Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Gossip girl

Anbefalte innlegg

Sovna nesten hos frisøren i dag :sjenert:

Det gjør jeg nesten altid, fordi jeg syns det er så behagelig :fnise:

Håper alt går bra med dere og at du snart er i bedre form igjen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

:sur: Må vel skrive mail til legen, vet ikke hva veien videre blir. Han ville ha en mail om det ikke funket. Vet ikke helt hva jeg skal skrive til han :(

Kjøpte meg en vin i dag, den var syk søt :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Så kjedelig da... :klemmer:

Jeg hater å skrive formelle mailer, så jeg har dessverre ikke noen gode råd. Håper du får noen, hvis ikke kan jeg sende mannen nedover/oppover (jeg er forvirret :fnise: ) til deg, han er kjempeflink. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest: Så kjedelig da... :klemmer:

Jeg hater å skrive formelle mailer, så jeg har dessverre ikke noen gode råd. Håper du får noen, hvis ikke kan jeg sende mannen nedover/oppover (jeg er forvirret :fnise: ) til deg, han er kjempeflink. ;)

:fnise: du er søt ;) Sitter i rogaland jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Usj, kom tanta til deg også ja.. :troest::klemmer: Såså, børst av støvet, gråt en skvett, og så heier vi hverandre videre inn i en ny og strålende PP!! :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Vi får minne hverandre på at det klaffer nok snart!! Litt som når man har et stort oppussingsprosjekt, man føler man aaldri blir ferdig (man føler det aaaldri skal klaffe) men så går no dagan og så er man plutselig ferdige! (så sitter'n jammen!! :gravid: )

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Usj, kom tanta til deg også ja.. :troest::klemmer: Såså, børst av støvet, gråt en skvett, og så heier vi hverandre videre inn i en ny og strålende PP!! :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Vi får minne hverandre på at det klaffer nok snart!! Litt som når man har et stort oppussingsprosjekt, man føler man aaldri blir ferdig (man føler det aaaldri skal klaffe) men så går no dagan og så er man plutselig ferdige! (så sitter'n jammen!! :gravid: )

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

Takk vennen :klemmer: Håper en operasjon kan gjøre susen for babylykken i huset her :klemmer: Du er i 12 PP, skal du snakke med lege?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tunge1:

Det blir vel bortover, så vidt jeg kan forstå ... :sjenert: Geografikunnskapene mine er dååårlige! ;)

mine er heller ikke de beste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine er heller ikke de beste ;)

Det er godt å høre. ;)

Jeg sier konstant feil, jeg skal nedover til foreldrene mine som bor lengre nord og oppover tilbake fra de. Jeg vet jo at det er feil, men jeg er kriminell til å si feil. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...