Strix Skrevet 8. september 2009 #2221 Del Skrevet 8. september 2009 Sovna nesten hos frisøren i dag Det gjør jeg nesten altid, fordi jeg syns det er så behagelig Håper alt går bra med dere og at du snart er i bedre form igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 8. september 2009 #2222 Del Skrevet 8. september 2009 Vil ha innlegg 2222 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 8. september 2009 Forfatter #2223 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Vil ha innlegg 2222 Søte deg Tusen takk Strix Endret 8. september 2009 av Gossip girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 8. september 2009 #2224 Del Skrevet 8. september 2009 Håper det ligger en liten en bak slappheta di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 9. september 2009 #2225 Del Skrevet 9. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. september 2009 #2226 Del Skrevet 9. september 2009 Håper formen er bedre i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 9. september 2009 #2227 Del Skrevet 9. september 2009 Innom og oppdaterer meg og med en krysser også fingrene for at trettheten har en god grunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 10. september 2009 Forfatter #2228 Del Skrevet 10. september 2009 CD 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 10. september 2009 #2229 Del Skrevet 10. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. september 2009 #2230 Del Skrevet 10. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. september 2009 #2231 Del Skrevet 10. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 10. september 2009 Forfatter #2232 Del Skrevet 10. september 2009 Må vel skrive mail til legen, vet ikke hva veien videre blir. Han ville ha en mail om det ikke funket. Vet ikke helt hva jeg skal skrive til han Kjøpte meg en vin i dag, den var syk søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. september 2009 #2233 Del Skrevet 10. september 2009 Så kjedelig da... Jeg hater å skrive formelle mailer, så jeg har dessverre ikke noen gode råd. Håper du får noen, hvis ikke kan jeg sende mannen nedover/oppover (jeg er forvirret ) til deg, han er kjempeflink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 10. september 2009 Forfatter #2234 Del Skrevet 10. september 2009 Så kjedelig da... Jeg hater å skrive formelle mailer, så jeg har dessverre ikke noen gode råd. Håper du får noen, hvis ikke kan jeg sende mannen nedover/oppover (jeg er forvirret ) til deg, han er kjempeflink. du er søt Sitter i rogaland jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 10. september 2009 #2235 Del Skrevet 10. september 2009 Innom med en stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 10. september 2009 #2236 Del Skrevet 10. september 2009 Usj, kom tanta til deg også ja.. Såså, børst av støvet, gråt en skvett, og så heier vi hverandre videre inn i en ny og strålende PP!! :duskedame: Vi får minne hverandre på at det klaffer nok snart!! Litt som når man har et stort oppussingsprosjekt, man føler man aaldri blir ferdig (man føler det aaaldri skal klaffe) men så går no dagan og så er man plutselig ferdige! (så sitter'n jammen!! ) :duskedame: :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 10. september 2009 Forfatter #2237 Del Skrevet 10. september 2009 Usj, kom tanta til deg også ja.. Såså, børst av støvet, gråt en skvett, og så heier vi hverandre videre inn i en ny og strålende PP!! :duskedame: Vi får minne hverandre på at det klaffer nok snart!! Litt som når man har et stort oppussingsprosjekt, man føler man aaldri blir ferdig (man føler det aaaldri skal klaffe) men så går no dagan og så er man plutselig ferdige! (så sitter'n jammen!! ) :duskedame: :klemmer: Takk vennen Håper en operasjon kan gjøre susen for babylykken i huset her Du er i 12 PP, skal du snakke med lege? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. september 2009 #2238 Del Skrevet 10. september 2009 du er søt Sitter i rogaland jeg Det blir vel bortover, så vidt jeg kan forstå ... Geografikunnskapene mine er dååårlige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 10. september 2009 Forfatter #2239 Del Skrevet 10. september 2009 Det blir vel bortover, så vidt jeg kan forstå ... Geografikunnskapene mine er dååårlige! mine er heller ikke de beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. september 2009 #2240 Del Skrevet 10. september 2009 mine er heller ikke de beste Det er godt å høre. Jeg sier konstant feil, jeg skal nedover til foreldrene mine som bor lengre nord og oppover tilbake fra de. Jeg vet jo at det er feil, men jeg er kriminell til å si feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå