) Elsker å våkne uten vekkerklokke!! Selvom jeg selvfølgelig gjerne skulle hatt en liten baby som vekket meg da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er den beste goden ved å ikke ha barn ;) Elsker å våkne uten vekkerklokke!! Selvom jeg selvfølgelig gjerne skulle hatt en liten baby som vekket meg da :sjenert:

Ja hadde ofret all søvn for en liten baby :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er leiligheten ryddet og klar for besøk i morgen. Står kanelboller i ovnen :spise: Bakte kake på torsdag til kaffekosen på jobb. Har litt igjen av den enda, tror jeg skal fryse den. Hadde tenkt å bake ny kake i morgen til besøket egentlig :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Golden Girl

Kanelboller er godt!! :sikle:

Jeg har også sett seven pounds. Bra film - og utroolig overraskende slutt!!!

Ha en fin lørdagskveld!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanelboller er godt!! :sikle:

Jeg har også sett seven pounds. Bra film - og utroolig overraskende slutt!!!

Ha en fin lørdagskveld!

:klemmer:

syns du? :fnise: Tror kanskje jeg har sett for mange filmer, fordi jeg sa tidlig i filmen "åj, seff skal han gi hjerte sitt til henne for å bøte for de livene som har gått tapt" Mannen så sint på meg da :sjenert: Gjorde det samme når vi var på kinoen å så engler og demoner :skratte: Må lære meg å holde det for meg selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Golden Girl

Ja jeg fikk helt :hakeslepp: jeg, så ikke den komme i det hele tatt! Var sikker på han var noe etteretningsagent eller et eller anna, så jeg skjønte det ikke før helt, helt til slutt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, kanelboller. :sikle: (Eller "kanel i svingane", som me kallar det heime - mens andre berre ler av oss. :sjenert: )

Får håpa humøret kjem seg etter kvart, når den verste skuffelsen går over. De skal få det til, og me er mange her som håpar det ikkje tar så mykje lenger tid. De har allerede venta lenger enn det som skulle vore lovlig. :klem:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte jentene mine :) Kake i ovnen og venter besøk i dag. Skal ut å spise senere i dag, men tenkte å ta kaffe her hjemme etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...