Gå til innhold

Vi prøver igjen!

Gossip girl

Anbefalte innlegg

Det hagler jo inn gravide for tiden her på KG:strix: Må litt :hoppe: for både Nòtt og Sunny :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen timer på jobb i dag, håpte å sitte til 17-17.30 i dag. Så skal vi ut å spise å på kino i kveld :rødme: Gleder meg til en kose dag :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sitett mange timer med oppgaven i dag, nå blir det god mat, vin å tv resten av dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sitett mange timer med oppgaven i dag, nå blir det god mat, vin å tv resten av dagen :)

Flinke Gossip :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står bra til her :) Sitter på jobben, ingen her i helgene. Så nå skal det jobbes med oppgaven :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Golden Girl

Nå tenkte jeg meg inn i matbloggen din for å finne middags-inspirasjon - jeg er møkklei alt mitt eget! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du får til å jobba med oppgava. Håpar du får kryssa av maaaange punkt på to do-lista di. Hugs: Jo meir detaljert lista er, desto fleire punkt å kryssa ut. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter :klemmer:

Nå tenkte jeg meg inn i matbloggen din for å finne middags-inspirasjon - jeg er møkklei alt mitt eget! :ler:

Har ikke lagt inn noe på lenge :sukk: Har ikke hatt tiden, men har mange bilder og oppskrifter på vent :) Så juni blir mnd :strix:

Har hatt oss en god tur på over 8 km nå :trene:

NÅ blir det fotbad, barbering og stussing :lur: Skal til ultralyd i morgen å se om jeg har egg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært hois legen å sjekket eggene mine.

Han fant en folikkel på 11 mm på venstre side, de på høyre var 3 tror jeg! Skal inn igjen på fredag for å se om den er fullmoden da den på venstre side. Hvor stor er det en folikkel skal bli før EL? hørt noe om at det er 18-20 mm?! :klø:

Men det han sa han ville gjøre vist den var stor nok på fredag var å gi meg en sprøyte med "noe" som ville starte EL og EL ble dermed lettere å time Noen som vet hva dette "noe" er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...