Gossip girl Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #621 Del Skrevet 26. januar 2009 :klemmer: Koselig med besøk ************************** Nydelig vær her i dag, tror jeg skal ut å gå tur nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #622 Del Skrevet 26. januar 2009 :klemmer: Koselig med besøk ************************** Nydelig vær her i dag, tror jeg skal ut å gå tur nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 26. januar 2009 #623 Del Skrevet 26. januar 2009 Da bor du ikke her. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 26. januar 2009 #624 Del Skrevet 26. januar 2009 Håper du fikk gått deg en god tur. Ha en fin mandagsklem vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 26. januar 2009 #625 Del Skrevet 26. januar 2009 Hei hei Håper du har hatt en fin gå tur i dag !! Jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver om ferie. Jeg og mannen skal prøve å finne oss en tur i mars, men jeg og vil få dt til å passe med sykluss og sånt. Deilig med litt opptining før våren kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 26. januar 2009 #626 Del Skrevet 26. januar 2009 Takk for oppskrift! Den såg ut. Skal absolutt prøvast. Kjipt med IKM/ferie-kræsj! Dåke har ikkje mulighet for ei langweekend i staden? Rekk sikkert ikkje tur til varmare strøk, men i Aust-Europa er det jo billig spa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 26. januar 2009 #627 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg har VERDENS BESTE MANN :rødme: Når jeg kom hjem fra jobb i dag, sto det en orkide på kjøkkenbenken, søte mannen. Inne i stua sto det en vase med tullipaner Og når jeg åpnet data lokket mitt lå det et flax lodd Også hadde han gjort masse husarbeid Jeg er så glad jeg har mannen min :rødme: Veldig snill mann du har! Jeg elsker orkideer. De er så vakre! Tulipaner og flakslodd er også stas Nå er jeg sur Har sittet to timer på nett å leita etter syden tur i uke 7-8, da har mannen fri fra skolen. Så finner jeg denne plassen å vi bestemmer oss for å reise 11 februar, men så sier mannen "hvordan ligger du an i syklusen da?" Hm, regne regne, IKM på 12 februar, og siden jeg regner med Tanta kommer, så blir det jo veldig dumt, må ta blodprøve syklusdag 5 og det blir jo 16 februar. Dermed gikk hele ferien i dass Veldig skuffet, hvorfor så jeg ikke på syklusen min før jeg leita etter ferie Typisk at det ikke klaffer Man blir så skuffet når man er innstilt på å reise. En tur til syden hadde vært noe nå i disse dager. Dere får heller bruke pengene på kos hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 26. januar 2009 #628 Del Skrevet 26. januar 2009 eej,jeg skjønte ikke hvorfor du ikke kunne dra til syden pga syklusen? Hva betyr det? JEg har lest og lest i denne prøve dagboken, men jeg skjlnner fremdeles ikke de der prøve ordne deres.. Kan ikke du prøve å lage baby i syden? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #629 Del Skrevet 26. januar 2009 Dumme KG i dag, henger seg mye og kommer feilmeldinger Hadde skrevet et langt innlegg som forsvant. Men takk for hilsninger Veldig kjedelig ang ferie Vuderte storby ferie til Roma eller Paris, men vil helst til sol - elsker Så tror ikke det blir det i første omgang. Tittitt -> Forstår godt du ikke skjønner alt når du ikke selv prøver Det er en forvirrende verden her inne Babyen kunen godt blitt laget i syden, men prøblemet er at jeg venter mensen når vi evt skulle reist. Ikke gøy å ha den når man skal ned å bade Vanligvis tar jeg bare disse tablettene som utsettermensen ei veke,men det går ikke når man prøver å bli gravid. Det andre problemet ble at jeg må levere en blodprøve til spesialisten på dag 5 etter mensen kom for utredningen vi holder på med, så det er ikke mulig nede i syden så alle grunner talte i mot *krysser alle fingrer for at dette innlegget publiseres* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 26. januar 2009 #630 Del Skrevet 26. januar 2009 Æsj daa!! Håper dere finner et annet tidspunkt dere kan reise på. Også så bra at mannen din følger med på syklussen din :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. januar 2009 #631 Del Skrevet 26. januar 2009 kjipt at syklusen ikke passet sammen med ferie. Er litt nyskjerrig på disse oppskriftene jeg *vil ha sunn dessert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #632 Del Skrevet 26. januar 2009 kjipt at syklusen ikke passet sammen med ferie. Er litt nyskjerrig på disse oppskriftene jeg *vil ha sunn dessert* Vektklubben.no har masse sunne oppskrifter på frokost, middag, dessert, bakst. Er GR prinsipper, men mye nydelig Vektklubben er forresten gratis å melde seg inn i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #633 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg så litt på en gammel Hotell C episode her nå, må le litt. Svein og bendikte prøver å bli gravide, og svein kommer med bananer og grillpølser på innerlommen da det skal hjelpe de å bli det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 27. januar 2009 #634 Del Skrevet 27. januar 2009 Det er nok det du må spise for å bli gravid, bare til å sette igang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 27. januar 2009 #635 Del Skrevet 27. januar 2009 Så kjedelig med kræsj med ferieuke og blodprøve. Håper dere finner på noe annet koselig og gjøre den uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 27. januar 2009 #636 Del Skrevet 27. januar 2009 Kan jeg skylde på ammetåka for at jeg først nå har satt sammen 2 + 2 og fått 4...? For NÅ vet jeg jo hvem du er Og jeg vil jo følge med i boka di selvsagt... sånn. Mine innlegg, og jeg heier på dere fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #637 Del Skrevet 28. januar 2009 Kan jeg skylde på ammetåka for at jeg først nå har satt sammen 2 + 2 og fått 4...? For NÅ vet jeg jo hvem du er Og jeg vil jo følge med i boka di selvsagt... sånn. Mine innlegg, og jeg heier på dere fremover Forstår godt du ikke har vist helt hvem jeg er, ikke ropt det ut høyt just Koselig at du følge meg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 28. januar 2009 #638 Del Skrevet 28. januar 2009 Innom med en onsdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 28. januar 2009 #639 Del Skrevet 28. januar 2009 Kjedelig med kræsj av blodprøver og ferie ja. Dere får kose dere skikkelig hjemme istedet, eller kansje dra på weekend-tur et sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #640 Del Skrevet 28. januar 2009 Hatt ei vennine på besøk i dag, var pp IKEA og handlet baby seng og masse andre babyting. Hun skal ha en liten baby hos seg hver 4 helg gjennom barnevernet. Var egentlig veldig vanskelig syns jeg Så det endte med at jeg fortalte henne om hele situasjonen. Deilig å få det ut, så nå vet begge mine to bestevenniner det Her ligger jeg i senga med puta under rompa etter dagens arbeid Begynt å ta med meg datan inn på rommet slik jeg har noe å gjøre på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå