Gå til innhold

Vi prøver igjen!


Gossip girl

Anbefalte innlegg

:klemmer: :klemmer:

:klemmer: Koselig med besøk :)

**************************

Nydelig vær her i dag, tror jeg skal ut å gå tur nå :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klemmer: :klemmer:

:klemmer: Koselig med besøk :)

**************************

Nydelig vær her i dag, tror jeg skal ut å gå tur nå :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Håper du har hatt en fin gå tur i dag !!

Jeg kjenner meg litt igjen i det du skriver om ferie. Jeg og mannen skal prøve å finne oss en tur i mars, men jeg og vil få dt til å passe med sykluss og sånt.

Deilig med litt opptining før våren kommer :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppskrift! Den såg :sikle: ut. Skal absolutt prøvast. :nigo:

Kjipt med IKM/ferie-kræsj! :trist: Dåke har ikkje mulighet for ei langweekend i staden? Rekk sikkert ikkje tur til varmare strøk, men i Aust-Europa er det jo billig spa. :lur::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Revenka
Jeg har VERDENS BESTE MANN :rødme:

Når jeg kom hjem fra jobb i dag, sto det en orkide på kjøkkenbenken, søte mannen. Inne i stua sto det en vase med tullipaner :) Og når jeg åpnet data lokket mitt lå det et flax lodd :fnise: Også hadde han gjort masse husarbeid :hoppe: Jeg er så glad jeg har mannen min :rødme:

Veldig snill mann du har! Jeg elsker orkideer. De er så vakre! Tulipaner og flakslodd er også stas :)

Nå er jeg sur :sinna:

Har sittet to timer på nett å leita etter syden tur i uke 7-8, da har mannen fri fra skolen. Så finner jeg denne plassen å vi bestemmer oss for å reise 11 februar, men så sier mannen "hvordan ligger du an i syklusen da?" Hm, regne regne, IKM på 12 februar, og siden jeg regner med Tanta kommer, så blir det jo veldig dumt, må ta blodprøve syklusdag 5 og det blir jo 16 februar. Dermed gikk hele ferien i dass :sukk: Veldig skuffet, hvorfor så jeg ikke på syklusen min før jeg leita etter ferie :vetikke:

Typisk at det ikke klaffer :( Man blir så skuffet når man er innstilt på å reise. En tur til syden hadde vært noe nå i disse dager. Dere får heller bruke pengene på kos hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

eej,jeg skjønte ikke hvorfor du ikke kunne dra til syden pga syklusen? Hva betyr det? JEg har lest og lest i denne prøve dagboken, men jeg skjlnner fremdeles ikke de der prøve ordne deres.. Kan ikke du prøve å lage baby i syden? :klø: :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme KG i dag, henger seg mye og kommer feilmeldinger :sur:

Hadde skrevet et langt innlegg som forsvant.

Men takk for hilsninger :klemmer:

Veldig kjedelig ang ferie :( Vuderte storby ferie til Roma eller Paris, men vil helst til sol - elsker :sol: Så tror ikke det blir det i første omgang.

Tittitt -> Forstår godt du ikke skjønner alt når du ikke selv prøver :fnise: Det er en forvirrende verden her inne :skratte: Babyen kunen godt blitt laget i syden, men prøblemet er at jeg venter mensen når vi evt skulle reist. Ikke gøy å ha den når man skal ned å bade :( Vanligvis tar jeg bare disse tablettene som utsettermensen ei veke,men det går ikke når man prøver å bli gravid. Det andre problemet ble at jeg må levere en blodprøve til spesialisten på dag 5 etter mensen kom for utredningen vi holder på med, så det er ikke mulig nede i syden :( så alle grunner talte i mot :sur:

*krysser alle fingrer for at dette innlegget publiseres*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Æsj daa!! :sur:

Håper dere finner et annet tidspunkt dere kan reise på. Også så bra at mannen din følger med på syklussen din :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: kjipt at syklusen ikke passet sammen med ferie.

Er litt nyskjerrig på disse oppskriftene jeg :sjenert: *vil ha sunn dessert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: kjipt at syklusen ikke passet sammen med ferie.

Er litt nyskjerrig på disse oppskriftene jeg :sjenert: *vil ha sunn dessert*

Vektklubben.no har masse sunne oppskrifter på frokost, middag, dessert, bakst. Er GR prinsipper, men mye nydelig ;) Vektklubben er forresten gratis å melde seg inn i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så litt på en gammel Hotell C episode her nå, må le litt. Svein og bendikte prøver å bli gravide, og svein kommer med bananer og grillpølser på innerlommen da det skal hjelpe de å bli det :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert:

Kan jeg skylde på ammetåka for at jeg først nå har satt sammen 2 + 2 og fått 4...? For NÅ vet jeg jo hvem du er :ler:

Og jeg vil jo følge med i boka di selvsagt... sånn. Mine innlegg, og jeg heier på dere fremover :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:sjenert:

Kan jeg skylde på ammetåka for at jeg først nå har satt sammen 2 + 2 og fått 4...? For NÅ vet jeg jo hvem du er :ler:

Og jeg vil jo følge med i boka di selvsagt... sånn. Mine innlegg, og jeg heier på dere fremover :klemmer:

:fnise: Forstår godt du ikke har vist helt hvem jeg er, ikke ropt det ut høyt just :sjenert:

Koselig at du følge meg videre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med kræsj av blodprøver og ferie ja. Dere får kose dere skikkelig hjemme istedet, eller kansje dra på weekend-tur et sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt ei vennine på besøk i dag, var pp IKEA og handlet baby seng og masse andre babyting. Hun skal ha en liten baby hos seg hver 4 helg gjennom barnevernet. Var egentlig veldig vanskelig syns jeg :sjenert: Så det endte med at jeg fortalte henne om hele situasjonen. Deilig å få det ut, så nå vet begge mine to bestevenniner det :)

Her ligger jeg i senga med puta under rompa etter dagens arbeid ;) Begynt å ta med meg datan inn på rommet slik jeg har noe å gjøre på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...