Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Gossip girl

Anbefalte innlegg

Hadde meg en stor :grine: på slutten av da damene dro. Ble så stort savn etter egne barn da. Vil også se min man ligge å lese for barna :sjenert:

Det var rørende å se på ja :Nikke: Håper det blir deres tur snart :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenke positive tanker :sjenert:

Bare en dag igjen med undervisning på studiet mitt :hoppe:

En dag nærmere en graviditet

En dag nærmere b.oppgaven skal leveres :sjokkert: *det var vist en negativ ting igjen*

Jeg er mye bedre i form etter dosen levaxin er økt :hoppe:

Jeg har verdens beste mann :rødme:

Vi skal hjem til bygda i helga!

Prøvde å bli inspirert av fargene i pusilus dagbok, men ender bare med :trist: unasett i dag. Ikke har jeg spist sunt eller trent :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Neei, det er lov og ha en ikke trene dag og ikke spise sundt dag. Det har vi alle. Til og med treningsnarkomane! :kose:

Tenk på meg da, alt jeg gjør er å enten jobbe, eller sitte oi sofaen og spise :ler: Og jeg burde virkelig ha trent, for jeg sliiter med å gå opp en trapp. Da er jeg padde flat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det er en dag mindre til du er ferdig med bacheloroppgava! Det blir nok en fin dag tenker jeg :jepp:

Også er det jo en dag mindre til du kan se mannen lese på senga:jepp:

Endret av Svipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gått galt igjen???

Hva skjer? :klø:

Prøvd å legge opp til armen sikkert 10 ganger nå, ble noe rart, klarte det ei gang, men da blle det noe rart når jeg begynte å strikke, ble en trå i veien :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Prøvd å legge opp til armen sikkert 10 ganger nå, ble noe rart, klarte det ei gang, men da blle det noe rart når jeg begynte å strikke, ble en trå i veien :vetikke:

Oida :fnise: Hvis du skal på skolen i morgen så kan jeg hjelpe deg :) Kan til og med legge opp på begge for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida :fnise: Hvis du skal på skolen i morgen så kan jeg hjelpe deg :) Kan til og med legge opp på begge for deg :)

Skal ikke det, skal ta blodprøve så er det hjem til bygda. Men kan spør mamma om hjelp. Men har ikke gitt opp, sett litt mer på youtube, så skal prøve meg litt senere. Men nå er det rett og slett vask av badet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Hehe, syntes dere er så søte som strikker :fnise: Jeg fikk tjukkelabber i posten fra mormor hin dagen, det er deilig det :hoppe:

Kjedelig å vaske badet :sur:

Men deilig når det er ferdig da :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var prøvene levert, bare å legge de i Guds hender nå :)

Nå skal vi pakke så bærer det hjem mot bygda :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest TittTitt

Så flott at oppgaven er levert, tipper det vil gå supert. Har inntrykk av at du er flink på skolen :jepp:

Må kose deg på bygda :jepp: Men du må ikke glemme oss, sant? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt gikk greit med oppgaven din.

Blir spennende å høre hvordan det går fremover med prøvene og utredningen. Alt blir nok veldig bra. Om ikke lenge sitter du nok og stryker deg ømt over en voksende mage skal du se :rødme:

God tur til bygda ( veldig nysjerrig på hvor det er ) Og ha en koselig helg :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...