Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Gossip girl

Anbefalte innlegg

Gjest TittTitt

Vi så noe fødsel greier igår på tv. N syntes det var noe av det ekleste han hadde sett, og jeg holdt på å dau av latter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er tacoen fordøyd *ligge mett på sofan*

Mannen prøver å overbevise meg om at han bør få lov å ha med seg nespresso maskinen vår på skoleni morgen. Kaffen på termosen blir litt kald når vi sitter på skolen i 11-12 timer.

Har et par ting igjen på dagsplanen før jeg kan hoppe til køys :søvn:

Tirsdag:

Sette på vaskemaskin med klær

Lese alt engelsk pensum?!?!

Forelesning

Brette klær

Henge opp klær

Onsdag:

Sette på håndklær til vask

forelesning

Informasjon bacheloroppgave møtet

Lese på skolen, gjøre seg ferdig med notater til bøkene

Brette håndkler og sengetøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor stor denne nespresso maskinen deres er, men synes jeg ser for meg at dere drasser på en kaffemaskin på skolen. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hegepege
Nå er tacoen fordøyd *ligge mett på sofan*

Mannen prøver å overbevise meg om at han bør få lov å ha med seg nespresso maskinen vår på skoleni morgen. Kaffen på termosen blir litt kald når vi sitter på skolen i 11-12 timer.

Har et par ting igjen på dagsplanen før jeg kan hoppe til køys :søvn:

Tirsdag:

Sette på vaskemaskin med klær

Lese alt engelsk pensum?!?!

Forelesning

Brette klær

Henge opp klær

Onsdag:

forelesning

Utrolig smart å lage en sånn en plan, tror jeg må begynne med det!

Lykke til med prøvingen forresten, nå var denne boka på lista også :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Åh taco :sikle:

Jeg er helt mat desperat no. Får inn penger imorgen, og har ingen å låne av no. Her har jeg prøvd å koke nokken rare nudler som er kjøpt på invandrer butikk, og brukt grønnsaksbuljong som krydder. Det var ikke godt. Og no koker jeg noe spagetti så får jeg bare ta på ketsjup eller noe. Ellers har jeg spist mye kavring og knekkebrød med nugatti.

Fattig? Jeg? :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor stor denne nespresso maskinen deres er, men synes jeg ser for meg at dere drasser på en kaffemaskin på skolen. :skratte:

Er ikke så stor, veier lite. Men alikevel rart å dra med seg den på skolen :skratte:

bredd 16.6 x höjd 25.3 x djup 29.1 cm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Onsdag:

forelesning

Tur?

Endret av Gossip girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å ha noen lister å forholde seg til. Ble et liste-menneske etter bryllupsplanlegging på KG :fnise:

Har murringer i magen i dag :sjenert: Ikke uventet, nesten gitt opp å bli gravid jeg :cry3: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å ha noen lister å forholde seg til. Ble et liste-menneske etter bryllupsplanlegging på KG :fnise:

Har murringer i magen i dag :sjenert: Ikke uventet, nesten gitt opp å bli gravid jeg :cry3: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Skjønner hva du snakker om. Håper virkelig at det klaffer for dere snart. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forrsatt på skolen, begynner å bli trøtt. Lenge når vi hver dag er på skolen i 10-12 timer. Funnet meg en sofa her nå å slengt meg litt på, delig :)

I morgen blir nok en lesedag, må få gått en tur da, vekta har økt noe voldsomt i det siste :sur: Men ikke kunne gjort så mye med det pga stoffskiftet. Men nå er det påtiden å få rompa i gir igjen :hoppe:

Vil på ikea i dag, men tvile på jeg får dratt med meg mannen egentlig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest: Håpar også det klaffar for dåke snart.

Men du, husk at du snart er ferdig med eksamenskjøret og klar for juleferie. Det kjem nok til å hjelpa litt på humøret. Eg kjenner til at alt blir verre når ein er eksamensstressa. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest TittTitt

Har du prøvd sånn aktupunktur? Haha, jada,jada, jeg vet ikke om det var rikgit skrevet :fnise: Men kan jo være det hjelper? Jeg ville ihvertfall prøvd det.

Kom du deg på ikea? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Ble ikke noen ikea tur på meg i går, mannen hadde en avtale på kvelden vist. Får se om det blir noe i dag. I dag droppet jeg lesinga å er hjemme. Masse forfallent husarbeid spesielt masse håndkler som må vaskes, og har engetøy som må brettes og klær så nok å gjøre. Tenkte jeg sko begynne å lage litt julekonfekt i dag :hoppe: Blir mozartkuler :)

Tittitt - Jeg er kristen, så vil ikke bruke akupunktur. For meg strider det i mot en del jeg tror på. Men skal ikke gå mer inn i det. Vet det er flere her inne som bruker det, så vil ikke støte noen.

Jaja, da er det bare å begynne på dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julekonfekt :hoppe: Så godt. Har spist oppjulesnopet jeg lagde med ene venninna mi i midten av nov :fnise: må kanskje ta en runde til :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Å så deilig med mozartkuler - og enda bedre med fridag! :)

Jeg er også kristen, men visste ikke at det var noe "galt" med akupunktur..? Kan ikke du sende meg en pm og forklare, dette ble jeg nysgjerrig på. :)

Ønsker deg en fiin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...