Happy Feet Skrevet 27. mai 2009 #1641 Del Skrevet 27. mai 2009 Fått tatt meg en liten dagbok runde, hvis dere ikke fikk et spor var det nok bare pga dere var havnet på side to av mine innlegg Orket bare innom side en i dag Har liksom SG forumet som også må besøkes Søta Hopper litt for at du snart er ferdig med studiene jeg også. :hoppe: Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 27. mai 2009 #1642 Del Skrevet 27. mai 2009 for straks ferdig med studiene! Det må være helt fantastisk?! Tenk at du er ferdig snart liksom! Jeg gleder meg som en unge til jeg er i din situasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #1643 Del Skrevet 27. mai 2009 Da har du fått tilgang. Tusen takk Snart ferdig med skulegangen! Spennande med egg-UL. Tenk, kanskje du har sett (halve) din som bittebittebitteliten. :rødme: Ikke tenkt på det op den måten :rødme: Søta Hopper litt for at du snart er ferdig med studiene jeg også. :hoppe: Ha en fin dag! I like så vennen for straks ferdig med studiene! Det må være helt fantastisk?! Tenk at du er ferdig snart liksom! Jeg gleder meg som en unge til jeg er i din situasjon! Det er en deilig følelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #1644 Del Skrevet 27. mai 2009 Sovet litt lenge i dag, sovet så sinsykt dårlig de siste nettene. Er desverre en dum bivirkning av pergoen. Men det gjør at tempenen mine heller ikke er til å stole på Skal prøve å gjøre b.oppgaven ferdig i dag før svigerfar kommer. Tenkte å lage kyllinggryte til han, men litt usikker på når han kommer Men nå må jeg først ha en kaffekopp og en dagbok runde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #1645 Del Skrevet 27. mai 2009 mm, lukter muffins i heile leiligheten nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 27. mai 2009 #1646 Del Skrevet 27. mai 2009 mm, lukter muffins i heile leiligheten nå Åååh det er god lukt! og god smak ikke minst!! *vann i munnen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 27. mai 2009 #1647 Del Skrevet 27. mai 2009 mm, lukter muffins i heile leiligheten nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #1648 Del Skrevet 27. mai 2009 De smakte deilig også Skal støvsuge og dusje nå, lurer på når svigerfar kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 27. mai 2009 #1649 Del Skrevet 27. mai 2009 mm, lukter muffins i heile leiligheten nå Nå fikk jeg vann i munnen jah ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 27. mai 2009 #1650 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg og fikk lyst på muffins!! Men lurer på om jeg skal bake horn jeg da... Hva er sg forumet? Ha en fin onsdag! Forresten, hvor lenge må du gå på pergo igjen..? Du har jo skrevet det, men jeg orker ikke bla bakover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #1651 Del Skrevet 27. mai 2009 SG forumet er www.snartgravid.com, trives godt der, da jeg er med i egen tempeklubb og pergogruppe. Pergo vet jeg ikke hvor lenge jeg skal gå på, til jeg blir gravid?! :klø: Jeg er på min andre kur nå hvertfal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 27. mai 2009 #1652 Del Skrevet 27. mai 2009 Mmm... Muffins. La det bli igjen nokre til svigerfar kjem, då. Korleis har arbeidet med bacheloroppgava gått? Er du ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 27. mai 2009 #1653 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvordan muffins har du laget???? Sjokolademuffins er best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #1654 Del Skrevet 28. mai 2009 Mmm... Muffins. La det bli igjen nokre til svigerfar kjem, då. Korleis har arbeidet med bacheloroppgava gått? Er du ferdig? Han har spist halvparten Oppgaven har kommet i havn, takket være min mann som skrev hele drøftingen sammen med meg Skal små rette ting i dag, printe den ut. Tenkte å få kopikontoret til å innbinde den Hvordan muffins har du laget???? Sjokolademuffins er best. Ble noen lyse, mannen er ikke glad i sjokkolade muffins. Men pyntet med 3 ulike melissmaker, rom, vanilje og sitron. Så ble noe for en hver smak ************* Nå skal svigerfar gå og jeg tar meg noen timer på skolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 28. mai 2009 #1655 Del Skrevet 28. mai 2009 Ha en fin dag!! De muffinsene hørtes gode ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. mai 2009 #1656 Del Skrevet 28. mai 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #1657 Del Skrevet 28. mai 2009 Fant El slim på papiret nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. mai 2009 #1658 Del Skrevet 28. mai 2009 :bolledeig: :bolledeig: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 28. mai 2009 #1659 Del Skrevet 28. mai 2009 Kom dere hjem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #1660 Del Skrevet 28. mai 2009 Kom dere hjem!! Nja hadde i går, og jeg pleier å ha EL slim 3-5 dager. Så ikke stress her Skal jo til legen i morgen, så egge har nok ikke løstnet enda etter hans beregninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå