Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Gossip girl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nå er jeg lei av dette styret. Er disse bivirkningene verdt det? Kommer jo ikke noe ut av det :sukk: Lurer på om jeg skal mase meg til en lap?! :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg lei av dette styret. Er disse bivirkningene verdt det? Kommer jo ikke noe ut av det :sukk: Lurer på om jeg skal mase meg til en lap?! :vetikke:

Skjønner godt at du er lei nå ja :( Skal se at disse bivirkningene er verdt det veldig snart :) Hvordan ligger du ann i forhold til utredning egentlig?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er lei nå ja :( Skal se at disse bivirkningene er verdt det veldig snart :) Hvordan ligger du ann i forhold til utredning egentlig?

:klemmer:

Kun tatt blodprøver, de sa jeg ikke hadde El. Med pergo sa blodprøvene at jeg hadde EL. Manne har jo også levert prøver. Neste steg blir vel lap/hyst jeg må be om :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kun tatt blodprøver, de sa jeg ikke hadde El. Med pergo sa blodprøvene at jeg hadde EL. Manne har jo også levert prøver. Neste steg blir vel lap/hyst jeg må be om :sjenert:

Så godt at pergo gir el i allefall da :) Har du hatt mange kurer eller? Forferdelig kjedelig å gå sånn å vente i allefall :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at pergo gir el i allefall da :) Har du hatt mange kurer eller? Forferdelig kjedelig å gå sånn å vente i allefall :(

To kurer + pause mnd, sist nå tok jeg også en ovitrelle sprøyte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To kurer + pause mnd, sist nå tok jeg også en ovitrelle sprøyte.

Såpass ja, da burde det jo absolutt skjer noe snart synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...