MellonCollie Skrevet 18. februar 2009 #821 Del Skrevet 18. februar 2009 Hadde meg en stor på slutten av da damene dro. Ble så stort savn etter egne barn da. Vil også se min man ligge å lese for barna Det var rørende å se på ja Håper det blir deres tur snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #822 Del Skrevet 18. februar 2009 Tenke positive tanker Bare en dag igjen med undervisning på studiet mitt En dag nærmere en graviditet En dag nærmere b.oppgaven skal leveres *det var vist en negativ ting igjen* Jeg er mye bedre i form etter dosen levaxin er økt Jeg har verdens beste mann :rødme: Vi skal hjem til bygda i helga! Prøvde å bli inspirert av fargene i pusilus dagbok, men ender bare med unasett i dag. Ikke har jeg spist sunt eller trent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 18. februar 2009 #823 Del Skrevet 18. februar 2009 Neei, det er lov og ha en ikke trene dag og ikke spise sundt dag. Det har vi alle. Til og med treningsnarkomane! Tenk på meg da, alt jeg gjør er å enten jobbe, eller sitte oi sofaen og spise Og jeg burde virkelig ha trent, for jeg sliiter med å gå opp en trapp. Da er jeg padde flat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. februar 2009 #824 Del Skrevet 18. februar 2009 kun en dag til med undervisning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 18. februar 2009 #825 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Så bra at det er en dag mindre til du er ferdig med bacheloroppgava! Det blir nok en fin dag tenker jeg Også er det jo en dag mindre til du kan se mannen lese på senga:jepp: Endret 18. februar 2009 av Svipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #826 Del Skrevet 19. februar 2009 dumme strikke tøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. februar 2009 #827 Del Skrevet 19. februar 2009 dumme strikke tøy Gått galt igjen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 19. februar 2009 #828 Del Skrevet 19. februar 2009 dumme strikke tøy Hva skjer? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #829 Del Skrevet 19. februar 2009 Gått galt igjen??? Hva skjer? :klø: Prøvd å legge opp til armen sikkert 10 ganger nå, ble noe rart, klarte det ei gang, men da blle det noe rart når jeg begynte å strikke, ble en trå i veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 19. februar 2009 #830 Del Skrevet 19. februar 2009 Prøvd å legge opp til armen sikkert 10 ganger nå, ble noe rart, klarte det ei gang, men da blle det noe rart når jeg begynte å strikke, ble en trå i veien Oida Hvis du skal på skolen i morgen så kan jeg hjelpe deg Kan til og med legge opp på begge for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #831 Del Skrevet 19. februar 2009 Oida Hvis du skal på skolen i morgen så kan jeg hjelpe deg Kan til og med legge opp på begge for deg Skal ikke det, skal ta blodprøve så er det hjem til bygda. Men kan spør mamma om hjelp. Men har ikke gitt opp, sett litt mer på youtube, så skal prøve meg litt senere. Men nå er det rett og slett vask av badet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 19. februar 2009 #832 Del Skrevet 19. februar 2009 Hehe, syntes dere er så søte som strikker Jeg fikk tjukkelabber i posten fra mormor hin dagen, det er deilig det Kjedelig å vaske badet Men deilig når det er ferdig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. februar 2009 #833 Del Skrevet 19. februar 2009 dumme strikke tøy Håper det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #834 Del Skrevet 20. februar 2009 Da var prøvene levert, bare å legge de i Guds hender nå Nå skal vi pakke så bærer det hjem mot bygda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 20. februar 2009 #835 Del Skrevet 20. februar 2009 Kos deg i bygda i helga!! Ha en toppers helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 20. februar 2009 #836 Del Skrevet 20. februar 2009 Kos deg i bygda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 20. februar 2009 #837 Del Skrevet 20. februar 2009 Så flott at oppgaven er levert, tipper det vil gå supert. Har inntrykk av at du er flink på skolen Må kose deg på bygda Men du må ikke glemme oss, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celestine Skrevet 20. februar 2009 #838 Del Skrevet 20. februar 2009 Goood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. februar 2009 #839 Del Skrevet 20. februar 2009 Gooood tur Gossip og kos deg en masse i helgen. *krysser fingrene for prøvene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 21. februar 2009 #840 Del Skrevet 21. februar 2009 Håper alt gikk greit med oppgaven din. Blir spennende å høre hvordan det går fremover med prøvene og utredningen. Alt blir nok veldig bra. Om ikke lenge sitter du nok og stryker deg ømt over en voksende mage skal du se :rødme: God tur til bygda ( veldig nysjerrig på hvor det er ) Og ha en koselig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå